Partyflock

Forumonderwerp · 595718

Ik heb twee dagen geleden een meidje ontmoet via internet. Keigezellig enzow, klikte echt meteen.
Toevallig had ik gisteravond tijd, en we hebben afgesproken. Ik had nog geen foto gezien van d'r, dus ja, complete verassing. Dat was het dus ook, want ze was ietsie dikker dan ik me had voorgesteld. Het was weer kei gezellig, en ik denk zelfs dat ik behoorlijk verliefd ben geworden op haar. Maarja, ikzelf ben niet zo fors gebouwd, en ik zie ons dus eigenlijk niet zo over straat lopen. Sterker nog, ik denk dat m'n vrienden niet echt positief over haar zullen reageren.
Dus ik zit met een enorm probleem! Help?!?

BTW, dit is niet mijn PF naam, deze naam is effe tijdelijk aangemaakt.
Als het ECHT je vrienden zijn dan accepteren ze je vriendin!!!!

ZO niet f*ck um!

Of leef op je rechterarm net als mij :9

Als jij met der kan lachen zal het met je vrienden ook wel klikken. Als jij der leuk vind zullen je vrienden er ook wel ok vinden. En 1 groot voordeel ze zal niet zo snel vreemdgaan. ;p
laatste aanpassing

ik bedoel......t gaat in het begin misschien om het uiterlijk.....maar uiteindelijk toch om het innerlijk.....dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen hoor

Naai haar mond dicht .zo krijgt ze geen voedsel meer binnen.binnen 2 weken is ze een stuk dunner.Stel haar dan eens voor zou ik zeggen.Of je moet haar flink in de zeik nemen vallen ook veel mensen van af.

2 Paranoide: Ik ben blij dat je het zelf zegt.....
2 Paranoide: Ik ben blij dat je het zelf zegt.....

--------------------------

? :vaag:
Ik heb gehoord dat dikke meisjes beter hun best doen bij de sex, om zich te bewijzen...

whahaha :D

ik heb wel eens gehoord dat dikke meisjes een strakkere doos hebben.
jaja...dus je krijgt er toch wat voor terug zeg maar :)
Natuurlijk let iedereen op het uiterlijk, maar als ik iemand leuk vind, heb ik er echt maling aan wat de rest daarvan vindt. Voor veel mensen geldt dat echter niet.

Ik ben in elk geval blij dat jij wel gewoon je eigen mening volgt, Topace. Maar als jij al zegt dat ze niet lelijk is, zal niemand daar iets van denken. Ik hoop voor je dat t wat word.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Mwah, Als je der leuk vind meot je der voor gaan. hoe lang je der ok kent. dat moet geen probleem zijn toch? en aan je vrienden moet je skijt hebben. JIJ wilt met haar, en daar hebben hun nix mee te maken.

als jouw vrienden ECHTE VRIENDEN zijn maakt het ze toch geen flikker uit hoe je vriendin eruit ziet als jij maar happy ermee bent!!!!

beetje slap!!
LOL
voor een strakke poes! 1 voor allen en allen voor 1!
laatste aanpassing
En mensen die hier grappen over dikke meisjes maken: Waar is dat nou voor nodig? Interesseert het jullie niet dat je misschien mensen kwetst met zulke opmerkingen?

Als je echt verliefd bent interesseert het je niet wat je vrienden erover denken. En als je vrienden haar niet accepteren heb je de verkeerde vrienden!

MissLovely nee niet echt.

dracula ik mag jou wel