Partyflock

Forumonderwerp · 596254
!!!!VOOR ALLE UPCOMING PARTYFLOCK DJ'S!!!!

Ben je het zat om altijd maar op je zolderkamertje te draaien? Dan kan je nu de uitdaging aangaan om mee te doen aan een heuze DJ contest. Wij zijn op zoek naar dj's die de volgende muziek stijlen draaien: Club-Trance-Progressive-Techhouse-Techno en Hardhouse. Denk jij dat je talent genoeg hebt en wil je dat eindelijk is graag laten tonen aan publiek, schrijf je dan nu voor 24 februari in. Je krijgt dan 28 februari te horen of je bent geselecteerd.

De voorronde vindt plaats op vrijdag 7 maart en vrijdag 21 maart in Backstage in Zeewolde. De beste 2 van iedere voorronde gaat door naar de finale die op zaterdag 5 april plaatsvindt en ook weer in Backstage in Zeewolde. De winnaar gaat naar huis met 75 euro en mag een keer draaien op een zaterdagavond met een bekende nederlandse artiest.

Dus...Stuur een e-mail naar dj-contest@gix-events.nl , vermeld daarin je naam, leeftijd, woonplaats, artiesten naam, e-mail adres, muziekstijl en je ervaringen en dan zien wij jou misschien wel bij de DJ Contest!

Wil je nou nog meer te weten komen over deze dj contest neem dan is een kijkje op de website van GIX-Events: www.gix-events.nl

PS. Duurt nog even maar............

21 Juni GIX Presents:

FREE OUTDOOR FESTIVAL!
Time: 12.00 - 01.00 (13 uur lang!)
Place: Wolderwijd Strand - Zeewolde (mooie locatie!)

De dj's die nu al geboekt zijn:
Erick-E, Laidback Luke, Technoboy(it), Bjorn Know-how, Micha B, Defiant en Xerox

En...er worden nog meer bekende artiesten geboekt voor die dag, dus... let op de pre-flyer die de komende weken in de bekende platenzaken liggen.

Ik heb geen mailtje gehad..

Maar ik heb er iig wel zin in! :bounce:

helaas geen meel ontvangen nog steeds niet: thaprophetinsanity@h­otmail.com

waar ligt zeewolde trouwes eigenlijk........
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
niemand heeft mailtjhe gehad dus dat zal nog wel komen...........

zeewolde ligt in overijssel geloof ik............

www.anwb.nl

gebruik daar de routeplanner ff ofzo ;)
Beste DJ'S,

Bij deze de bekendmaking van de namen van de artiesten op de dj contest.

Op voorronde 1 die zal plaatsvinden op zaterdag 1 maart zijn gekozen:
Pulse DJ'S
Dance @ G
Toyax
JDX
Sneaky-D
Hazy
WoTaX
X-Ception
Sjeez
DJ Marcus D
Freestyle maniac

En de namen van de artiesten voor voorronde 2 die op vrijdag 21 maart mee zullen doen zijn:

BeLLiE
The Designer
Staas
Spark
ZeR0
Harold
Jim Jameson vs Newton da Costa
Paul N
Tribbezz
Alex
Maintain

Deze dj's hebben persoonlijk een mailtje van ons gekregen met de rest van de informatie!

Mochten er vragen zijn dan kun je die mailen naar bjorn@gix-events.nl

Greetz!

Bjorn
laatste aanpassing
Zeewolde bij Overijssel??????????­?? hahaha :p

Flevoland

2 1/2 uurtjes rijden voor Mar ... goed te doen toch? ;)

Ik neem Wotax wel mee en een groepje uit den haag.. we zullen die brandstof optimaal benutten volgens het mooie carpool systeem! :)

helaas nog geen meel ontv.
Vanaf rotterdam is het 1 uur en een kwartier rijden, als je goed rijd natuurlijk.

X-ception, als het goed is moet je nu een mailtje hebben ontvangen!

Laterzzz

Jow Bjorn,

Zuidwolde is volgens mij gewoon de a28 uitrijden, en tegen de tijd dat ik vanuit Spijkenisse langs zwolle cross, ben ik 2 uur verder. Dat stuk heb ik maaanden lang ieder weekend gereden. ;)
Heej Marc,

Het is Zeewolde en geen Zuidwolde, haha! Zeewolde ligt tussen Almere en Harderwijk in, in Flevoland
laatste aanpassing

ow fuck, kijk daar zaten die minuutjes dus verstopt! ;) Mooi, dan zijn we der deste eerder ;)