WAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!
Hoest met iedereen? Lekker? Kee dan! En met mij? Gaat lekker hoor. Was vandaag een mooie dag, werd om 12 uur uit me nest gebeld of ik mee ging naar Loosdrecht om te zwemmen..Tuurlijk, dus douchen aankleden eten en de massol! Met z'n drietjes (me nicht en haar vriend, maat van me) naar Loosdrecht, bootje gehuurd (roeiboot

), stukkie wezen varen (oftewel: ROEIEN!), midden op de Loosdrechtse Plassen erin gedoken. lekker wezen zwemmen, me nichtje nie, en weet nog steeds niet WAAROM niet, dus zij roeide weg en wou niet terugkomen om ons te flessen wat haar dus gelukt is. terug gezwommen, zij lachen. wij reageren. zij NOG harder lachen. weer stukkie wezen ROEIEN onder t genot van een peukie. breekt er 1 riem half overmidden door mijn geroei. lekker dan. hadden we nog maar 1 riem. probeer daar maar eens mee te roeien zeg. pfffff. nou die halve andere gepakt, ging opzich nog wel aardig, naar omstandigheden, maar we moesten IETS, toch? naar eilandje geroeit omdat t aan t onweren was, en wil niet in een donderbui op t water zitten (nee hoor, ik vertel niet waarom!

). ging niet onweren en trok weer weg. wij t water op, begint te regenen en we moeten nog een tering eind terug naar waar we die tobbe vandaan hadden. gelukkig kwamen we mensen tegen met een motor achter hun boot, ook wel een motorbood genoemd, die ons wel terug wilden slepen. nou, makkelijker gezegd dan gedaan. na ongeveer een kwartier (nog steeds regen) gingen we dan. boot vasthouden. nou, ging allemaal WEL weer soepel. na 5 minuutjes terug op 'the place', boot vastgemaakt, schoenen aan (t zijn de details he

) en naar café toe. biertje gedronken (palm), tosti gegeten , waar ik overigens bijna een half uur op heb moeten wachten en toen ik m kreeg was ie EN koud, EN er zat veel te weinig kaas op, ofwel pietluttige tostie, en weer terug naar huis toe. moesten nog ff naar de supermarkt, ik ff peuken halen (marlboro, 1 slof (WEER zo'n detail

), daarna zat te bedenken, zal ik een video'tje huren, ja, dus heb nu een film, weet alleen ff nie meer wat ik meegenomen heb, die ik vanavond ga kijken. nou euh, ik geef er voor nu ff de brui aan. kennen jullie dit ff op je gemak lezen, of niet, doe ik ff een peukie roken..