| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 22 maart 2003 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
WauZR-> die gasten met die kisten hebben de hardcorescene verneukt man.met dat overdreven tegen elkaar aan beuken dat is geen gabber en die kisten met witte veters horen er al helemaal niet bij.dat word geasocieerd met het nazi zijn maar ga nu eens na waarom dan? meestal gasten met die kisten hebben ook weer ruitenblousen en opgerolde broekspijpen enz enz. zie je er dan niet uit als een nazi???? sorry hoor maar dat heeft helemaal niets met gabber & hardcore te maken!
nader verklaart? jij schnap?
nader verklaart? jij schnap?
je bent nu bezig met iedereen over 1 kam te scheren. er zijn ook mensen die kistjes met ZWARTE veters hebben. en die hebben die kistjes gewoon aan omdat ze fijn en stevig zitten.
in de tijd dat gabber en hardcore begon op te leven (de tijd die ik helaas niet heb mee kunnen maken) liep iedereen in de kleren die hij/zij wou.
toen was er niet 1 bepaald merk dat gedragen werd. en er zullen heus wel mensen geweest zijn die toen ook kistjes aan hadden, dus wat is dan het probleem???
juist ja, in ieder geval niet de kleding
in de tijd dat gabber en hardcore begon op te leven (de tijd die ik helaas niet heb mee kunnen maken) liep iedereen in de kleren die hij/zij wou.
toen was er niet 1 bepaald merk dat gedragen werd. en er zullen heus wel mensen geweest zijn die toen ook kistjes aan hadden, dus wat is dan het probleem???
juist ja, in ieder geval niet de kleding
Ojee, ik ben ook op mn kisten naar oa. Impulz, Sensation en Hardbass geweest. Met andere woorden, lopen er nu ook al nazi's op die feesten rond?
Want als je kisten draagt, ben je toch meteen n nazi? Tenminste, zo kortzichtig zie ik sommige mensen hier reageren.
En over die skinhead-look...... Die kale koppen werken ook wel lekker mee aan dat imago, moeten we binnenkort op feesten verplicht haar hebben. Dat slaat toch ook nergens op!!!!
Want als je kisten draagt, ben je toch meteen n nazi? Tenminste, zo kortzichtig zie ik sommige mensen hier reageren.
En over die skinhead-look...... Die kale koppen werken ook wel lekker mee aan dat imago, moeten we binnenkort op feesten verplicht haar hebben. Dat slaat toch ook nergens op!!!!
Nijkerk Alcoholic ik ben het helemaal met je eens.
Als alle nazi's bijvoorbeeld op skater schoenen gaan lopen dan is iedereen die op skater schoenen zekers ook opeens nazi
Er zijn mensen die dragen kleren omdat ze het mooi vinden en er geen bijbedoelingen mee hebben.
Maargoed op de flyer staat dus dat kisten verboden zijn. Maar dat veranderd toch niks aan het gedrag van de mensen. Zonder hun kisten zijn ze heus niet ineens heel rustig ofzo. Dus eingelijk is het bullshit als die kledingregels / drescodes.
De kleding maakt niet de mens, maar wat er boven in de grijze massa rondspookt
Als alle nazi's bijvoorbeeld op skater schoenen gaan lopen dan is iedereen die op skater schoenen zekers ook opeens nazi
Maargoed op de flyer staat dus dat kisten verboden zijn. Maar dat veranderd toch niks aan het gedrag van de mensen. Zonder hun kisten zijn ze heus niet ineens heel rustig ofzo. Dus eingelijk is het bullshit als die kledingregels / drescodes.
De kleding maakt niet de mens, maar wat er boven in de grijze massa rondspookt
laatste aanpassing
wat geouwehoer met kiste of maxies.. maak toch geen flikker uit wat iemand aandoet..dit zijn echt nutteloze topics...iedereen draagt gewoon watdie lekker vind.ik trek lekker me kisten naar masters.. en even voor de zekerheid andere schoene in een kluisje.. en klaar.. geen gezeik dus...en of andere kisten nou mooi vinde of niet.. of niet bij hardcore vinden horen vind ik de grootste onzin.. ookal loop je met naaldhakken op een hardcore feest.. maakt toch nix uit.. pff echt nutteloos allemaal dit.. krijg je alleen maar irritaties van.. we gaan gewoon allemaal feeste op MOH !!!daar moeten we over gaan lulle.. en niet gaan zeuren over kiste en maxies!! OJA NOG EVEN EEN DIKKE KUS VOOR WAUZRRRRR 
wrom schreeuwen tot het niet zo is?
wrom worden dan lokatie na lokatie voor hardcore verboden?
wrom worden dan lokatie na lokatie voor hardcore verboden?
pffff , wat een gezeik zeg...
