2 thekraai
De goals van Jari en pipo waren glaszuivere geplaatste goals tegen feyenerd dit jaar dus ik weet niet waar je t over heb?. Beetje jammer weer van thecrow jr.
die oudeschool werd helemaal ziek na een paar opmerkingen.
jordy je bent een mannetje van niks en je opmerkingen slaan als een tang op een varken.
het is wel typerend over typerend gesproken dat je begint over intelligentie als er met geweld wordt gedreigd terwijl je praatjes hebt tegen mensen die los van hun intelligentie geweld leuk vinden.
en wat mij vooral leuk lijkt is in het echt jou een keertje tegen te komen netals zovelen. of je nou zinnige teksten hebt of niet staat daar volledig buiten.
maar je distantieert je van geweld maar verheerlijkt de smerige vriendjes van je. slappe hap ben je juist man. ik wil inhoudelijk discusieren noem je dat. je bent zielig.
2ouweschool ben je ooit wel eens in een stadion geweest trouwens ?
Met die 2 afca's kan ik nog wel ouwehoeren, kan ik misschien zelfs nog meer respect voor opbrengen als voor de successupporters en dagjesmensen die de weg naar de Kuip weer hebben gevonden.
Jij lult alleen maar onzin, je bent het nog niet waard om op je hoofd te schijten...
2 marcos doek lekker wel wehweh maar eh reden waarom ik hierm ga kijken ..vind het wel leuk hoe FUCKING MOEILIJK sommigen kunnen doen over eh .. tja voetbal of is het wij komen uit bla bla en met ons moe tje niet fucken anders dan allemaal gezeik
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
gaat ie plaatjes van amsterdam posten... post ie dat fokking lelijke gemeentehuis dat waterlooplein verneukt heeft
een stuk amsterdam gaat verloren veel amsterdamse gein ! op het waterlooplein !!
ach ja jordy... ze weten gewoon dat het team van jonge homofielen ongeveer binnen nu en een paar weken gaat instorten... ajax houdt het nooit lang vol... ROTTERDAM!!!!
Je kunt beter hand in hand lopen als op 1 oude slof en 1 oude schoen.
tenzij je natuurlijk al je kleding op de 2ehandsmarkt op waterlooplein haalt.
(hè ouweschool, alleen jammer dat jij ook homo bent. dus EN hand in hand EN op samengeraapt oud schoeisel...)