Partyflock

Forumonderwerp · 592171
Weet iemand hier meer van?

Ik had alleen gelezen dat het een show zal zijn van 2 uur...
maar is er dan maar 1 keer een show? en hoe laat is de show?
Wat is precies de bedoeling ervan etc...

Graag meer info mensen :)
Alexander, ben je al lang terug???? Dat heb je ook maar eventjes volgehouden! :D

Maar ik weet niets over dit onderwerp, sorry.
Nog gefeliciteerd he :bloem:
Ben niet jarig :D

Anyway... naja bijna 2 weekies weggeweest ;)
laatste aanpassing
tjah net zo mysterieus als de site van innercity
Al trouwens gelezen over die 360graden laser.... lijkt me wel vett... kan je mooie figuurtjes maken :)
Soort Disney on ice alleen dan met een russisch accent denk ??? :S:P
Geen vette tekno deuntjes erbij? lasers etc... ;)

En hoe willen ze dat doen dan? kan iedereen in en uit lopen?

Maar ik wil GRAAG weten hoe laat het is... want als het maar 1 keer gedaan wordt...
Het is inder ieder geval in een aparte zaal!!
Verder kan ik je ook niets vertellen...
Zaal 3A om precies te zijn :)

Als ze nou dan wat schaatsen uitdelen :) lekker wappy op tekno deunen door die zaal heen karren op je schaatsen :p chill man... lasers over het ijs :)
laatste aanpassing
ik krijg opeens de neiging om toch naar inner toe te gaan....
Hoe kick je een topic eigenlijk in het Innercity gedeelte van "feesten & uitgaan" ?

>NiQole, mag je wel snel zijn met een kaartje kopen... is al bijna uitverkocht ;)
laatste aanpassing
Ik neem voor de zekerheid mijn kunst schaatsen mee voor het geval dat ik na en paar candy's:XTC: een schaats kick krijg

Ik krijg toch ook weer een beetje Innercity-zin. Ben ze allemaal nog geweest en tradities doorbreken heb ik een hekel aan :-(

Zo te horen wordt het een mooie show in ieder geval.....Hmm, wat lul ik nou?!!! De 21e sta ik op een ijskoude skipiste in Frankrijk :S
HEhe lol... jammer joh... ik zal aan je denken als ik op de schaatsbaan sta :D
whehe innercity on ice? en dan allemaal vaago's die hekken over klimmen en t ijs op klouteren :D
NOg niemand info over de tijden ;)?
FF een quote
The most surprising addition to this years edition of Innercity is the show of HOLIDAY ON ICE. Can you imagine an event with a Moscow theme and look and no ice-skating show? We neither so we have integrated the complete cast of this ice-skating spectacle to entertain you with a two hour ice-skate show.

Eerlijk gezegd vind ik het niet echt nodig zo'n show.
Het zal ook wel niet gratis zijn natuurlijk ( duurder kaartje ) en op dat moment ben ik op een party en heb ik er niet zoveel zin in om 2 uur lang naar een holliday on ice show te gaan zitten kijken.
5 Minuutjes misschien :s

Maarja , zijn er mensen die dit echt leuk vinden ?
Hey MOck... kijk IC is voor een extreem uiteenlopend publiek :)

Enne kaartje is niet duurder hierdoor geworden.

En ja, lijk mij wel VEt, anders post ik dit niet ;) is een keer wat anders, lijkt mij dat ze dit toch op een PARTY manier ook zullen neerzetten en dus niet met klassiek gejengel :)
Enne ik heb ook geen zin om 2 uur daar rond te hangen... maar zekers ff chill als je aan t rondlopen bent, drankje of wat dan ook erbij :)
ik wil niet kijken ik wil mee dansuh en gek doen op t ijs :)
ander sduurt het mij veel te lang :p
Ik ben ooit eens een keertje eerder naar Holliday on ice geweest , toen was ik 11 en heb ervan genoten hehe :P

Misschien Huppel , dans , zweef ik wel ff langs.

