Partyflock

Forumonderwerp · 598310
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 10 mei 2003 om 23:00

Waarschuw beheerder
donateur
Op 10 mei zal tiesto een 8 urige solo geven in het Gelredome! In samenwerking met ID&T zal hij als eerste DJ proberen een stadion (25.000) vol te krijgen. Bron: Spits

Ik ben daar zeker bij! Tot zover dit bericht. Noteer het maar vast.

Dit topic is verder niet bedoelt om de discussie te voeren of Tiesto nu wel of niet goed is. Denk dat dit feest daarover wel genoeg zegt.

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk, masturberen om het te vieren lmd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
DJ Tiësto geeft solo-concert in Gelredome Gepubliceerd op donderdag 30 januari 2003 07:18 ARNHEM (ANP) - DJ Tiësto heeft een wereldprimeur. Hij is degene die voor het eerst in de geschiedenis als DJ een solo-stadionconcert geeft. De kort geleden tot beste DJ uitgeroepen Tiësto geeft zijn concert zaterdag 10 mei in het Gelredome in Arnhem. De organisatie van het evenement, dat van 23.00 tot 07.00 uur duurt, is in handen van ID&T, bekend van onder meer het jaarlijkse dance-evenement Sensation in de Amsterdam ArenA en Innercity in de Amsterdamse Rai. DJ Tiësto zet de laatste tijd de toon in de dancescene, mede omdat hij tot werelds beste DJ is uitgeroepen en hij de Nederlandse Nationale Popprijs won. Om die reden wordt hij voor het eerst als solo artiest geprogrammeerd. DJ Tiësto, die in werkelijkheid Tijs Verwest heet, groeide van club-dj uit tot de huidige nummer 1 van de wereld. In 2001 was zijn grote doorbraak met In My Memory, een cd met voor het eerst alleen eigen werk, in tegenstelling tot de eerdere remixes waar hij werk van anderen voor gebruikte. Van het schijfje werden in Nederland drie top 40 hits gehaald. Eerder verklaard hij tegenover het ANP: ,,Het is de laatste vier jaar erg snel gegaan. Het succes van In My Memory is vooral belangrijk omdat het eigen werk is. Dat geeft toch meer voldoening. Ik denk dat ik vooral te herkennen ben aan de passie waarmee ik optreed. Het is geen acteren. Ik heb het altijd heel erg naar mijn zin. Mijn muziek is melodieus, vol energie en nuances.'' De acht uur durende set in het Gelredome gaat gepaard met een grote show waarbij de modernste technieken op het gebied van licht, geluid, laser en video gebruikt worden. Het is tevens de eerste keer dat het Gelredome een nachtvergunning heeft gekregen. Het stadion kan volledig worden verduisterd waardoor lichteffecten en lasers optimaal tot hun recht komen. Voor 'Tiësto in Concert' zijn 25.000 kaarten beschikbaar. De voorverkoop begint zaterdag 1 februari. Copyright 2003 ANP
Waarschuw beheerder
Yep heb t vanochtend ook in de spits gelezen.
wordt echt wel een supervette avond dan!!! alleen hoest geluid daaro???
khoop stiekem dat ie dit jaar ook op Sensation draait.

Waarschuw beheerder
Lijkt me in ieder geval een stuk beter dan 8 uur Dana ;P
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Tiësto geeft solo-concert

hoop toch niet dat hij zelf gaat zingen :S

maar dit vind ik iets te groot!! mij zul je er niet zien, doe mij maar wat kleins, wat gezelligs!
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Idd, kleine feessies rocken harder, of hoe zeg je dat... Whehehehe, Tiesto solo zingen, is hij dan de BAS of zingt hij SOPRAAN, lekker hoog net als G. Joling :VAAG:

Waarschuw beheerder
donateur
.......wordt echt wel een supervette avond dan!!! alleen hoest geluid daaro???

CONO> Geluid Gelredome zuigt!!! Staat dichtbij een woonwijk, en dus zachtjes heh..... Was bij Intenze ook zo, ook gelredome....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Intenze was in de rijnhal
Waarschuw beheerder
donateur
EO jongendag was in de gelredome DNS ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik las het ja.
Op zich leuk idee enzo.
Maar ik denk toch echt niet dat ik daar te vinden zal zijn.
Waarschuw beheerder
beters

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, Gelredome, Rijndome, Gelrehal, Rijnhal, iig is de sound niet zo loud..... Jammerzzz.... ;)

Hahaha,
EO jongendag was in de gelredome DNS

dan was er in de rijnhal ckers de EO meisjedag!!!! Hahahaha, ik weet wel typevout, maar is wel lachuh.... :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
hij gaat draaien en er komt een live-band bij.. :D

kaarten 45 euro

Waarschuw beheerder
donateur
weinig kans :D 45 euro :|:|:|:|
Waarschuw beheerder
donateur
Demon Roxy *ontspoord* 30 januari 2003 09:46
Ik las het ja.
Op zich leuk idee enzo.
Maar ik denk toch echt niet dat ik daar te vinden zal zijn.

:'(
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan toch zonder mij?

Ik ga echt geen fucking 45 euro betalen voor een feestje met alleen maar Tiesto hoor.
Om nog maar te zwijgen over het publiek wat daar op af gaat komen :S:S

Waarschuw beheerder
donateur
rijnwijkers :devil: :D

Waarschuw beheerder
donateur
en merel? denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe het dan weer in de HMH zoals 2-2-2002 pff dat was me echt goed feessie :D

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, maar in de HMH gaan geen 25.000 mensen. Maar een goed feestje was het zeker daarzo.

Nu denk ik dat er wellicht ook wat oudere mensen gaan komen. Tiesto kwam dan niet heel sterk over bij Barend en Van Dorp, maar gezien het feit dat er na de uitzending vele cd's zijn verkocht, zal er waarschijnlijk een gevarieerder publiek op zijn 'concert' afkomen.

Waarschuw beheerder
Masterlijk! ik ga voor de deur liggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou net Zeggen ... Merel :)
Die gaat 1000000 % zeker weten hierheen :D .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Merel? Ken geen Merel. Wie gaat er eigenlijk niet. Maar dat is nu niet aan de orde....
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe Wacht maar tot dit topic ontdenkt word ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daniel: Ik ken je vriendinnetje Ciska wel! ;-)

NATUURLIJK GA IK HIERHEEN!!!!!!!!!!!! HELEMAAL SUPER!!!!!!!!!!!

