Partyflock

89316x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
impulzzie wil steeds mijn kippen vermoorden

en dat ik vind ik niet normaal

darom heb ik dus net een front voor kippen opgezet wie doet er mee?
Waarschuw beheerder
ben gewoon ik... heeft niks met me leeftijd van doen :)
Waarschuw beheerder
ik ga even roken, brb
Waarschuw beheerder
donateur
zijn genoeg mensen van jou leeftijd die helemaal niet eens meer uitgaan. zijn er meer die er niet uitgaan dan andersom denk ik zo...en dat diegene die wel gaan helemaal los gaan, vind ik gewoon een compliment waard. zouden leeftijdsgenoten een voorbeeld aan kunnen nemen. je leeft namelijk maar 1 keer

zal nu me mond er wel over houden
Waarschuw beheerder
hee leo ben jij er ook weer
Waarschuw beheerder
hmmmm warme chocolade melk :P.
lekker als je niet helemaal "kiplekker" bent.
al schijnt sterke drank beter te helpen :D
Waarschuw beheerder
haha, een lekker glas whiskey is goed voor je miri ;)
Waarschuw beheerder
enne jeps kben er weer "ff"
Waarschuw beheerder
donateur
gaat ff een peuk roken..
Waarschuw beheerder
ik snap wat je bedoelt HM, maar vin het zelf niks met leeftijd te maken hebben...
ligt aan je karakter, zo zie ik het (maar wie ben ik)

Leo, ik ben zekers verslaafd... aan meerdere dingen ;D
Waarschuw beheerder
ooohja pulzzie...?? :$
Waarschuw beheerder
zoals me bed... waar ik nu heen verkas!
morgen weer werken, ga nu al dood bij de gedachte :/

laters mensen! (K).... :D
Waarschuw beheerder
ja Leo, nie zo onschuldig jij, staat je nie... ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Slaap lekker pulzz! Spreek je later!

:kusje2:
Waarschuw beheerder
kben heel onschuldig :D
Waarschuw beheerder
hahaha jaja Leo... **me knows you al little ;D**
Waarschuw beheerder
ook wel te verstaan
Waarschuw beheerder
of G pulzzie (die is leuk :D, alleen vat ik hem alleen hihi)
Waarschuw beheerder
nu ben ik eg weg
daag
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
23:55
zoals me bed... waar ik nu heen verkas!
morgen weer werken, ga nu al dood bij de gedachte

laters mensen! ....

00:03
of G pulzzie (die is leuk , alleen vat ik hem alleen hihi)

PF-verslaafd??
Waarschuw beheerder
ze zal de enige niet wezen
Waarschuw beheerder
zoals ik al zei: addict :D
Waarschuw beheerder
donateur
kBen zelf geloof ik ook beetje een addict :bloos:

Vraag me af of ik de enige ben die vreselijk aan t vervellen is. word er gek van. jeukt als wat dus zit hele tijd te krabben. duurt al 3 dagen :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee je bent niet de enige, mijn tenen vervellen haha. maarja ik heb er verder geen last van.
moet je elke dag een voetbad nemen met daarin lauw water en een lepel zeezout. dan stopt het jeuken en houd het vervellen eerder op.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, heb t dus vooral op me rug, waar ik goddomme nie bij ken! ARGH!

En om nou zout water over me rug te gaan gooien...:S
Maar toch bedankt voor de tip! :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vroeger toen de wereld nog plaat was werdt er verteld over het eenzame kleine stuiterkaboutertje. dit kaboutertje had helemaal niemand om mee te stuiteren dus ging hij opzoek naar vriendjes.......
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:32
toen zag onze kleine vriend in de verte een klein huisje staan. dapper stapte hij er opaf en toen hij op de deur klopte deden 7 dwergen het deurtje open.......hallo zei het kleine stuiterkaboutertje willen jullie met me spelen?.......
Aanpassen
Impulzzie 7 augustus 2002 23:34
ik luister naar je, omdat G en Btje en D er even nie zijn
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:34
NEEE! riepen de dwergjes in koor en deden een stapje opzij.....daar zag de kleine stuiterkabouter een bed staan met daarin een meisje helamaal naakt........snle sprongen de 7 dwergjes op het bed en begonnen het mneisje genaamd sneeuwitje helemaal suf te sexen.........het kleine stuiterkaboutertje vroeg zich af warom het meisje sneeuwitje heete totdat de dwergjes syngnoom klaarkwamen......
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:40
verschrikt en onder de spetters rende het kleine stuiterkaboutertje het deurtje uit.....bijna huilend rende hij door de bossen heen, zijn ogen zaten zo vol met tranen en sperma dat hij niet zag dat er iemand op het pad stond en met een harde knal liep het kleine stuiterkaboutertje tegen het figuur op de weg aan.....
Aanpassen
B & B 7 augustus 2002 23:40
*leest onder het werk mee*...

