Gna gna het systeem ligt bij ons eruit wat vervelend zeg........alleen zwaar irritant dat mensen bellen ow bij ons ligt die eruit doet die het bij jullie UHMMM wat denk jezelf???
donateur
wij hadden brandalarm hiero vanmorgen
en normaal staan er na werktijd een man of 50 op een busje te w8en
dus nu stonden er zo'n 4000 man te wachten wat er ging gebeuren
en iggi bij iedereen vragen of ze ook op t blauwe busje stonden te w8en
poesj is een beetje verdrietig..
kdacht dat ik wel beetje vrolijk kon zijn maar nee dus
donateur
heb je ook aarbijen thee?
ik ben net weer thuis kom bij de arbo arts weg.
en ben wel toe aan een kopje thee.
Ja errug vervelend zeg.....als die domme wijven van die reisburo's gewoon begrijpen dat als wij eruit liggen hun er ook uit liggen hangen er niet zoveel wachters en kon ik lekker op mijn gemakkie partyflocken
donateur
misty reisburo
hmm zal ik hier bij de KLM eens even de stekker eruit trekken ?
MR Iggi ik werk niet op een reisburo (wel gedaan) maar nu werk ik (nou ja Partyflock ik) bij een reisorganisatie dus sta reisburo's errug vriendelijk te woord (niet dus)
Per 1 februari heb ik THANK GOD gelukkig een andere baan bij een IT bedrijf dus nog effe mijn tijd uitzitten hier...
Werk jij bij de KLM dan??
donateur
iggi werkt voor de helpdesk van de KLM
jups
Ahaaaa nou Iggie haal die stekker er dan maar uit!!!!!!!!! Graag effe tot 17:30 daarna mag die erin oke DEAL!!!
Zow relax ambtenaar whoehoeeee wil ik ook dat is echt een relaxte baan mooie tijden..
Had echt geprobeerd om daar te solliciteren maar kreeg zo'n formulier bent u gehandicapt? bent u allochtoon? dan krijgt u voorrang. Dus heb niet meer ingevuld ben het allebei niet
donateur
die doet aan ambtenaren mikado
wie het eerst beweegt is af
Mikado ja leuk zow dat heb ik lang niet gespeeld!!!!!!!!
Ik ben nog uitzendkracht hoor, uitzendambtenaar dus
Relaxte tijden valt nog best mee, van 8 tot half 5.
Maar wel om de week de vrijdag vrij, da's zeker wel beters.
Ahaa nou toch relax....echt ik moest laatst ook naar het gemeentehuis om mijn parkeervergunning op te halen das zo kut eerst moet je sóchtends het aanvragen en s'middags ophalen..
Wat een onzin ze ken het toch gelijk doen..nee mevrouw dat gaat niet komt u over 3 uur maar terug....3 uur om zo'n ding uit te printen en nu is het weer einde van het jaar dus moet weer...
Dus je heb zeker wel vaak boze mensjes...
Zo bedoelde ik het niet hoor van die gehandicapte vraag
donateur
motto van een ambtenaar : liever achter op t werk dan helemaal geen slaap