:BOUNCE:

Het wordt vast fantastisch, ik weet zeker dat hij er een supershow van maakt!!!

(K) Mereltje
Waarschuw beheerder
donateur
:D ;) (K) Merel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga daar zeker wel ff kijken :) vind die man geweldig kunne draaien als ie maar niet met techno begint:S:S net als op innercity :)

Waarschuw beheerder
donateur
Oke Merel, dan zie ik je vast wel een keertje op een volgend Tiesto feest! Panama, Eau, Londen en anders 10 mei...............
Waarschuw beheerder
donateur
Whaaaa lijkt me zeker VETJESS!!!!!

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik ben in Panama, Matrixx, Eau en ga 4 april naar Birmingham... EN 10 mei naar de solo!

:-)

Erg he?!?!? (6)

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat snap ik dus echt niet!

Ik vind Tiesto best een goeie DJ hoor, daar gaat het niet om.
Maar je gaat toch niet 10x naar dezelfde DJ???
Ga dan gewoon naar een rukstyle feestje, hoor je op 1 avond 10x hetzelfde nummer, is een stuk goedkoper.
Waarschuw beheerder
Waar bemoei jij je mee?

Moet ik toch ZELLUF weten????

:-D
Waarschuw beheerder
Ja, ik denk dat ik hier ook maar heen moet!!!

Draai thuis vaak setjes van Tiesto en dat klinkt altijd erg fijn. Tis niet m'n favoriete stijl maar ik kan er wel van genieten!!!

En zo'n feest in dat stadion wordt vast cool aangezien ze het geheel kunnen verduisteren.
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk moet je dat zelf weten.

Ik zei alleen maar dat IK het niet begrijp.
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat ie niet komt op twotribes melbourne :( had hem wel effe horen draaien :D
Waarschuw beheerder
Oke sorry..

Maar het maakt niet uit als je het niet begrijpt, gelukkig zijn we allemaal verschillend.

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn ook mensen die 10x met dezelfde persoon naar bed gaan. Schijnt toch ook steeds anders te zijn en dus niet raar....

Maar Merel, als je nu zo vaak gaat, waar was je de afgelopen jaren dan?

Tot Panama dan.........
Waarschuw beheerder
donateur
hehe Merel ga je mee Naar Masters of Hardcore ?
B my Date
(K) :P

weer es wat anders ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Man, ik ga dus echt wel(met Inge uiteraard!!!) naar dat concert alleen al het feit dat de housescene op deze manier weer naar een nieuw hoogtepunt wordt getilt is supervet!!!
Wie had dat nou ooit gedacht 10 jaar geleden hahaha!
Een concert met een DJ COOL!!!
Februari ff kaarten halen!

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Ga dan gewoon naar een rukstyle feestje, hoor je op 1 avond 10x hetzelfde nummer,

HAHA, je bent de eerste die IK hier op deze site tegenkom die er hetzelfde over denkt :D
niet dat ik er thuis nooit naar luister maar een feestje is wel anders :)

(of toch niet????? gezien profiel:S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lijkt me wel grappig om een keertje mee te maken denk wel dat ik er bij ben.
Waarschuw beheerder
Waar ik de afgelopen jaren was?!?! Overal en nergens...

:-D

Zeker vaak bij Tiesto...

Waarschuw beheerder
oeeeeiiiii, hier wil toch zeker wel ff heen :D:-)
Waarschuw beheerder
donateur
opzich vind ik het ook wel weer jammer
ik heb Tiesto vaker als 10 keer zien draaien, maar dit wordt te
Dutch Dimension was super
sfeer, mensen en de show was super
dit kan alleen niet meer overtroffen worden
en op Dutch Dimension was de echte liefhebbers
ben toch bang dat hier heel veel dagjes publiek op af komt
owwww Tiesto dat is toch die van Lethal Industry
kewl kewl kewl gaan we uit school gelijk door :S

Waarschuw beheerder
Haha Nutero welke school eindigt om 22:00 u?

:-P

Waarschuw beheerder
donateur
Nutero heeft wel gelijk, het intieme van de eerste pre-solo's in de eau en waakzaamheid, zal je hier zeker niet meer terug zien, maar ik hou wel van experimenten met klassiek en dj-en.
Waarschuw beheerder
donateur
KICKUUUUHHHHHH TIESTOOOOW!.. count me in ! :) :)
Waarschuw beheerder
Wat is er mis met het feit dat er een gemeleerd publiek op af gaat komen? Tiesto zit momenteel op een ongekend niveau en kan het zich veroorloven om zo'n primeur te realiseren!

Als je hier als liefhebber niet bij bent mis je een historisch hoogtepunt van de Nederlandse Dance-industrie.....

Ik verwacht een aantal leuke optredens van andere artiesten in combinatie met de Tiesto-sound. Persoonlijk hoop ik op Dido, Coldplay en Jan Johnston...........
Waarschuw beheerder
donateur
2 Chris: ze gaan eerst naar de McDonalds om te eten
dan nog paar uurtjes in de ballenbak totdat het bijna begint
dan gaan ze met spandoeken op de tribune zitten en gillen
vervolgens worden ze opgehaalt door paps en mams
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
He Bouma's dat hoop ik ook van harte, zie je (jullie) de 20ste!

Waarschuw beheerder
Dank u voor de uitleg Nutero!

GreetX Chris(toenet stelde ik die vraag ook)

Waarschuw beheerder
Bouma´s: dat lijkt me een goed plan...coldplay, jan johnston en Didi zijn goed!!! :D

Tot de 20e in Panama, Amsterdam.
Waarschuw beheerder
donateur
whehehe sorry :D

had het kunnen weten

Inge zet altijd netjes haar naam eronder
Waarschuw beheerder
donateur
Heeyy das mooi want ik had voor de maand mei nog niks gepland ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Gelredome ?? Jeetje...Tiesto pakt het wel meteen goed aan zeg !! :-D

Tijdje terug zei hij na de HMH dat hij daarna graag een keertje Ahoy vol zou willen krijgen (6000 man), maar Gelredome is natuurlijk andere koek...