paula is ook wel erg sociaal he... gezellig !
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:41
( B&B werkt te hard)
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:42
"waar gaat dat heen" zij een grommende stem......en het kleine stuiterkaboutertje keek verschrikt op.....wie...wie bennnt u zei het kleine stuiterkaboutertje bevent......
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:44
"IK BEN DE GROOTE BOZE WOLF" zei de groote boze wolf.....oh zei het kleine stuiterkaboutertje.....wilt u mischien met mij spelen.......grinnikend zei de wolf "ja hoor dat wil ik wel" en hij pakte het kleine stuiterkaboutertje op.....
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:46
teon de groote boze wolf het kleine stuiterkaboutertje optilde kon het kleine stuiterkaboutertje pas goed de kop van de wolf zien....."wat heeft u groote oren" zei het kleine stuiterkaboutertje....."daar kan ik je beter mee horen kreunen zei de groote boze wolf.....
Aanpassen
Impulzzie 7 augustus 2002 23:48
**heel klein voor Btje stiekum **
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:49
(plaspauze)
Aanpassen
Impulzzie 7 augustus 2002 23:51
k
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:57
"wat heeft u groote ogen " zei het kleine stuiterkaboutertje......."daar kan ik dat kleine piemeltje van je beter mee zien" zei de groote boze wolf....."wat heeft een een groote mond" zei het kleine stuiterkaboutertje......."daar kan ik grooote neger beter mee pijpen" zei de groote boze wolf.......
Aanpassen
Bouncing Boy 7 augustus 2002 23:58
eenmaal aangekomen bij de grot van de groote boze wolf begon het kleine stuiterkaboutertje erg bang te worden.....plots besefte hij dat de groote boze wolf mischien toch niet de juiste persoon was om mee te gaan spelen......
Aanpassen
Impulzzie 7 augustus 2002 23:58
ik ga naar bed, maar ga vooral door, lees het morgen wel veder

truste BB & Btje
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:03
toen de groote boze wolf het licht aandeed van de grot zag de kleine stuiterkabouter allemaal raare apparaten staann die hij met zijn kleine oogjes zo 123 niet kon identificeren.......in een hoek van de grot zag de kleine stuiterkabouter een teddiebeer liggen.......de teddybeer draaide zijn hoofd en keek de kleine stuiterkabouter aan......
Aanpassen
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:05
"ren" riep de teddybeer "ren nu het nog kan!"......ik moet hier snel wegkomen dacht de kleine stuiterkabouter maar daar zag hij de groote boze wolf in de grot staan nu gekleed in een leren tuigje met een paal in zijn handen van ongeveer 4 appels hoor........dei is nog groter dan mijn puntmutsje dacht de kleine stuiterkabouter.......
Aanpassen
Nosfera7u 8 augustus 2002 00:07
Dus nam ie voor de afwisseling een tripje , zodat ie nog meer Roze Kabouters zag rond rennen
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:15
he!!! dont touch my story
Aanpassen
HouSeMusik 8 augustus 2002 00:17
ben jij wel helemaal lekker BB?
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:18
toen de groote boze wolf dichterbij kwam sprong de kleien stuiterkabouter van de tafel af waar die op zat........."ik help je wel hier uit tekomen" riep het beertje "aleen moet je mij dan ook helpen"......daar twijfelde de kleine stuiterkabouter geen moment over en haaste zich naar het teddybeertje.........."mijn aars is helemaal uitgestcheurd en ik kan niet meer lopen" zei het beertje.....snel goeide de kleine stuiterkabouter de teddybeer op zijnn rug en begon te rennen.....
Aanpassen
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:21
"daar!!!'" riep het beertje en wees naar een gat in de muur.......maar daar kwam de groote boze wolf al achter hun aangerend met een groote dildo in zijn hand.....gevuld met angst rende het kleine stuiterkaboutertje zo hard als zijn kleine stuiterkaboutertje hem konde dragen......
Aanpassen
Bouncing Boy 8 augustus 2002 00:24
de groote boze wolf gooide zijn Tarzan richting de kleine stuiterkabouter die net optijd kon bukken.......de Dildo schoot hun voorbij maar raakt de bovenkant van het gat in de muur, dit storte als gevolg van de klap in en de kleine stuiterkabouter zat met het teddybeertje in de val......
Waarschuw beheerder
velletjes trekken....leuk :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
waar is de plot???

velletjes trekken = niet leuk !!!

kweet niet wat jou hobby's zijn :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
8636 replys in een topic genaamd kippen....

sjek dit topic eens dan
Waarschuw beheerder
de plot?.....het plot :D

tis de cliffhanger :D.....wordt vervolgd

oh jah hoor velletjes trekken is erg verslavend net als pullukuhn
Waarschuw beheerder
donateur
de het een, ach...is maar een woordje..

Tis de cliffhanger? ik snap er steeds minder van..ben ik nou gewoon of ben jij gek?
Waarschuw beheerder
uhm mag ik kiesen mag ik mag ik :D.....uhm GEK :D:Devil::D:D

maar ik hou oook van jou hoor :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
owjee wat ga ik Guppy nou vertellen???????/ NIX!!! ha ha mondje dicht he kids

:'(
Waarschuw beheerder
donateur
You mad man! :D

Heey Gup, alles flexibel?
Waarschuw beheerder
7 augustus 2002 23:20
neh ik ga dan wel niet sletten bij Gin
Waarschuw beheerder
:bloos: niet verder gelezen :P

thanx nog voor je compliment HouSeMusik
Waarschuw beheerder
hehehe, tis weer gezellig :p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe een mens zich ken vermaken, Gup...:p
Waarschuw beheerder
ja ff lekker aan je pikkie trekken en...

oooh :bloos: dat bedoelde je niet
Waarschuw beheerder
any way deze kip gaat op stok hij moet morgen eieren leggen van 10 tot 8 :S klote lange dag niet normaal.

ciaoooooooo