Partyflock
 
Forumonderwerp · 597531
ik hoorde dat ze minstens 4x per jaar een mindcontroller willen geven in de fun, en dat er ook een op dezelfde datum is als MOH!!??? duuzz....weet iemand hier meer van???
Mindcontroller is inderdaad ook gewoon van MOH.
 
hummmm 4 x per jaar dat zou zonde zijn 14dec was cker vet vet goed gedraaid een van de betere feessies:xtc: :bounce: ma et zijn vetter zijn als et 1 of 2 x per jaar zou zijn dan blijft et zo vet zoals afgelopen feest anders word et toch weer te standaard en dat zou zonde zijn!!!! dikke (K) ellie
daar heeft elders wel gelijk in...

wil het wel een z meemaken want hoorde er erg goede verhalen over:D
het was een gruwelijk vet feest!!!!!!

4x per jaar is wel wat veel, dan gaat de verveling er snel in slaan vind ik

2x per jaar is tof, dan heb je echt iets om naar uit te kijken

alleen hoop ik niet dat ze het dezelfde datum doen als MoH, dan zit ik op de dominicaanse republiek
laatste aanpassing
Zou zeker wel beter zijn 4x Was zeker een top feessie!! Eindelijk weer muziek in de Fun!!!

En het is idd van A&A Events (MOH)
Wazzz zeker een vettt feezie :D:D
4 keer is wel vet toch :D
ik denk dat ze met dezelfde datum 21 juni bedoelen want dan is er weer een MOH.
(wie luistert er nou hardcore) housepinda??? dat mensen geen HOUSE luisteren o.k. maar mensen die wel house luisteren maar HARDCORE kut vinden dat begrijp ik nie want HARDCORE is gewoon t topje van de HOUSEBERG
en dan zeker de oude HARDCORE zo als ie op mindcontroller te horen was!!!!!!!!!!!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 65349, 27253}
Flikker die QT's er elke maand maar uit, piemeltjeshouse is niet om aan te horuh, zekez mindcontroller!!! Vorige was ook zekez bruut!! Maar datum is dus nog niet bekend, want zie nog niks?
de 2e is al op komst!!! zullen er dus nog wel meer worden :D :bounce:
 
ja de tweede is 10 mei..een week voor me examens :( wat moet ik nou??
Jammer dat ik er op de vorige mindcontroller niet kon zijn dan maar naar de 2e :bounce: hier ben ik zeker wel aanwezig :bounce:

2--->Marieke goed van te voren leren en plannen dat wil meestal wel helpen.:D
laatste aanpassing
2 MariekeD ---> het is net wat H@RdCoRe B@By zegt!! Zorgen dat je goed voorbereid bent!! En gewoon gaan!! :D Als je thuis blijft zitten.... heb je toch een kut gevoel omdat je er wel graag naar toe wou, dus dan doe je thuis toch niets!! En lekker er tussen uit voor ontspanning ;)
en 4x per jaar mindcotroller als dat waar was, die van vorig jaar was echt wel vetjuhs ;-) dus op naar de volgende..
ik ben er opzekers weer bij 10 mei!! dit is echt een feest om niet te missen!! de vorige mindcontroller was ook zo fucking gaaf!! count me in:D