Hoop dat het hem gaat lukken de tent vol te krijgen :-)
Waarschuw beheerder
Komt vast wel goed.... Maar idd; 25.000 man is veel!!!
Waarschuw beheerder
NOU ik ben hier lekker NIET bij!! ik ga me geld niet uitgeven aan een solo set van dj tiesto :( hmmmmz en ook nog in arnep he bah!! ik kom daar zo wie zo al niet voor me plezier!! en trouwens in vindt trance club toch zo wie zo softe shit dus!! ik ken wel betere leuker gezelligere feestjes of feesten!!
Waarschuw beheerder
Nutero, ik ben het helemaal met je eens. Ben geen groot fan van Tiesto, maar aan de andere kant, ik ken hem alleen van live setjes, heb hem nooit horen draaien (niet dat ik wet tenminste), en dit lijkt me DE mogelijkheid om dat eens te proberen. Dan ben ik maar een dagjesmens, maar wel eentje die er dan vreselijk zin in heeft, zin heeft om zich te laten verrassen. Historisch wordt het zeker, ik kan me niet herinneren dat 1 DJ ooit een stdion heeft gevuld. En hoewel de eerste Sensation, de eerste Dance Valley, de eerste ... wellicht ook niet de beste feesten waren, wil toch iedereen er met terugwerkende kracht bij geweest zijn, simpelweg omdat toen geschiedenis werd geschreven.
Waarschuw beheerder
gelredome?? waarom niet centraal voor iedereen
in het midden van het land :(
Waarschuw beheerder
Al was het in Maastricht, ik ben van de partij!! Dit word een feest om niet te missen!!!! Eerst Panama, dan de Eau, en dan TIESTO SOLO!!! WHAAA!!! ik word al helemaal gek als ik er alleen aan denk:D

Waarschuw beheerder
donateur
ambsie 30 januari 2003 12:57
Al was het in Maastricht, ik ben van de partij!! Dit word een feest om niet te missen!!!! Eerst Panama, dan de Eau, en dan TIESTO SOLO!!! WHAAA!!! ik word al helemaal gek als ik er alleen aan denk

komt er ook wat bilsap vrij?

Waarschuw beheerder
donateur
komt dat goed uit! Woon er practisch om de hoek... Ben d'r 100% zeker bij!
Waarschuw beheerder
komt er ook wat bilsap vrij?

of andere vrouwlijke sappen:O

Waarschuw beheerder
wie zal het vocale gedeelte gaan doen, ik zou enya wel cool vinden...
Waarschuw beheerder
donateur
2 eminem, de 1e sensation was wel het beste hoor ;)

Maar je standpunt is duidelijk (y)
Waarschuw beheerder
Gert-Jan: zal best, en eigenlijk maakt me dat ook niet zoveel uit: ik had er achteraf hoe dan ook bij willen zijn. Simpelweg omdat men het er over 10 jaar nog over heeft, "Sensation, toen het grootste feest ooit, het eerste feest waarmee een indoor stadion werd gevuld".

Ga je trouwens naar de volgende Awakenings? Ik ga deze keer geen kaartje voor je kopen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik ben daar zeker weer van de partij en dat kaartje was voor me huisgenootje die je heel erg danbaar is. Just like me

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien zou Tijs is met onze eigen Do kunnen gaan praten. Zij is een voortreffelijke zangeres (in meerdere opzichten)!

Verder heeft ie al een aantal leuke samenwerkingsproject­jes achter de rug. Madonna vond dan zijn remix niet goed genoeg of hit-gevoelig, maar ik vind zijn remix helemaal geweldig!

Maar een spektakel wordt het zeker dat staat vast en dat extreme cheese er niet bij wil zijn vinden wij helemaal niet erg, sterker nog: beter zo!

Waarschuw beheerder
hmmz is het nu in om solo optredens te geven? eerst dana, nu triesto? ut moet toch ook nie veel gekker worden he, je wordt genaait waar je bij staat als je er ben en ut draait alleen ma om ut %$$$$$$$$$$$$!!!!

commercieel zuigt!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Elroy>> Zucht, hou nou eens op!!!!! Je bent op Thunderdome en weet ik veel waar geweest, wou je zeggen dat allemaal niet commercieel was, omdat daar toevallig harder gebeukt word???

Alles moet tegenwoordig commercieel zijn, want anders red je het niet in deze wereld. Kijk maar naar The Pyramide in Emmerich, elk weekend hardcore, en nou is de tent failliet omdat er niet genoeg mensen liepen door de promotie en alles.

Ik ga in ieder geval wel kijken bij Tiesto, commercieel of niet, dit wil ik een keer meemaken :D

Waarschuw beheerder
donateur
Goh Haico, dat had ik niet ged8 dat je dat ook wel wil.... Ik kom er ook wel vooruit dat ik zijn sets in mijn auto heb liggen, dat rijdt zo lekker... Live heb ik hem 2 X gezien, Sensation 1 en 4Elements 2000, die 4ELEMENTS vond ik hem echt top, draaide toen techno trance en vrij stevig!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
UndergroundPsyco >>>> tuurlijk! Jij begrijpt het helemaal, eerst Dana en nu Tiesto

Val jij lekker in je winterslaap terug!
Waarschuw beheerder
Wat is Triesto?!?!

Je moet GOED lezen, hij heet Tiësto...

:-)
Waarschuw beheerder
2 UndergroundPsyco:

Niet praten over zaken waar je geen verstand van hebt, komt nogal dom over....
Waarschuw beheerder
donateur
Hier ben ik dus ook zeker weten bij eerst tiesto 22 feb in matrixx en dan 10 mei in arnhem :bounce:
Waarschuw beheerder
Uhm, niet eerst dana, daarna tiesto... Tiesto had toevallig vorig jaar al z'n solo, en veeeeeel meer solos over de hele wereld... dus eerst Tiesto, toen dana... NU weer tiesto!! En het word echt SUPER!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
IK BEN HIER ZEKER AANWEZIG!!!!!:D
Waarschuw beheerder
Hmz gaat het echt 45 euro kosten? Sodeju. Ik weet nog dak 35/40 piek had gedokt voor een BSB kaartje die toen ook in Gelredome waren :D
Nou denk echt niet dat 't zo veel verschilt daarbinnen, aangezien de BSB ook super veel lichten/lasers weetikveel shit gebruikte.. dus beetje onzin zeg die 45 euro.

Waarschuw beheerder
gaat kaartverkoop via ticketbox of ticketservice?

