Partyflock

Forumonderwerp · 592062
507x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat voor een dier heb je of zou je graag willen hebben!!!!!! Mijn vriend en ik willen graag als we samen wonen een Bull terrier en een Amerikaanse Stafford. (2 honden dus) Misschien ook nog katten.

Waarschuw beheerder
ik heb 2 hele lieve katten :D Tom & Jerry :D
1tje heeft een keer een autoongeluk gehad allebei zijn heupen gebroken echt zoo zielig :( hij was een maand spoorloos verdwenen en hele speurtocht naar dat beessie en toen was ie al 2 weken in het asiel... gelukkig heb ik hem terug werd echt helemaal gek toen ie weg was...

2 maus> hou jij je onzinnige gelul ff voor je...

Waarschuw beheerder
Danielito->Is dat je 2e hond? Ik bedoel mijn eerste hond die moest weg was een beetje para..verkeerd opgevoed enzo. heb nu ook wel een gaaf beest maar je eerste hond blijft toch je beste als je m een poos gehad heb..deze is ook echt super zou ook helemaal gek worden als ie ziek werd of dood zou gaan maar toch is mijn eerste hond nog liever ofsow...ik weet het niet beetje moeilijk uitteleggen..:S
Waarschuw beheerder
heb bij me ma in huis een hoogbejaarde siamees (kon het em niet aandoen em mee te nemen op me flatje, hij is tuin gewend enzo)
en heb hier een grijze-terror-kat "frits" :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou -=Mar=-, aan dat pesten kan het niet aan liggen want dan zou ik nu ook zo moeten zijn :D:D:D

Hij is gewoon gewoon zo achterlijk van zichzelf!

Maus>> Als je ooit op een party denkt "wie gooit er toch de hele avond die flesjes en blikjes tegen mijn hoofd?".......dan ben ik dat!!!! :@ :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb twee honden een bouvier en een golden retriever....
Waarschuw beheerder
donateur
een chihuahua

Waarschuw beheerder
Wie heeft het over een luchtdruk pistool%). Jij dus, ik niet. Ten eerste zijn die dingen schoftig duur en ten tweede kan je dat beest dan dood schieten en daar heb ik ook geen zin in:)

oww en Mar, kneusje. Stel je niet zo aan ja!!:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Danielito, Razorblade & -Mar-...;)

Maus, heb ooit iemand een kat een trap zien geven. Diegene heeft een wat hardere trap recht in zijn smoelwerk gehad kan ik je meegeven.
Waarschuw beheerder
donateur
WHAHAHAHA Prhyme!!

ff voo5r de mensen die interesse hebben in gratis jonge ratjes, zie hier

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=592391
Waarschuw beheerder
donateur
als ik iemand een dier wat zie aan doe breek ik eigenhandig al ze botten...

Waarschuw beheerder
Katten zijn koel...
Waarschuw beheerder
Noizefucker op 11 december 2002 20:22
"als ik iemand een dier wat zie aan doe breek ik eigenhandig al ze botten... "

idd, maar niet alleen als ik het zie, ook als ik het niet zie/gezien heb maar het wel 100% weet...
Waarschuw beheerder
donateur
true true....
Waarschuw beheerder
Allemaal hardstikke bedankt voor jullie reacties en de prachtige foto´s.Allen werd ik soms wel een beetje depri van sommige verhalen. O, wat zou ik ook graag dieren willen, maar het zit er voorlopig nog niet in. Ja ik heb een visje die niet eens een naam heeft. Misschien weten jullie wel een leuke!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vroeger had ik een hond en een kat. Een boxer, Esmee. Echt super lief. Ik had 'm al vanaf toen ik klein was. En nikki, de lapjes kat.

Als ik met de hond ging lopen, liep de kat mee.

Overdag zat de hond achter onze kat aan, en snachts onze kat achter onze hond (want ze was bang in het donker ).

De kat was zo in een keer weg. Onze hond heeft een spuitje gehad. :'(

Later hebben we twee katjes gekregen. Flipje en Mopje. Maar ze moesten helaas weg nadat me moeder overleden was, omdat ik ze niet mee kon nemen naar mijn nieuwe woning. :'(
Waarschuw beheerder
donateur
niemand spinnen of slangen of reptielendingen??
Waarschuw beheerder
Ik had een spin in huis. Ullrich.

Maar ik heb hem moeten afmaken omdat Laura er bang voor was.
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn ex had een leguaan, prachtige dieren alleen dat muizen en sprinkhanen voeren brrrr
Waarschuw beheerder
ik heb een heel lief klein hondje max :D
tis een west highland white terrier (cesar hondje :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ZieKTe 11 december 2002 10:36
heb bij me ma in huis een hoogbejaarde siamees (kon het em niet aandoen em mee te nemen op me flatje, hij is tuin gewend enzo)
en heb hier een grijze-terror-kat "frits"

mjah sins gister avond doet die bejaarde dus niet meer mee :(
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd :(