Partyflock

Forumonderwerp · 596681
2250x bekeken
Waarschuw beheerder
ik liep laatst door a'dam en we zaten een beetje hoertjes te kijken. een van me vrieden is gaat er geregelt heen. ik begrijp het eerlijk gezegd niet maar is vraag me af waar die hoertjes van leven als niemand er af en toe eens over heen gaat. dus mijn vraag...

is er iemand die weleens langs een hoer is geweest en daar voor durft uit te komen???

Waarschuw beheerder
DIE MOKKELS WETEN TEMINSTE HOE ZE PIJPEN MOETEN !!!! geintje

Waarschuw beheerder
Heeee Shockwave krijg je nou korting door deze promotie? :D
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal met inge eens. Het cijfer voor aantal verkrachtingen zou vertienvoudigen. Ik ben blij dat dit beroep bestaat.

Waarschuw beheerder
Wat is dit nou weer voor onzin? Hoe zit het dan met landen waar prostitutie verboden is? Worden daar alle vrouwen verkracht? Prostitutie is overal maar niet overal is er op een makkelijke manier aan te komen....Dit klinkt echt als: poehee we mogen blij zijn dat er hoeren zijn anders worden we volop verkracht...:S Mannen hebben misschien meer nodig, maar dat maakt ze niet meteen tot verkrachters als ze geen sex kunnen krijgen....

greetz Yf

p.s. ze hebben altijd de rechterhand nog...:D

Waarschuw beheerder
Hoe zit het dan met landen waar prostitutie verboden is?

Ook daar heb je wel hoeren.

Maar er zijn zeker landen waar vrouwen meer worden lastiggegevallen. Zeker waar het leven harder is.

Bovendien zeg ik niet dat alle mannen zo zijn. Maar je moet maar eens kijken hoe gefrustreerd bepaalde mannen kunnen worden als ze heel lang geen seks hebben.

Inge

Waarschuw beheerder
Wat is dit nou weer voor onzin? Hoe zit het dan met landen waar prostitutie verboden is? Worden daar alle vrouwen verkracht? Prostitutie is overal maar niet overal is er op een makkelijke manier aan te komen

ook de laatste zin van m'n quote lezen Inge...

D'r zijn mannen die er gefrustreerd worden, maar dat zal echt maar een klein aantal zijn van aaaaaal die hoerenlopers in Nederland....

Artiest Dennis Hupla
Waarschuw beheerder
En inderdaad, als die rechterhand verveelt na een tijd, waar gaan heel veel gasten naar toe? Juist em, valt me alleen tegen dat zoveel schijnheilen hier nu hun mond houden & waarschijnlijk met vrienden er wel weer over lullen dus wie is de bitch nu eigenlijk? En ja ik ben dus wel een paar keer naar de dames van plezier gegaan, bijna elke keer dat ik het gedaan heb was na een avondje stappen & drugs gebruiken en dat was (soms) een leuke manier om af te sluiten :-P
Waarschuw beheerder
nope. niet mee eens. Ik ben er heilig van overtuigd dat er meer verkrachtingen zouden zijn zonder hoeren.

Ga nou alsjeblieft niet zeggen dat dit onzin is. Je moet wel met heel sterke argumenten komen om me ervan te overtuigen dat ik zomaar wat zeg.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd daar moek haar ook zeker gelijk in geven(Y)

maar ik vind et toch onzin :P:P:P

Waarschuw beheerder
Dit is gewoon onzin! Want de hoerenlopers zijn GEEN potentiele verkrachters!!! en ga me niet zeggen dat dit onzin is, want je moet met hele sterke argumenten komen om me ervan te overtuigen dat ik zomaar wat zeg....

Jij zegt idd. zomaar wat, want waar haal je die feiten dan vandaan? Kom maar op met de onderzoeken en de cijfers! Je kan niet zomaar in het wilde weg wat beweren! (Mocht Pim ook niet ;) )

Waarschuw beheerder
D'r zijn mannen die er gefrustreerd worden, maar dat zal echt maar een klein aantal zijn van aaaaaal die hoerenlopers in Nederland....

Je laatste zin had ik gelezen hoor. :)

En de rechterhand gaat idd na een tijdje vervelen, dus wat denk je dat er zou gebeuren als er geen hoeren waren?

Ik weet gewoon nog zo net niet of het zo weinig mannen zullen zijn als je zegt, die dan seksueel gefrustreerd raken. Mannen zijn nu eenmaal een tikkeltje anders als vrouwen. Op een gegeven moment gaan de hormonen heel erg opspelen.

Volgens mij is het zelfs wetenschappelijk bewezen dat dat een voordeel is van dat er hoeren zijn.

En nogmaals, hierbij wil ik zeggen dat niet ALLE mannen zo zijn. Vaak heeft het ook al wat te maken hoe de man in kwestie zelf is. Een agressief type dat al weinig respect voor anderen heeft zie ik dat eerder doen. Maar dankzij dat er hoeren zijn zullen deze types zich dan niet zo snel aan gewone vrouwen vergrijpen.

Inge
Waarschuw beheerder
donateur
toen ik nog in de bouw werkte, kwam ik een tijd lang elke dag bij een hoer... de woning die erboven zat, werd verbouwd, we moesten elke dag door dat peeskamertje de trap op naar boven, best vatsig als je opeens dat hoertje met een smerige oude vent met een zorromasker op ziet... (ALLEEN een zorromasker)

maar ik zal er niet snel heen gaan voor sex...