Artiest Versatile
Waarschuw beheerder
Ik ben er bij!! :D

Waarschuw beheerder
Lokatie: Gelredome Arnhem

Deuren open om 22:00 uur. Concert begint om 23:00 uur tot 07:00
Kaarten: 42,- euro / VIP: 75,- euro (excl. Reserveringskosten)

Kaartverkoop: deze start zaterdag 1 februari 2003 bij alle filialen van TicketBox (www.ticketbox.nl), Free Record Shop of te bestellen via 0900-9393 (45 eurocent per minuut).

Waarschuw beheerder
wat houdt het vip gedeelte in?
Waarschuw beheerder
het persbericht:

ID&T presents: 'DJ Tiësto in Concert' in Gelredome

Nederland krijgt een wereldprimeur. Voor het eerst in de geschiedenis geeft
één enkele DJ een stadionconcert. Plaats van handeling is het Gelredome in
Arnhem en niemand minder dan Tiësto, de beste DJ ter wereld, verzorgt het
concert op 10 mei aanstaande.

Dat aan Tiësto de eer te beurt valt, is natuurlijk boven alle twijfel
verheven. De inwoner van Breda won in 2002 zo'n beetje alle prijzen die er
in de mondiale dancescene te verdelen zijn en begin dit jaar kwam daar nog
de Nederlandse Nationale Popprijs bij. Zijn eerste artiestenalbum 'In My
Memory' staat overal ter wereld in de belangrijke dancecharts en de telefoon
bij zijn boekingsbureau Primetime Management staat roodgloeiend. Daarbij
leent zijn gevarieerde draaistijl en muziekkeuze zich bij uitstek voor dit
optreden.

Het is nog nooit eerder gebeurd dat een DJ een 'concert' geeft in een
stadion. De primeur onderstreept de populariteit van dance in Nederland en
ver daarbuiten.

De organisatie van 'DJ Tiësto in Concert' ligt in de handen van ID&T,
marktleider in Nederland op het gebied van dance en onder meer bekend van
het evenement Sensation in de Amsterdam ArenA. Uiteraard gaat de acht uur
durende set van Tiësto gepaard met een ongekende show waarbij de modernste
technieken op het gebied van licht, geluid, laser en video gebruikt worden.

Het is de eerste keer dat het Gelredome een nachtvergunning heeft gekregen.
Het stadion beschikt over een goede akoestiek en kan volledig worden
verduisterd waardoor lichteffecten en lasers optimaal tot hun recht komen.
Voor 'Tiësto in Concert' zijn 25.000 kaarten beschikbaar.

Meer informatie over dit unieke evenement wordt spoedig bekend gemaakt.

Datum: zaterdag 10 mei 2003
Lokatie: Gelredome Arnhem
Deuren open om 22:00 uur. Concert begint om 23:00 uur tot 07:00
Kaarten: 42,- euro / VIP: 75,- euro (excl. Reserveringskosten)
Kaartverkoop: deze start zaterdag 1 februari 2003 bij alle filialen van
TicketBox (www.ticketbox.nl), Free Record Shop of te bestellen via 0900-9393
(45 eurocent per minuut)
Meer info: www.id-t.com

Waarschuw beheerder
Ik hoop trouwens dat ID&T (luisteren jullie mee daar?) dit feest flink promoten in het buitenland. Lijkt me geweldig als mensen met vliegtuigen en bussen vanuit de hele wereld (of in ieder geval onze buutlanden) overkomen om dit mee te maken.
Waarschuw beheerder
ja, doen ze ook wel... er zijn plaatsen voor kaartjes in Frankrijk en Belgie... en cker ook wel Engeland:)
heb er zin in!! alleen is het nog zo ver weg:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben er zeker wel bij !!! :bounce:

Tiesto kan altijd wel feestjje bouwen !! :D

Waarschuw beheerder
Concert concert concert.... Het blijft natuurlijk gewoon een houseparty. Met 25.000 mensen wappie. Maar vet wordt het zeker....

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo, iedereen die hier geil wordt.....

Het is in de glasbak, je weet wel dat failliete ding waar je voor € 100.000 nog geen fatsoenlijke akoestiek voor elkaar krijgt.

Dansen in een glasbak... :kots:
Never nooit niet.

Waarschuw beheerder
ukkie, klopt! volgens mij klinkt een vette bassline in een steeldrum nog vetter dan de akoestiek in dat gelredom. ik was er tijdens het u2 concert ma ut klinkt best vaag kan ik je zeggen, ut concert was goed ma een hele vage klankvorming. en daarna speelt triesto met iedereen een potjes tennis!! ;) whahahhaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ukkie niet janke zeur snol :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmz is het nu in om solo optredens te geven? eerst dana, nu triesto? ut moet toch ook nie veel gekker worden he, je wordt genaait waar je bij staat als je er ben en ut draait alleen ma om ut %$$$$$$$$$$$$!!!!

commercieel zuigt!!!!!!!

Jij snapt het echt niet.

Ik snap het trouwens sowieso niet dat mensen die er toch niet heen gaan hier zo zitten te zeiken. Niet 1 x replyen, maar 80 x zeggen dat het om verschillende redenen kut is. LEKKER BOEIEND, dan ga je toch niet en rot je op uit deze thread.

Ik weet nog niet of ik ga. Mayday is 1,5 week ervoor, en dat is ook al 43 euro (..voor heel wat meer DJ's....). Tis wel een hele ervaring , maar ik denk ook dat er teveel 'dagjesmensen' op af komen. Toch is het wel vet dat er andere artiesten meekomen, en dan heeft het wel weer meer weg van een concert. Hmm...hmm... twijfel twijfel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Topppppppp!!
Mijn dag kan niet meer stuk!!:D

Wordt een SUPER feest!!

Can´t wait!!

Waarschuw beheerder
donateur
Devil: Ik wou alleen maar aangeven dat het geluid in het Gelredome slecht is. Maar als zelfs dat al niet meer mag... :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
OMG I'll be there!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
YEAHHHH!!!! crasher is :):):) blij dus!!!

ik ga er zekers heen!!! en ondanks dat het in principe niet te vergelijken is met de solo´s van vroeger, verwacht ik toch wel een beetje van de sfeer van vroeger, zoals je die omschreef daniel! HMH was ook geen solo, zoals vroeger, maar desalniettemin in zwaar kicke feestje! en aangezien ik ook niet meer ieder weekend sta te stampen, vind ik het gewoon leuk om iedereen weer te zien! en wat betreft de combi klassiek/dance/live is natuurlijk helemaal geweldig!!!

en bouma bros, weten jullie stiekem meer, omdat je het over jan johnston en coldplay had?????

xie jullie de 10e wel!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik ook wel ga. Lijkt me erg leuk.
Waarschuw beheerder
Relaxt, ik moet dan werken denk ik. Maak ik toch wel mooi dit feest van dichtbij mee, alhoewel ik niet echt van Tiesto houd.

