Partyflock

Forumonderwerp · 598310
Betreft: evenement: Tiësto in Concert, zaterdag 10 mei 2003 om 23:00

Waarschuw beheerder
donateur
Op 10 mei zal tiesto een 8 urige solo geven in het Gelredome! In samenwerking met ID&T zal hij als eerste DJ proberen een stadion (25.000) vol te krijgen. Bron: Spits

Ik ben daar zeker bij! Tot zover dit bericht. Noteer het maar vast.

Dit topic is verder niet bedoelt om de discussie te voeren of Tiesto nu wel of niet goed is. Denk dat dit feest daarover wel genoeg zegt.
Waarschuw beheerder
Tja... geweldig voor je! Dat geeft je nog niet het recht om Tiesto een vieze commerciele pisnicht te noemen.

Ik snap sowieso niet waarom je in dit topic moet posten, tenzij je het leuk vindt om anderen te irriteren... :(
Waarschuw beheerder
Tjeerdo: Dat is mijn mening. ;-)

Cono, als ik jouw pleidooi mag samenvatten, klopt het dan als ik zeg dat jij vindt dat het succes van een feest in de verlichting en het personeel e.d. zit?

Waarschuw beheerder
ik ben wel op het feesie te vinden
Waarschuw beheerder
wie er wat te zeiken heeft zeikt maar een eind raak. :gaap: maar ik verander daardoor echt niet van mening en zal zeker te vinden zijn op dit feest. ik laat me niet nog eens een solo set van Tiesto door me neus boren. Ik had achteraf echt spijt dat ik niet naar Dutch Dimension ben geweest. Ik heb een paar stukken van die set gedownload en dat klinkt echt super (Y). ik ben dus zeker van de party.:D :-D en wat betreft de kosten voor een kaartje. wat kan mij dat nou schelen als je maar lol heb en geld moet rollen zeg ik altijd maar.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Juist ja rollen met die euro's geef de economie een impuls!!!!
Waarschuw beheerder
Haha, dat jullie uberhaupt nog naar zo'n kale kutjochie luisteren? :S
Ik zou zeggen filter het uit! De meeste denken hier als ze van hardcore houden dat ze dan trance e.d moeten haten.
Anyways, dit wordt mijn eerste "Trance" feessie! Kaartjes morgen halen..
Waarschuw beheerder
$Commercieel$
Haha, dat jullie uberhaupt nog naar zo'n kale kutjochie luisteren? :S
Ik zou zeggen filter het uit! De meeste denken hier als ze van hardcore houden dat ze dan trance e.d moeten haten.
Anyways, dit wordt mijn eerste "Trance" feessie! Kaartjes morgen halen..

Dat hoeft helemaal niet per definitie. Maar als je zo'n sterrenlikker als Triesto bent, die bijna letterlijk ontkent dat ie hardcore gedraaid heeft, dan kan ie toch wel op enige kritiek rekenen.

Waarschuw beheerder
donateur
Deze 'run' op toegangskaarten valt te vergelijken met die op Sensation White van afgelopen jaar en de verwachting is dan ook dat het niet al te lang zal uren voordat alle voorverkoopadressen 'uitverkocht' moeten melden.

Kaarten kosten 42 euro zijn nu nog verkrijgbaar bij TicketBox, Free Record Shop en sommige bekende voorverkoopadressen
Waarschuw beheerder
aargggggghhhhhh Ik zou ook zo graag gaan. Maar woon in zeeland en heb nog steeds mijn rijbewijs niet :( Misschien toch maar beter mijn best doen iemand te zoeken die wil rijden :D
Waarschuw beheerder
Vrees ook dat het snel uitverkocht is dus moet er echt snel bij zijn....
Waarschuw beheerder
Ook in Zeeland hebben ze ticketbox voorverkoop adressen hoor... :S
Waarschuw beheerder
Tjeerdo...ik vraag me wel eens af, waarom je ID&T nog zo verdedigd. Iedere keer als jullie een feest organiseren blijkt weer, dat er heel veel mensen in Nederland (en andere landen) zijn, die best wat meer willen betalen voor perfect ge-organiseerd feest. Jullie gaan bijna altijd Sold-out. ALTIJD dat gemekker over geld. GA DAN #$@#$ NIET!!

ik ga wel en ik weet nu al dat ik me niet druk hoef te maken om de organisatie, want die is in goede handen. Ik wil nu niet slijmen, maar elk ID&T feest waar ik geweest ben (stuk of 15) is altijd goed opgezet en er is bijna noooit gezeik. (1 keer te druk bij de bar's op TE, dat is alles)

2 Terrion: Jij bent echt 1 van de personen waar ik op dit forum zo'n hekel aan kan krijgen, want je maakt 1 grote fout:

Iets afkraken, alleen maar omdat het jouw muziekstijl niet is. Beetje jammer...en je leest dit toch wel, want dat kun je niet laten...;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jaja kaartje is binnen!!
en uhhh als je tiësto niet interessant of een sukkel OF WAT DAN OOK vind....waarom ga je dan in #### naam deze topic openen? geen leven ofzo? ach ja....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het een vorm van jaloezie is, dat altijd weer dezelfde mensen moeten melden dat ze Tiesto kut vinden.

Ze kunnen het gewoon niet hebben dat er zoveel mensen hem goed vinden en niet hun plaatselijke held Jean ofzo
Waarschuw beheerder
Well 2 ding is cker, als mensen tiesto afgaan zeiken 10 mei, zitten ze aardig verkeerd:) en daarom word dit ook zo een top feest!! (Y)
Waarschuw beheerder
Ik denk trouwens juist dat dit een topsfeer wordt op dat feest. Er is maar 1 DJ. Iedereen weet hoe zijn draaistijl en muziekstijl is, dus je komt niet echt voor een onaangename verrassing te staan. Je weet een beetje wat je te wachten staat. Dus ik denk niet dat er mensen zijn die compleet niet weten wat er een beetje gaat gebeuren.
Waarschuw beheerder
inderdaard isios, ik heb gister mn kaartje gekocht... dit feest wordt echt vet. Nieuwe locatie En een nieuw concept ( een concert) van ID&T. Gewoon genieten voor de liefhebbers.

Waarschuw beheerder
de hele nacht tiesto??
zou gek worden!

Waarschuw beheerder
Dit is geen topic om eens lekker te zeiken.

Reageer dan gewoon niet, miss-hooligaal.

Inge

Waarschuw beheerder
ten eerste zeik ik niet,ik geef een mening en als je er niet tegen kan,reageer dan niet,is niet goed voor je hart!!

jenn