Partyflock

88201x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
impulzzie wil steeds mijn kippen vermoorden

en dat ik vind ik niet normaal

darom heb ik dus net een front voor kippen opgezet wie doet er mee?
Waarschuw beheerder
t weer wordt trouwens ook niet echt lekker hoorde ik... :/ als t maar nie gaat regenen ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
WAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAHHH!! :p

Hoest met iedereen? Lekker? Kee dan! En met mij? Gaat lekker hoor. Was vandaag een mooie dag, werd om 12 uur uit me nest gebeld of ik mee ging naar Loosdrecht om te zwemmen..Tuurlijk, dus douchen aankleden eten en de massol! Met z'n drietjes (me nicht en haar vriend, maat van me) naar Loosdrecht, bootje gehuurd (roeiboot :S ), stukkie wezen varen (oftewel: ROEIEN!), midden op de Loosdrechtse Plassen erin gedoken. lekker wezen zwemmen, me nichtje nie, en weet nog steeds niet WAAROM niet, dus zij roeide weg en wou niet terugkomen om ons te flessen wat haar dus gelukt is. terug gezwommen, zij lachen. wij reageren. zij NOG harder lachen. weer stukkie wezen ROEIEN onder t genot van een peukie. breekt er 1 riem half overmidden door mijn geroei. lekker dan. hadden we nog maar 1 riem. probeer daar maar eens mee te roeien zeg. pfffff. nou die halve andere gepakt, ging opzich nog wel aardig, naar omstandigheden, maar we moesten IETS, toch? naar eilandje geroeit omdat t aan t onweren was, en wil niet in een donderbui op t water zitten (nee hoor, ik vertel niet waarom! ;)). ging niet onweren en trok weer weg. wij t water op, begint te regenen en we moeten nog een tering eind terug naar waar we die tobbe vandaan hadden. gelukkig kwamen we mensen tegen met een motor achter hun boot, ook wel een motorbood genoemd, die ons wel terug wilden slepen. nou, makkelijker gezegd dan gedaan. na ongeveer een kwartier (nog steeds regen) gingen we dan. boot vasthouden. nou, ging allemaal WEL weer soepel. na 5 minuutjes terug op 'the place', boot vastgemaakt, schoenen aan (t zijn de details he :p) en naar café toe. biertje gedronken (palm), tosti gegeten , waar ik overigens bijna een half uur op heb moeten wachten en toen ik m kreeg was ie EN koud, EN er zat veel te weinig kaas op, ofwel pietluttige tostie, en weer terug naar huis toe. moesten nog ff naar de supermarkt, ik ff peuken halen (marlboro, 1 slof (WEER zo'n detail :p), daarna zat te bedenken, zal ik een video'tje huren, ja, dus heb nu een film, weet alleen ff nie meer wat ik meegenomen heb, die ik vanavond ga kijken. nou euh, ik geef er voor nu ff de brui aan. kennen jullie dit ff op je gemak lezen, of niet, doe ik ff een peukie roken..
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja, en heb nog spagetti gegeten, afgedroogd, gescheten, damper gerookt en leut gedronken :)

Waarschuw beheerder
nou je hebt iig een boeiendere dag dan ik gehad.... :S

Waarschuw beheerder
MIRI!!!!!!!!!
waar ben je schat????
we moeten ff afspreken wat we nou gaan doen he zaterdag...
Waarschuw beheerder
idd, je hebt iets meer beleeft als mij HM :P
Waarschuw beheerder
donateur
nou ja, beetje sensationeel ('Telegraaf'stijl) geschreven, maar eigenlijk was t gewoon een saaie kutdag! maar door zo'n verhaal besef je wel dat t op zich wel leuk was...euhm, oh kut, nu zit ik mezelf klem te praten. gaat weer helemaal nergens meer over..van mijn kant dan, kweet nie hoe t met jullie staat op dit moment?

:bounce:

Waarschuw beheerder
ik moest mee toen we het konijn van m'n zusje op gingen halen bij m'n oom en tante.... helemaal naar castricum....
Waarschuw beheerder
kheb geen reet gedaan vandaag, lang uitgeslapen en daarna beetje 8er mn pc gehangen..
kzit nou naar Q-dance te luisteren, 2 uur Sunny D in the mix :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Yeaaaaaaaaaaaaaah konijntjuh haluh! :p
Ach, je ben dr ff uit, moet je maar denken

Dus jij zit nu lekker achter je pc te stuiteren :bounce:

Waarschuw beheerder
me zusje is echt gek op dat beest...... had ze een foto van d'r konijn mee op vakantie... echt totaal gestoord :S:S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik op vakantie ga dan neem ik een foto van me afstandsbediening mee, want daar ben ik ook heel erg aan gehecht

Waarschuw beheerder
hahahaha LOL
Waarschuw beheerder
donateur
:p

maar ik gaat dr weer vandoor, zoals ik jullie (of jou?) vertelde ha'k een film gehuurd, al is t nog steeds een verrassing welke t is, maar die gaat ik dus ff kijken onder t genot van een heerlijke groene sigaret ;)

Fijne avond allemaal en spring jullie latur! :bounce:

Waarschuw beheerder
laterzzz.... veel plezier met de film

Waarschuw beheerder
oke dan.... me foto doet het weer, thnx 2 guppy (K)

Waarschuw beheerder
mars, anders lul je ff het forum vol! ps: ik kom eind deez week ff langs goed?

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
G'avond... en tot strakkies :D

(K) voor.... :D
Waarschuw beheerder
zo bent ik weer.. voor wie is die (k) pulzzie??

Waarschuw beheerder
heeeej ben ik weer...
Waarschuw beheerder
verveel me de tering !!!
Waarschuw beheerder
denk dat ik maar voor de 8500 ga dan ofzo
Waarschuw beheerder
moet lukken denk ik
Waarschuw beheerder
kan het best wel in mijn eentje
Waarschuw beheerder
nog heel veel te gaan..