Stadion zal wel volkomen!
Waarschuw beheerder
Het is in de glasbak, je weet wel dat failliete ding waar je voor € 100.000 nog geen fatsoenlijke akoestiek voor elkaar krijgt.

Ik wou alleen maar aangeven dat het geluid in het Gelredome slecht is

Ukkie, jij bent blijkbaar nog nooit bij een concert of iets dergelijks in het gelredome geweest, maar het geluid is er zeker wel goed in het gelredome. En van de gemeente mag het geloof ik 2x per jaar harder staan dan normaal, dus dat zal nu ook wel gebeuren. Niets op het geluid aan te merken, beter dan in Arena bijv!
Waarschuw beheerder
2 ukkie: hoe weet je dat het geluid slecht is? heb je al ervaringen met geluid gelredome?
het schijnt bij gouwe ouwe of back to the 80`s of wat er toen ook was niet echt best te zijn geweest idd maar het geluid in gelredome schijnt wel stukken beter te zijn dan in de Arena...

en 2 Paf007:
je zei:
gelredome?? waarom niet centraal voor iedereen
in het midden van het land :(

ehhh...Gelredome is zo ongeveer wel een beetje in het midden van het land hoor...
laatste aanpassing

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
HAHA BETERS!!!:) Las het vandaag op id-t.nl eindelijk es niet naar het westen van het land maar nou komt tiesto bijna in m'n achtertuin haha! Eerst maar naar Qlimax, dan Tiesto :)

Waarschuw beheerder
donateur
2 EriQ en Jeffrey-snf:
Ik ben inderdaad zelf nooit aanwezig geweest. Ik trok mijn conclusies n.a.v. andere bezoekers van de eerder genoemde Gouwe Ouwe party (weet ik hoe dat feest heette), en het concert van U2 & Bon Jovi. Over U2 was men redelijk tevreden. Echter bij Bon Jovi werd zelfs over "herrie" gesproken. En dat door een Bon Jovi fan, dus aan de artiest ligt het dan niet.

Nou, misschien zit ik er wel naast dan, en is het een muziek paradijs :)
Waarschuw beheerder
moet zeker iedereen weer 50 euro betalen voor 8 uurtjes tiesto... :'(
Waarschuw beheerder
donateur
WTF..

het kost gewoon fuckin 45 euro..
dat die tyfuslijers van ID&T maar opflikkeren.. centennaaiers
25.000x45 euro = 1.125.000 euro

Hoeveel winst zou er dan voor ID&T opzitten???

ik wilde gaan, maar dit is me te gortig

jezus!!
Waarschuw beheerder
donateur
oh, een voor diegene die vinden dat er niet altijd over prijzen gejammerd moet worden: FUCK YOU!!!

ik heb het geld in ieder geval NIET op mijn rug groeien..

zoveel geld voor één DJ????

Waarschuw beheerder
Ik denk dat er grote kans is dat de zangeres van K.Choice een riedeltje meezingt. Aangezien ze op z'n album ook een nummer heeft mee gezongen. En misschien Sarah McLachlan? (Silence)
Waarschuw beheerder
to robbert-jan, weinig kans die zangeres van k.Chois heeft het nummer niet eens ingezongen op de cd, ze vond het niet goed genoeg

Waarschuw beheerder
Klopt ja... Je hebt gelijk. Niet gezongen maar wel geschreven toch?

Waarschuw beheerder
tegenwoordig kunnen ze overal testen hoe ze de beste akoestiek en geluidsvolume kunnen krijgen in zalen, stadions whatever dus zal vast wel goed komen. En sfeer zal er zeker wel zijn omdat Tiesto zowieso zoveel energie over brengt op zijn publiek en door zijn opbouw en platenkeus weet ik wel zeker dat dit een mega feest gaat worden. Tijdens Innercity staan er denk ik ook al gauw 15.000 man in die zaal en dan hangt er toch ook sfeer.
Waarschuw beheerder
Gelredome is echt eem monsterlijke lokatie! Ben er wel een geweest met een of ander goedkoop promo concert voor blueband en unox geloof ik. Dat was niet niet echt bruute party. Maar dit spreekt me zeker wel aan! I'll be there!
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hhm ik wou reageren op:
UndergroundPsyco 30 januari 2003 13:43

commercieel zuigt!!!!!!!

Maar toen lasik dit :
Favoriete muziekstijlen hardcore, oldschool, terror

Eigen inbreng
Ik ben een HARDCORE MOEDERNEUKER!!!!!!!!

HARDCORE WILL NEVER DIE! EASTSIDE UNDERGROUND 4-LIFE!!

Zucht... Best moeilijk om niet op zulke ventjes in te gaan die nog in hun oude periode vast zitten en daarmee de rest verloederen. Another man down :(

Maar on-topic ik ben er iig zeker wel bij. Ik wou Dutch dimension vorig jaar mee maken met die 9 uur lange set... Dan is dit wel een goedmakertje ;)
Alhoewel geluid natuurlijk wel het beste in HMH is magoed moet goed komen hoop ik... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Raven_> Op http://www.tranceaddict.com heb ik die set van Dutch Dimension van Tiesto, part 1, het klinkt toch wel lekker hoor, ff burnen en dan lekker in de auto chillen. :D:D

Waarschuw beheerder
WAAAAAAAH IK WORD HIER HELEMAAL OPGEWONDEN VAN HAHAHA!!!

Echt super gaaf dit concert.
WOW

:D:D Ik ben echt trots op mijn held! hahaha :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Niet overdrijven heh KimSt*r ;) of ben je een Tiesto groupie??? :D:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Groupie is misschien niet helemaal het goede woord, maar er zijn hier wel een aantal personen hier die er eigelijk: 'soms-niet' zijn zeg maar, een erg gezellige groep!

Groupie neigt naar stalken, voor de deur van zijn huis liggen, inbreuk op zijn prive, enz.

Tot de 20ste allemaal!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een Tiësto groupie :D :D morgen kaartje halen :D of niet?!

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe, wat eng, stalken........ brbrbrbrb :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik slaap wel voor zijn deur hoor hahaha!!!

