OSM roeleerd zowiezo qua sfeer al over Nederland...... tis altijd wel klein en de muziek is niet altijd even goed, maar alleen voor de sfeer al ga ik erheen........ kan me niet heugen dat ik ooit een vechtpartij heb gezien daar, behalve dan die pis nazi's die toen giga inmekaar gebeukt zijn daaro, maar dat was juist wel leuk
donateur
100 punten Bertuz, zo is het maar net. Foute lui flikkeren we meteen eruit, we gaan voor de sfeer, en die is ook naar mijn mening op OSM altijd hoog!!!
OSM was wel lachen jah en het geluid was echt heel erg goed! Maar er waren wel veel "normale" mensen als je begrijpt wat ik bedoel!
Weinig lekkere kale mannetjes!
En Palladium vind ik nog steeds leuk! En heb me heeeeeeeeeeeeeeeeeel goed vermaakt!
ik was voor het eerst in haaksbergen, had weleens van palladium gehoord maar dat het zover weg was aaargh! was wel een top-feestje vond ik maar wie was die mafkees met die darkraver-pruik?? gheghe
JA!!!!
Ik vraag me ook af wie die vaago met die pruik was...
Ken mn nie....\
Komt volgens mij ook bijna nie in DP...
Heb m in ieder geval nog nooit gezien..
En ik ben er bijna iedere week!!!!
Kan iemand meer vertellen over die misterieuze vaaghoofd????
Ik heb al een ontdekking gedaan....
Ik zal m ff vertellen...
Op een saaie avond **gisteren** zat ik een beetje achter mijn comp...was bezig met cu2 en wou er weer ff wat foto's bij zetten...
Dus ik keek op de site van dp,en wat zag ik daar???
Een foto met op de achtergrond zon vage pruik...
En die foto was niet gemaakt op de reunie,
maar met de loveparty...
GABBERINNETJE4L>>> Ja das juist het mooie van OSM, er lopen mensen in gewone kleren en gewone haardrachten, maar ondertussen zijn ze stuk voor stuk Hardcore 2 da Bone........ Juist daarom is het zo cool..... Weet zeker dat ze meer van Hardcore weten als het gemiddelde kale mannetje met zun kistjes en blousje (die zijn zoweizo niet zo heel snugger over het algemeen )
Zijn jullie op zoek naar mij? Waarom dan? Ik heb me uitstekend vermaakt in Haaksbergen.... Was er wel erg WARM ghegheghe .... en Baco uit blikjes is toch wel minder..
HAHA ma wel een kicke pruik!!!
Ey patjuhh...
ga je ook naar osm 13 mei??
Word dan weer in condor city gehouden!!!
Hoorde ik een paar dagen geleden van DONJA!!!!
ONNIE don??
HAHA ,mag dat wel ja???Ow beter!!!DONJA!!!!Ga je mee hey 13 mei???HAHA gaan we zelluf wel iets organisere....neej dan toch maar 3 mei...das ook wel beter!!!is eerder!!!!