he jongens, vanaf nu minder hanengedrag hier, want miech is over 3 uur pleite!
he miech ben je er nu nog??
vond het wel vet vandaag, alleen heb je niet meer gezien na r'dam cs....
enneh gup heb ff al je replies gelezen... tjonge wat een onzin kan jij schrijven zeg
donateur
ja lau, ik vraag me nog steeds af waarom we alleen maar een deden, een zoen kon er bij ons beiden niet af
ik stond vnl bij kar 21, techno, veel beter dan die b2s wagen, met al die nazis
ik wist begod nie wa ik moest doen miech.... maar hier heb je alsnog wat:
ik stond dus voornamelijk bij de b2s wagen...
verder ben ik gezakt voor m'n examen... enige wat ik gedaan heb is ff met twee jongens ofzo gepraat en ben met guppy () op de foto gegaan (zal je zien dat het zo'n vet lelijke foto is met mijn kop maja...dan knip je mij er maar uit gup... )
donateur
weinig response....
nu wel...
donateur
ah toch, ja je bent gezakt, en miri ook, ze kwam niet eens!
naja heb nog wel een tweede kans he...?
miri was er idd niet, maar daar kon ze niet veel aan doen, ik denk niet dat ze de komende drie dagen ofzo op pf is...
maareuh wanneer was je eigeluk van ffwd weggegaan?
ik hoorde dat het was gaan regenen???
donateur
dat klinkt ernstig, maar ik ga er verder niet op in hoor, herkansing? tuurlijk vond je wel een schatje hoor*bloos*
ik? haha *bloos*
vond jou ook wel lief hoor
donateur
jullie zonderden je wel een beetje af in de trein enzo, ook bij de meeting, volgende x, gewoon voorstellen aan mensen, zo heb ik het ook gedaan
donateur
hoe vond je het trouwens? je eerste 'feest'?
me eerste feest.... hmmmm.... zo voelde het niet echt ofzo....
en om in de trein nou mee te gaan praten over drugs/herbals/whatever.... neh....
verder weet ik ook nie veel over al die verschillende muziek, dus veel valt er niet echt mee te praten voor mij...
donateur
daarom ook die aanhalingstekens
ja maar denk nie dat ik binnenkort naar een 'echt' feest zal gaan... btjuh te jong nog he...
donateur
tja ach, pf en drugs he kan me wel voorstellen dat je je daar niet in wil mengen, maar er waren toch ook andere mensen
nou weet ik dat anderen niet aan mij als gesprkspartner kunnen tippen, maar soms moet je het nou eenmaal met minder doen
hahaha
maar weetje, ik durf niet zo snel met mensen te gaan praten die ik eigenlijk nie ken... *bloos*
kijk altijd eerst de kat uit de boom om het zo maar ff te zegge
bijv. guppy von ik nie zo moeiluk om mee te praten, ken hem al een beetje van school/msn enzo.. en jij, ja das een verhaal apart... haha nee met jou praat gewoon makkelijk maar toch...
donateur
ah ikke snap, tja dat kan he, ik ben zelf heel makkelijk daarin, gewoon lekker meelullen, hoeft niet eens ergens over te gaan