Gezellig hoor in Breda!

Waarschuw beheerder
donateur
Wie weet nog dat hij de resident DJ was bij 4EAST in Oldenzaal.... trivia question... :)
Waarschuw beheerder
Morgen al kaartjes!! WHAAA!! dit is gewoon te goed om waar te zijn:D:D Tiesto is echt super... net zoals KimSt*r zei: m'n held!!:D

Waarschuw beheerder
Ikke ben erbij! :-D

P.S.: KimSt*r, Tijs woont in Prinsenbeek...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt wel dat ik daarheen ga. Lijkt me echt super :D :D
Waarschuw beheerder
50 euro voor DJ Tiësto veel of weinig geld je kan het waarschijnlijk maar een keer meemaken en dan vindt ik het weinig.

Wordt dit elk jaar gedaan dan is het helemaal de moeite waard want dan kun je je zeggen ik ben bij de eerste geweest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
voor een achterlijke shakira of ander concert betaal je ook al gauw 40 euro voor 1,5 uur playbackshow dus voor 8 uur live tiesto met vette shows is dat het geld zeker waard....
Waarschuw beheerder
Voor elk groot ID&T of ander feest betaal je dat toch ongeveer? Ik vind het niet heel duur ofzo, gewoon marktprijs.
Artiest Dave
Waarschuw beheerder
Ach ja Gelredome is best wel relaxxx,maar ja, Tiesto kan goed zijn, maar moet dan ook niet die commerciele nummers draaien.

The RZA (Rakeem Zacharias Abbott)

Waarschuw beheerder
Wheely
P.S.: KimSt*r, Tijs woont in Prinsenbeek...

SHIT lig ik al die tijd voor de verkeerde deur!!!

Hahahaa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GO tiesto Go tiesto!! :p :bounce:
Waarschuw beheerder
-- kan het waarschijnlijk maar een keer meemaken en dan vindt ik het weinig.

Precies. Stel dat je een jaar of 10 terug naar de eerste Hellraiser in de sporthallen zuid kon gaan, maar de toegangsprijs te hoog vond. Dan heb je daar toch ook nog steeds spijt van?
Waarschuw beheerder
2 DNS > Ik heb part 1 2 en 3 van DD :bounce:
7 uur lang in totaal... Just gotta love them FTP servers ;)
Waarschuw beheerder
Vind DJ Tiesto toch wel een beetje te soft om 8 uur lang naar te luisteren....
Maar als ze relaxte hangmatten of banken oid hebben...ben ik er,...heerlijk slapen.
CN
Artiest {SHOWLIST artist 7366, 50541}
Waarschuw beheerder
Denk dat t wel een leuk feestje gaat worden....!!!!!!!! En Gelredome ook goede lokatie, lekker dichtbij :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wat me opvalt.. Los van dit optreden of wat dan ook. Er zijn een hele hoop mensen die roepen dat Gelredome een geweldige lokatie is. Waar baseren jullie dit op ???????

Puur nieuwsgierigheid...
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
misschien komt dat door de nieuwsbrief van id&t :)
Waarschuw beheerder
misschien omdat gelredome toch redelijk centraal in nederland ligt...

alhoewel geweldig? dat zullen we moeten afwachten... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:S Jippie! Hier zaten we nou écht op te wachten.

Ik heb zin om me op dit forum helemaal uit te leven. Maar omdat ik dan toch alleen maar kritiek krijg (die ik naar alle waarschijnlijkheid toch niet lees) doe ik het toch maar niet. Maar ik kan het ook niet laten om even e.e.a. te quoten:

Demon Roxy *ontspoord*
Ik ga echt geen fucking 45 euro betalen voor een feestje met alleen maar Tiesto hoor.
Om nog maar te zwijgen over het publiek wat daar op af gaat komen :S :S

Dat is waarschijnlijk hetzelfde publiek wat een goed hardcore-feestje verknalt. Ik hou niet zo van dat soort blije figuren met hun nichterige outfits. (niets negatiefs over/tegen homosexuelen overigens)

Techno-Tom aka TechnoLove :respect:
25.000x45 euro = 1.125.000 euro

Hoeveel winst zou er dan voor ID&T opzitten???

"Vroeger" had je feesten van een paar tientjes (uitgedrukt in Guldens) en daar kreeg je zonder enige twijfel aanzienlijk meer waar voor je geld. Dat was in de tijd dat ID&T nog niet zo commercieel was. Maar de heren hebben het geld geroken, en willen dus alleen nog maar meer en meer. Geef mij maar gewoon een gezellig klein feestje. De kans is zeer groot dat ik me daar net zo goed of zelfs nog beter vermaak dan op een groot feest. Alleen betaal ik slechts 1/3 van de prijs.

Danie
50 euro voor DJ Tiësto veel of weinig geld je kan het waarschijnlijk maar een keer meemaken en dan vindt ik het weinig.

Reken er maar op dat ze dit nog vaak zullen herhalen. Ze vinden het waarschijnlijk erg jammer dat ze dit niet eerder "uitgevonden" hadden. Had ze veel geld opgeleverd namelijk. :)
Waarschuw beheerder
kaarten zijn net zo duur als andere feesten van ID&T... dus waarom zou het nou ineens duur zijn :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga er zeker heen, en of de locatie nu echt zo goed is dat moet inderdaad blijken, maar ik geloof wel dat de akoestiek daar niet zal tegenvallen... en wat betreft Tiesto, hij is gewoon goed, maar draait voor sommige heel soft, als je daar niet van houd ok, maar loop iemand niet af te kraken die miljoenen met zijn werk verdient. Want hoe je het ook wend of keert, hij doet het beter dan bijna iedereen hier op PF.

En 2 Terrion: Als jij een eigen zaak had, en je verkoopt iets, en je raakt elke keer maar weer uitverkocht, zou jij dan de prijzen ook nie omhoog doen als je weet dat je dan nog uitverkocht raakt? De hele housescene is commercieel geworden... Daar zijn al talloze discussies over geweest, dat is nu eenmaal zo...
De kaartjes zijn inderdaad stukken duurder dan "vroeger" Maar dat is alles onderhand...

PS ik zoek geen confrontatie :respect: Wilde het alleen even kwijt ;-)
Waarschuw beheerder
Pfff... ik zoek wel een confrontatie... :p

Temeer daar zo'n klein kaal gabbertje het heeft over 'vroeger'. Typisch gevalletje van een meelopertje die nu denkt dat hij helemaal de diehard gabber is die wel even zal komen vertellen wat er verkeerd aan is aan Tiesto in Concert.

