Partyflock

Forumonderwerp · 597543

Artiest Remy Kruyer
Magda 22:00 - 23:30
Remy 23:30 - 01:00
Renato Cohen 01:00 - 02:30
Richie Hawtin 02:30 - 05:30
Steve Rachmad 05:30 - 07:00

20/04/2003
22:00 - 07:00
Awakenings
NDSM Warehouse

We introduceren 2 nieuwe dj's die nog nooit in nederland zijn geweest. Allereerst Magda, een vrouwelijke techno-topper uit New York. Ze komt uit de m_nus stal van Richie Hawtin en zal jullie verassen met een funky set. Verder zal Renato Cohen uit Sao Paulo zijn debuut maken in Nederland. Deze onbetwiste techno-topper uit Zuid-Amerika was een van meest opvallensde nieuwe producers van het afgelopen jaar met hits als 'pontape' en zijn 'hydra-remix'.

Nikita: Moet je maar vaker naar Rotterdam komen. Op zaterdagavond in de Off_Corso hier draait Remy heel vaak. En hij is echt SUPERR!!
top line up en ze beloven nog beter geluid dus wat kan er dan nog mis gaan :D ik ben er zeker bij
Wat er mis ken gaan? De boot ken zinken :S
Remy is mixtechnisch zo'n beetje de beste DJ ter wereld!! ik ben inmiddels al 10 jaar maf van zijn sets. Ik hoor hem nooit mix-fouten maken en dat maakt hem gewoon een vakman. Dat jij (Nutero) verwacht van iemand die al 15 jaar draait dat ie nog bij elke set (lees zo'n 3 per avond) helemaal los gaat, dan is dat natuurlijk onmogelijk. Remy gebruikt nix en levert gewoon constante kwaliteit. Ook vind ik het bizar dat iemand al 10 jaar met mij meegroeit (of andersom)Ik heb hem nog nooit zijn set horen verknalllen en dat terwijl je mijn avond echt kan vergallen met slecht mix-werk of platenkeuze.

Zo! Remy is oke, ole, ole!!! :-P
laatste aanpassing