Aangezien mijn neurotransmitters het na 3 maanden redelijke rust weer eens erg druk gaan krijgen :9

:xtc:
HEy OBI-Wan of Tjeerdo... hebben jullie niet wat aanvullende info ;)?

Hee Alex kunnen we geen meeting houden in dat Ice skate gedeelte!
Volgens mij is daar dan nog redelijk plaats en kunnen we daar beter praten dan in een techno zaal ofzo.
Lekker meeten onder het genot van een ice show en een drankje hmmmmmm heb nou al zin!!!!

GreetX Chris
Moet te regelen zijn Chris :)

Wel je schaatsen meenemen :p

Anyway, Ik heb rond zitten vragen maar weet nog steeds niet hoe laat die show is :s

Die show duurt 2 uur... is het dan mogelijk om in en uit te lopen? Is het 1 Show... zoja wat doen ze daarna met die ruimte dan :s?
Chris.... wou je nou die meeting nog dan bij de ICE?

Yup!
Ooh ja ik knoop deze vlag om mn middel!
Op die manier kun je me gewoon niet missen!

GreetX Chris
Hehe VETT cewl... hoe kom je daaraan :)?

ALEX er staat "yup"(is ja in hillybilly engels) dus ja ik wil wel ice meetingkje houden!

Chris
LOL, nee vroeg me af hoe je aan die vlag kwam chrissie.

Dat Yub was mij wel duidelijk hoor :D
laatste aanpassing

Ehh muziek zal wel electro zijn aangezien Electrolife hosted by Cinq Etoiles ernaast is. Dus denken we aan Miss Kitten en de Hacker. Hol jij gillend weg Ali!

Ooit gehad van de importeur van EA games vanwege het spel Red Alert 2.
Zijn maar 3 vlaggen van in Nederland en dus is dit wel een heel origineel stuk om voor deze gelegenheid mee te nemen!!!

GreetX Chris(zonder SIE!)
Rommert :s? gaat mij niet om de muziek... gaat mij om de show... Dus waarom zou ik weghollen :s
Het enige wat ik wilde weten was de tijd...

Inge&Chris> Cool heb je mooi geregeld dan :) En gaat zeker VETT opvallen :)
laatste aanpassing
meeting bij 't ijs...

wat.... wat romantisch!
Hij staat er mensen

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=meeting;ACTION=single;MEETINGID=645

;)
laatste aanpassing

Ja hup, er kunnen zich meer mensen aanmelden he?
Yub :)

Alleen geen id, hoe laat die show is :s
Beetje moeilijk om dus iets concreets af te spreken ;)
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
ik trek m`n t-shirt van red alert wel aan dan ;)

Is goed demon!

GreetX Chris
Hmz nog steeds geen tijden gevonden :s echt wazig
Je moet daar toch juist zijn als de show nog niet begint :s

Dan is het nog rustig en kan je een beetje behoorlijk meeten als je dat wil.
Huuuu, INNERCITY wordt echt VET!!!
Gewoon vaste tijd!

Om 1 uur , ben ik als ut goed is net in hogere sferen. Altijd wel grappig om iedereen op z'n hoogtepunt te zien :P
Zeekomkommer , die profiel pic van jou vind ik zo stoer.
Altijd al willen zeggen :)
laatste aanpassing
Dank je Mock,
Ik weet wat je bedoelt om iedereen op zn hoogtepunt te zien... Echt leuk als je in de rij staat voor een bekertje water en iedereen van die VETTE doppe heeft. :xtc:
laatste aanpassing
Mock volgens mij ben je een beetje stiekum verliefd op Zeekomkommmer :p

Maaruh, ja is wel relax ja als die schaatshal nog niet helemaal vol zit... maar daarom is 't handig om te weten hoe laat het begint...
Ander punt is dat ik JAJA heel graag Tiesto wel eens wil zien draaien op een groot feest :) en die draait vanaf 00:00

Moeilijk allemaal weer :)