en nu moet ik weer werken, hoop vanavond wel verbinding te hebben
we shall see...
Heyhey allemaal!!!
Ik ben weer trug van vakantie!!! Tjezus je bent weer in NL en het is weer k*tweer, echt niet normaal....
Naja het was wel leuk allemaal, eerst anderhalve week in Frankrijk en toen anderhalve week in Spanje, in de Picos (die bergen in het noorden).
Ik zou echt niet weten waar jullie het over hebben gehad, ik heb echt geen zin om alles weer trug te gaan lezen...
En Miri je gaat wel lekker he....
Wordt ze de nieuwe forumslet???
donateur
ze kan er wat van ja woont nog bij me in de buurt ook (hint)
zou toch maar teruglezen lau, heb je wat te doen
impulzzie>> d is geen slet, ze is bezet (rijmt ook nog)
al die onzin gaan truglezen...no way.. daar ga ik m'n tijd nie aan verspillen haha
donateur
'tijd verspillen?' dat is hoogstaande literatuur, verplichte kost hoor!
De diepzinnige teksten die hier zijn gedropt zijn in een wazige roes errug de moeite waard om te lezen, dus als je dat ff in je achterhoofd houd ken je je nog eens vermaken als je werkelijk nix meer weet om te doen
donateur
ik vind ze nuchter ook goed weg te lezen, zolang het breezeriaanse gehalte niet al te hoog is
tis gratis....alleen treinkaartje, en als je wil kun je met mij mee, ik krijg korting en kan mensen meenemen met korting. ik ga ook waarschijnlijk al met qsebas. kan hem dus ook korting geven. blijft er nog 1 over als die vanuit amsterdam meewil, je mag nl 3 mensen meenemen
nou stuur me ff voor die tijd dan een pbtje, kan ik rekening met je houden
donateur
oh ja 1 ding, het kan zijn dat ik eerder (of later) terugreis, dan MOET je iemand anders vinden met een OVjaarkaart, als ze je controleren dan ben je de lul