Boeit het nou wat je aantrekt en hoe je eruit ziet?
Sinds waneer maakt het uit hoe je op hardcore gabber muziek danst , springt en uit je dak gaat?
Maakt het uit dat er gasten pogooen ?
De 1 staat te stampen , de ander pogoot , de ander zit , de ander danst. Ze gaan allemaal uit der dak. Daar gaat het om toch?
En rechts... sja.. zullen zat mensen zijn die rechts denken , laat ze lekker!! Ik hoor ook niemand zeiken over al die linkse figuren.
Damn mensen , trek gewoon aan wat je lekker vind en ga lekker uit je dak . en maak je es wat minder druk wat iemand anders aan heb en laat die ander ook lekker op zijn manier uit zn dak gaan.
That's what it's all about.. met zn allen op je eigen manier uit je dak gaan.
Boeit het nou wat je aantrekt en hoe je eruit ziet?
Sinds waneer maakt het uit hoe je op hardcore gabber muziek danst , springt en uit je dak gaat?
Maakt het uit dat er gasten pogooen ?
De 1 staat te stampen , de ander pogoot , de ander zit , de ander danst. Ze gaan allemaal uit der dak. Daar gaat het om toch?
En rechts... sja.. zullen zat mensen zijn die rechts denken , laat ze lekker!! Ik hoor ook niemand zeiken over al die linkse figuren.
Damn mensen , trek gewoon aan wat je lekker vind en ga lekker uit je dak . en maak je es wat minder druk wat iemand anders aan heb en laat die ander ook lekker op zijn manier uit zn dak gaan.
That's what it's all about.. met zn allen op je eigen manier uit je dak gaan.
Laat ze lekker zo'n topic over dit onderwerp afsluiten, die discussie hebben we veel te vaak gehad...
BODYMOTION ZEGT: die gasten met die kisten hebben de hardcorescene verneukt man.met dat overdreven tegen elkaar aan beuken dat is geen gabber en die kisten met witte veters horen er al helemaal niet bij.dat word geasocieerd met het nazi zijn maar ga nu eens na waarom dan? meestal gasten met die kisten hebben ook weer ruitenblousen en opgerolde broekspijpen enz enz. zie je er dan niet uit als een nazi???? sorry hoor maar dat heeft helemaal niets met gabber & hardcore te maken!
Dano-G: Grote onzin,iedereen trekt gewoon aan wat die mooi vind(bij zichzelf)ik draag zelf ook een geruite Fred Perry blouse,maar je moet niet denken dat je mij kan associeren met nazi's,dat is wel het laatste wat mijn vrienden/collega's over mij denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CONCLUSIE: Je kan aan de buitenkant,niet de binnenkant van iemand zien,en je kan en moet daar al helemaal niet over vooroordelen!!!!!
IT'S ALL ABOUT MUSIC
JUST PARTY!!!!!!!!!!
RESPECT EVERYBODY!!!
Dano-G: Grote onzin,iedereen trekt gewoon aan wat die mooi vind(bij zichzelf)ik draag zelf ook een geruite Fred Perry blouse,maar je moet niet denken dat je mij kan associeren met nazi's,dat is wel het laatste wat mijn vrienden/collega's over mij denken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CONCLUSIE: Je kan aan de buitenkant,niet de binnenkant van iemand zien,en je kan en moet daar al helemaal niet over vooroordelen!!!!!
IT'S ALL ABOUT MUSIC
JUST PARTY!!!!!!!!!!
RESPECT EVERYBODY!!!
En over dat gebeuk: Ik ben het helemaal met Back2Basic eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben zelf ook meer rechts
maar extreem 
juist!!1helemaal LOS met je maten op je nikes en weg met al die kisten-crap en dat gezeik eromheen!!!!de Hardcore,daar izzet MIJ al 10 jaar om te doen!!!!!!
Lieve Mensuh Of we Nou in Maxies Lopen Of Op Kisten Of Op Hakken (No Way Trouwens Dat Je Mij Daar In Krijgt Kan Ik Na 2 Uur Al Niet Meer Staan) Iedereen Moet Gewoon Aantrekken Wat Ze Aan Willen Trekken En Echt Geloof Mij De Beveiling Van MOH Laat Echt Niet Iedereen Buiten Staan Die Kisten Aan Heeft...
ja toch WauZR we gaan gewoon lekker stampen met kisten aan laterZzZ!!!!!!!!!1