Partyflock

Forumonderwerp · 592492
Betreft: stad: Ridderkerk

nog veel gezellige mensen hier uit Ridderkerk dan?

Hahaha ook leuk :p whehe
In Club-X kwam vroeger vraak een groep met wat gestoorde (y) Ridderkerkers. Een paar daarvan kickuh ingeschoren (tijgermotief) haar.

greetz

Ridderkerk is nix, Zwijndrecht is veeeeeel beter ;)

Ik er rond oud en nieuw werken (in Bolnes Ridderkerk en Beverwaard vuurwerk verkopen)

Pas daarna kan ik een goed oordeel geven over Ridderkerk

**KOOP AL UW VUURWERK BIJ DEMPER*** ;)

reclame modus OFF

Fuck zwijncity :p whehehe laat henkie et maar niej horen :p

Nosfera7u hoe heten die gestoorde lui dan :d?

HHAHAAHHAHAAHAH! :d neeh later henkie maar nie horen maarjah Uit Ridderkerk komen gewoon de gekste hihihi) :p

Human veel succes met het verkopen van je vuurwerk ;)

Niet verder vertellen he diaantje ;) ssssst :p RIDDERKERK ROELEEEEERD :p whehehe

Uhmmmm Ridderkerk geboren, daarna naar Zwijndrecht....maar das STOM, en nu woon ik in Dordrecht:P

UUUUUUh zeggen toch wel is hoe dichter bij Dort hoe rotter het wordt :p

Krissie dat is toch gewoon een feit :d

Ridderkerk roeleert gewoon!!!!!:p

Ach jaaa....Dordt is nie zo rot horr, valt allemaal best wel mee:D

Hahahahahaah.. ooh oke dan ;) Kom wel is in Ridderkerk dan???

jaja.....woont nog wel familie van me namelijk:P:P
En ken het centrumpje er ook wel een beetje:)

Haaaaaaalow ik ben ook weer wakkerrrrrrrr :)
2 terrorgirlrkerk --> Hoe ze heten zou ik niet meer weten is nogal lang geleden. ze zijn denk nu rond de 27 a 28.

Das oud :p whehehe
Ik heb er een neefie woonen in Ridderkerk jaren nie meer gezien loop k op de laatste Megarave Indoor/Outdoor z'n stiefzus tegen het ljif die k ook in geen jaren meer gezien had :VAAG:

Whehehe Ridderkerkers zijn overal !!!!! :p Ik kwam er een paar tegen in maastrich met Raving Nightmare die had ik ook nog nooit gezien hier :s

Dordrecht!!! ZO rot is het toch niet in dordt diaan??? ;)

Zo super gezellie hier weer geweest ech beter :D

eeeejh lesley alles goed dan? jaah zal ff door geven lang nie meer gezien joh :p

Mjaah Kris was zeker ff para maarjah vind zeker wel lache dat jullie nu ook ken zijn we ook weer met meer Ridderkerketjes das helemaal relex!!!;):P

Ene Car,jaah komen zeker wel lieve meissies uit Dort wheheheheheheh...:P

ken opzeker lekker winkelen das ook wel relex;)

zow ff over me weekendje dan weer was wel ff lache die borrel van nico ze werk pfff..moest alleen wel betalen was minders :s wheheheheh!!
ben nu aan het wachten op me lekkere pizza mmmmmm!:kwijl:

ben weer vandoor iedereen een dikke :knuffel: ;)
laatste aanpassing

Das inderdaad leuk met een zootje ridderkerkers :D vin et ook leuk dak jullie nu wel ken ;)
bladiebla :D

goedesmorgens moppiej muis alles goed?

zoooow ben ook weer thuis...
zow was gister gewoon brand uit gebroken bij Nico :o thuis :s we zaten met 2e boven hoorde opeens een hoop gegil beneden was de kapstok ene andere manier in de hens gevlogen moeilijk grote vlammen hebben Nico ze broers met emmers water gelukkig uit gekregen en ik had ff de Brandweer gebelt waren binnen 10min pffff...heb nu wel pijn in me keel heb allemaal rook ingeademd :(
goeie middag alweer lion
met moppiej muis gaatut ze gangetje :)

oh das niet zo best diaan!
gelukkig maar dat alles snel uit was!

huew de kapstok :S aardig gek inderdaad mazzel dat et snel uit was dan

jah zeker weten wel :) maar vond zielig voor nico ze ma was helemaal oversteur en begrijpelijk!!:(
en al der jassen zijn verbrand ook...maar der zus gaat een nieuwe voor der kopen gelijk!:d

MAR---> ga je nou ook nog gezellie naar Rn ???
:bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:
laatste aanpassing

Ah dasz wel aardig toch wel een beetje koud zonder jas buiten lopen he :p

Jah idd heeft nu al 3 jassen gehad van de buurvrouw en de zus en nog een buurvrouw hihihi):d
dus das wel beter!!!
wat ga je met kerstdaagjes doen Krissie?

Aardig hoor allemaal van hun :)
Ik ga vanavond met henk naar B2S en donderdag Totally Hardcore in hardbeat cafe :) en ga jij ook nog iets leuks doen ??
ja ga naar RN diaan~!!
word zeker wel een goed feest, maar eerst morge naar X-mas Nightmare!! :D

mjaaaah ik ga 1e kerstdag naar nico lekker eten enzooow...:kwijl: ben nu gezellig met ze nichtje aan babbelen van 5 hihi :d

en 2e kerstdag uit eten met me oudersjes en me broer en vriending en kenissen wordt ook wel ff gezellie :) wordt weer lekker veel eten met de kerst dus :s

Oud en nieuw Rn Ech wel betersssssssssssssss­ss!:d biertjuuuuuuuuuuh!!!

iedereen fijne feestdaagjes ;)
Laat nico maar nie zien dat je het over die brand heb hier, word ie helemaal waus :P
ik kom af en toe in ridderkerk
n paar vrienden wonen daar.
:)
X-mas nightmare was vet! en die mensjes uit Ridderkerk ware er niet, echt een dooie stad daarow hoor! :P

Bwehehehe lekker dood hier he :p kwas naar B2S was ook wel leuk maar weer erg warm :S in de ministry

zow kerstdaagjes zijn weer om was wel weer superrrr gezellie :d lekker wezen eten en bios geweest santa claus 2 ech wel vette film ;)

mjaaaah meesten Ridderkerkers zitten gezellie thuis met kerst met oud en nieuw zijn we allemaal van de party!!!!:p

Junk---> heeft ook aan die jack verteld dus zow erg vind denk nie :s

ZOW LEKKER STIL HIERZOWWW!!! WORDT EEN SAAI WEEKEND VOOR MIJ MAAR DINSDAG HELEMAAL LOSSSSSS:P

hmm voor mij niet en dinsdag gaak ook weer loszzzz alleen niet op RN :(

Bweeee was weer zeer gezellig in de nighttrain :D ofniej diaantje ?

jaaaah was ech super gezellie :D :bier:

groetjes aan die Gekke Vic :p
laatste aanpassing

Vin ? Vic bedoel je zeker ;)

jaaah zei ik tog :p

Deze is pas ech lief krissie ;) :) (K)

Jaaa dies ook lief :) ;) (K)

11 Januarie weer he diaantje dan komt Neophyte :D
laatste aanpassing

Zeker wel!! (y) ;) ik ben weer van de party!!!

Keej dan word weer top :)

ech wel !!:d

tisz altijd top als wij erzijn toch :p

jaja tuurlijk wij zijn de Gekste uit Ridderkerk :p

bwehehe je profiel foto is het bewijs :p haha (K)