Luister broekmans... de tijd dat een feest een paar tientjes was was de tijd dat jij nog met grote oren naar de verhalen van je broer of zus zat te luisteren maar waarin je zelf net de eerste haartjes op je pielemans kreeg en dus gewoon thuis moest blijven.

Dat je 'meer' voor je geld kreeg is dus iets wat jij absoluut niet kan weten. Daarbij is het ook gewoon de allergrootste onzin die er is want qua geluid, licht, entree, security, garderobe zijn er de afgelopen jaren zo ontzettend veel verbeteringen doorgevoerd dat je wel stekeblind en doof moet zijn wil je dat niet in de gaten hebben.

Als wij nu een feest zouden geven zoals zes jaar geleden zou heel PF vol staan met hoe slecht alles was.

Dus, doe me een lol en ga lekker posten over kleine gabberfeestjes en hou gewoon je smoel over 'nichterig' publiek. Ik zag je in het Tiesto in Concert topic onder news hier hem ook al een 'commerciele pisnicht' noemen. Wat heb jij dan wel helemaal voor geweldigs bereikt in je leventje dat je het recht geeft om iemand die er keihard voor gewerkt heeft zo te bestempelen?

Ik heb eigenlijk best wel medelijden met je... je zo druk maken over iets waar je niet eens van houdt...zielig hoor!

Waarschuw beheerder
Go Tjeerdo! Als je niet van tiesto houdt moet je idd gewoon je bek houden klaar simpel, we weten wel dat alle gabbertjes nog steeds elk feest hun plaatje opzetten en met zijn allen fuck tiesto zingen....Mij maakt het niet uit van lounge tot club, van trance tot techno, noem mij maar een allround houser. En als je gaat zitten zeiken het is zo duur, dan moet je lekker niet komen, alles is duur tegenwoordig, dus ook de leveranciers van ID&T zullen vast ook wel duurder zijn geworden. Kaartje voor André hazes kost ook vast 30 euro ofzo en dan luister je 1,5 uur naar een zatte brabbel lul, nu krijg je tenminste 8 uur waar voor je geld. Ik heb mijn kaartje al onder mijn kussen liggen.

Waarschuw beheerder
Tiesto soft? Tiesto soft? Tja dat Tiesto geen dampende hardstyle set neer zet dat weet iedereen. Maar de fans weten ook dat Tiesto steeds meer verschillende stylen gaat draaien. (zoals het hoord vind ik van dj's die zo hoog aan de top staan) Steeds vaker hoor ik hem aan het eind van z'n set een hardstyle plaatje mixen en op Forward hoorde ik hem zelf techno draaien! Zeker met een acht uur duurende show zal hij voor ieder wat wils draaien... Daar ben ik van overtuigd

Terion schrijft:

Dat is waarschijnlijk hetzelfde publiek wat een goed hardcore-feestje verknalt. Ik hou niet zo van dat soort blije figuren met hun nichterige outfits. (niets negatiefs over/tegen homosexuelen overigens)

Nou ik zie toch liever dat soort 'verzorgde mooie' blije figuren in hun nichterige outfits
met een 'blije' positieve sfeer meegenomen. Dan het soort figuren wat tegenwoordig op gabberfeesten rond loopt...... (zie reacties topic 'Mysteryland') Dat is ook niet alles

Waarschuw beheerder
Toch stiekem de reacties aan het lezen???? TERRION???? Foei!

Waarschuw beheerder
Wat ik in een ander topic ook al zei: moet je ze 'ns horen zeiken over Tiesto, trance-muziek en de mensen die erop afkomen. En wee je gebeente als je een kwaad woord over hardcore spreekt.

Zielig hoor. Ik heb er geen andere woorden voor.

Inge
Waarschuw beheerder
-- ehhh...Gelredome is zo ongeveer wel een beetje in het midden van het land hoor

Niet alleen dat, Arnhem is natuurlijk ook heel makkelijk bereikbaar voor onze oosterburen. ID&T rekent waarschijnlijk op een international publiek.
Waarschuw beheerder
Denk niet dat ze echt duitsertjes nodig zullen hebben om gelredome te vullen, die 25000 kaarten slijten ze toch wel in nl..
(ik vind het trouwens niet erg als er een paar duitsers komen hoor.)
Waarschuw beheerder
Tjeerdo,

Ik kon het toch niet laten om even de reacties te lezen. En jij zegt wel dat de tijd dat je voor een paar tientjes naar een feestje kon, al lang voorbij is, maar het feit dat ik vanavond naar een feessie ga wat slechts €12,50 kost (omgerekend nog niet eens 3 tientjes) zegt wat mij betreft genoeg. En waaruit zou blijken dat ik een meeloper ben?

jeffrey-snf
kaarten zijn net zo duur als andere feesten van ID&T... dus waarom zou het nou ineens duur zijn :S

Daarom ga ik dus niet meer naar feesten van ID$T
Waarschuw beheerder
Wat een redenatie weer zeg... %-)

Ik mag toch aannemen dat jij met vroeger was het een paar tientjes de grote feesten bedoelt als Thunderdome, Hellraiser, Shadowlands en Megarave.

Waar zou zo'n vergelijking anders op slaan? :D
Waarschuw beheerder
Het feestje van vanavond is qua omvang inderdaad niet te meten met Thunderdome en Hellraiser e.d. Maar omvang interesseert me niet. Omvang is absoluut geen garantie voor een geslaagd feest. Ik heb genoeg grote feesten meegemaakt die volkomen waardeloos waren.

Even ter informatie: Van het rijtje die jij opgenoemd hebt, ben ik alleen niet naar Shadowlands geweest. Dat was omdat de muziekstijl me destijds niet aan stond.
Waarschuw beheerder
Shit terrion jij snapt er echt geen ene fuck van dus he!!!! om die mannetjes als jou kan ik me wel zo kwaad maken. dat feestje van je vanavond van 3 tientjes wordt zeker in ene boeren schuur/cafe gehouden waar ze 2 dicolampjes hebben en een stroboscoop en waar 2 man personeel achter de bar staat. oftewel een knaken feest wat misschien een paar duizend eruo kost of niet eens is. een feest als tiesto in concert/sensation noem al die spektakel evenementen maar op kost dus wel ff n paar miljoen euro. sensation 2001 15 miljoen gulden. en die prijzen van de kaartjes zijn gebaseerd om de kosten te kunnen dekken van een evenement en er nog iets aan over te houden want anders ben je een hele domme ondernemer. Alles wat voor verkoop wordt gebruikt heeft als bedoeling winst maken. Had nou maar opgelet tijdens je economie lessen ipv met je gabbervriendjes te spijbelen en tegen alles in te gaan wat jullie niet kunnen waarderen. respectloze oetlul.
sow dit moest er ff uit!!!!
Waarschuw beheerder
Tja... geweldig voor je! Dat geeft je nog niet het recht om Tiesto een vieze commerciele pisnicht te noemen.

