658x bekeken
donateur
Mwah, als ik zo es naar die ouwe Thunderdome livesets luister,
mwah...
Thundaaarrrrdome, make some noise, for the Dj hier, MC DroKz is in tha house!
Straight from heaven, in 1997
Straigt from hell, as you know well!
Do you want terror?
Do YOU want TERROR????.....
En dan blijft hij nog een tijdje doorgrunten, wel lache
Maar op den duur houd hij z'n bek en begint Rob Gee (slecht/tegenvallend) te draaien
Maar als je Tern Terror dan bijvoorbeeld op de laatste hoorde......zucht
mwah...
Thundaaarrrrdome, make some noise, for the Dj hier, MC DroKz is in tha house!
Straight from heaven, in 1997
Straigt from hell, as you know well!
Do you want terror?
Do YOU want TERROR????.....
En dan blijft hij nog een tijdje doorgrunten, wel lache
Maar op den duur houd hij z'n bek en begint Rob Gee (slecht/tegenvallend) te draaien
Maar als je Tern Terror dan bijvoorbeeld op de laatste hoorde......zucht
Heb zojuist de set van Dana op Mysteryland gehoord: staat zo'n kerel meer dan de helft van de tijd er doorheen te blèren. Wat een egotripperij!! MC's lijken in mijn ogen veel op voetbaljournalisten; zijn zelf niet goed genoeg om trainer (lees DJ) te worden en proberen op een andere manier in de belangstelling te staan.
Ik heb het al vaker in een topic gezegd: dat ze een DJ aan- en afkondigen OK, maar voor de rest moeten ze hun lip houden. Een beetje DJ heeft ze niet nodig.
Ik heb het al vaker in een topic gezegd: dat ze een DJ aan- en afkondigen OK, maar voor de rest moeten ze hun lip houden. Een beetje DJ heeft ze niet nodig.
al vaker gezegd
MC voor aan- en afkondigen van DJ en voor de rest bek dicht houden.
MC voor aan- en afkondigen van DJ en voor de rest bek dicht houden.
precies wat mixie zegt
ben ik ook mee eens 
ZUCHT.......... alwéér dezelfde discussie 
ze mogen naar die hardstyle feessies gaan... niet naar goeie technofeesten, dat verpest echt de sfeer!!! Tis tog veel relekster om helemaal in de muziek te zitten en niet dat er ineens zo'n mongool erdoor zit te tetteren!
Alleen Marxman is cool. De rest is kut!
Ach ja, wat moet je daar nou opzeggen? ik reageer toch maar!
LadyVana >>> Ik zou dan maar de 24e ook wegblijven! De ene vindt het wel leuk en de andere moet ze gewoon niet hebben! Als ik ergens voor geboekt wordt dan doe ik er in iedergeval alles aan om mensen naar hun zin te maken en uiteraad niet om ze te irriteren! Over het algemeen hoor ik positieve reacties, maar kritiek is soms ook goed!!! En over het algemeen zijn ze hier op PARTYFLOCK niet gek op mc's!!!!
Ik blijf gewoon m'n werk doen!
HardBeats it's my life, it's my style!
LadyVana >>> Ik zou dan maar de 24e ook wegblijven! De ene vindt het wel leuk en de andere moet ze gewoon niet hebben! Als ik ergens voor geboekt wordt dan doe ik er in iedergeval alles aan om mensen naar hun zin te maken en uiteraad niet om ze te irriteren! Over het algemeen hoor ik positieve reacties, maar kritiek is soms ook goed!!! En over het algemeen zijn ze hier op PARTYFLOCK niet gek op mc's!!!!
Ik blijf gewoon m'n werk doen!
HardBeats it's my life, it's my style!
Hmmmmmmm
Wist je dat de MC vaak verantwoordelijk is voor de LineUp op feesten...hij doet de boekingen en regeld het ontvangst en programering. logies dat hij die ook zelf aankondigd (MC Marxman doet dit bijv op DanceValley). Deze personen zijn gewaardeerd onder de DJ's en de MC zal altijd in goede samenwerking met de DJ werken. Maar goed dat ze vaak door de goede stukken heen schreewen is iets wat ik ook niet kan waarderen en zelf niet zal doen....
De ene MC is de andere MC niet....
MC Downforce
Wist je dat de MC vaak verantwoordelijk is voor de LineUp op feesten...hij doet de boekingen en regeld het ontvangst en programering. logies dat hij die ook zelf aankondigd (MC Marxman doet dit bijv op DanceValley). Deze personen zijn gewaardeerd onder de DJ's en de MC zal altijd in goede samenwerking met de DJ werken. Maar goed dat ze vaak door de goede stukken heen schreewen is iets wat ik ook niet kan waarderen en zelf niet zal doen....
De ene MC is de andere MC niet....
MC Downforce
Jaaaarenlang naar feesten geweest. Oh ja, en nooit ambitie gehad dj te worden.... Als ik bezig ben probeer ik alles wat ik iri vind aan een mc eruit te laten, en alles wat een mc moet doen vol overgave te presenteren. 'k Zou zeggen kom eens op HARD FX in de XL, daar ben ik nu resident. Morgen met oa Mirko Milano (D), Luna en JP (!)
Ach ja het hoort er bij vind ik, het heeft wel wat ennuhhh dat van MC syco ben ik het absoluut NIET met jullie eens ik vind hem toch een van de betere en zoals downforce het al zegt ze organiseren ook heel vaak de boel en laten we eerlijk zijn de OSM feessies zijn toch altijd wel top

En dus voor Syco

En dus voor Syco

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)