Ik snap sowieso niet waarom je in dit topic moet posten, tenzij je het leuk vindt om anderen te irriteren... :(
Waarschuw beheerder
Tjeerdo: Dat is mijn mening. ;-)

Cono, als ik jouw pleidooi mag samenvatten, klopt het dan als ik zeg dat jij vindt dat het succes van een feest in de verlichting en het personeel e.d. zit?

Waarschuw beheerder
ik ben wel op het feesie te vinden
Waarschuw beheerder
wie er wat te zeiken heeft zeikt maar een eind raak. :gaap: maar ik verander daardoor echt niet van mening en zal zeker te vinden zijn op dit feest. ik laat me niet nog eens een solo set van Tiesto door me neus boren. Ik had achteraf echt spijt dat ik niet naar Dutch Dimension ben geweest. Ik heb een paar stukken van die set gedownload en dat klinkt echt super (Y). ik ben dus zeker van de party.:D :-D en wat betreft de kosten voor een kaartje. wat kan mij dat nou schelen als je maar lol heb en geld moet rollen zeg ik altijd maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist ja rollen met die euro's geef de economie een impuls!!!!
Waarschuw beheerder
Haha, dat jullie uberhaupt nog naar zo'n kale kutjochie luisteren? :S
Ik zou zeggen filter het uit! De meeste denken hier als ze van hardcore houden dat ze dan trance e.d moeten haten.
Anyways, dit wordt mijn eerste "Trance" feessie! Kaartjes morgen halen..
Waarschuw beheerder
$Commercieel$
Haha, dat jullie uberhaupt nog naar zo'n kale kutjochie luisteren? :S
Ik zou zeggen filter het uit! De meeste denken hier als ze van hardcore houden dat ze dan trance e.d moeten haten.
Anyways, dit wordt mijn eerste "Trance" feessie! Kaartjes morgen halen..

Dat hoeft helemaal niet per definitie. Maar als je zo'n sterrenlikker als Triesto bent, die bijna letterlijk ontkent dat ie hardcore gedraaid heeft, dan kan ie toch wel op enige kritiek rekenen.

Waarschuw beheerder
donateur
Deze 'run' op toegangskaarten valt te vergelijken met die op Sensation White van afgelopen jaar en de verwachting is dan ook dat het niet al te lang zal uren voordat alle voorverkoopadressen 'uitverkocht' moeten melden.

Kaarten kosten 42 euro zijn nu nog verkrijgbaar bij TicketBox, Free Record Shop en sommige bekende voorverkoopadressen
Waarschuw beheerder
aargggggghhhhhh Ik zou ook zo graag gaan. Maar woon in zeeland en heb nog steeds mijn rijbewijs niet :( Misschien toch maar beter mijn best doen iemand te zoeken die wil rijden :D
Waarschuw beheerder
Vrees ook dat het snel uitverkocht is dus moet er echt snel bij zijn....
Waarschuw beheerder
Ook in Zeeland hebben ze ticketbox voorverkoop adressen hoor... :S
Waarschuw beheerder
Tjeerdo...ik vraag me wel eens af, waarom je ID&T nog zo verdedigd. Iedere keer als jullie een feest organiseren blijkt weer, dat er heel veel mensen in Nederland (en andere landen) zijn, die best wat meer willen betalen voor perfect ge-organiseerd feest. Jullie gaan bijna altijd Sold-out. ALTIJD dat gemekker over geld. GA DAN #$@#$ NIET!!

ik ga wel en ik weet nu al dat ik me niet druk hoef te maken om de organisatie, want die is in goede handen. Ik wil nu niet slijmen, maar elk ID&T feest waar ik geweest ben (stuk of 15) is altijd goed opgezet en er is bijna noooit gezeik. (1 keer te druk bij de bar's op TE, dat is alles)

2 Terrion: Jij bent echt 1 van de personen waar ik op dit forum zo'n hekel aan kan krijgen, want je maakt 1 grote fout:

Iets afkraken, alleen maar omdat het jouw muziekstijl niet is. Beetje jammer...en je leest dit toch wel, want dat kun je niet laten...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jaja kaartje is binnen!!
en uhhh als je tiësto niet interessant of een sukkel OF WAT DAN OOK vind....waarom ga je dan in #### naam deze topic openen? geen leven ofzo? ach ja....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het een vorm van jaloezie is, dat altijd weer dezelfde mensen moeten melden dat ze Tiesto kut vinden.

Ze kunnen het gewoon niet hebben dat er zoveel mensen hem goed vinden en niet hun plaatselijke held Jean ofzo
Waarschuw beheerder
Well 2 ding is cker, als mensen tiesto afgaan zeiken 10 mei, zitten ze aardig verkeerd:) en daarom word dit ook zo een top feest!! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik denk trouwens juist dat dit een topsfeer wordt op dat feest. Er is maar 1 DJ. Iedereen weet hoe zijn draaistijl en muziekstijl is, dus je komt niet echt voor een onaangename verrassing te staan. Je weet een beetje wat je te wachten staat. Dus ik denk niet dat er mensen zijn die compleet niet weten wat er een beetje gaat gebeuren.
Waarschuw beheerder
inderdaard isios, ik heb gister mn kaartje gekocht... dit feest wordt echt vet. Nieuwe locatie En een nieuw concept ( een concert) van ID&T. Gewoon genieten voor de liefhebbers.

Waarschuw beheerder
de hele nacht tiesto??
zou gek worden!

Waarschuw beheerder
Dit is geen topic om eens lekker te zeiken.

Reageer dan gewoon niet, miss-hooligaal.

Inge

Waarschuw beheerder
ten eerste zeik ik niet,ik geef een mening en als je er niet tegen kan,reageer dan niet,is niet goed voor je hart!!

jenn