Partyflock

Forumonderwerp · 591034
Waarschuw beheerder
Ja en dan bedoel ik niet van die verwijfde mannetjes met streepjes en kreukeltjes blousjes,hoge kragen en foute kapsels.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfff ik zie wel wat ik draag ik ben daar niet van te voren mee bezig. ik ben geen mevrouw ik ben een echte man, daar ging het in dit topic over, maar de meeste mannen beginnen hier te lullen als vrouwen hhahahahhahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef et op :S ik Ben op EQ dana te vinden en dan heeft men ma weer wat anders in elkaar geknutseld..! see ya..
en iedereen doet gewoon aan wat diezelf lekker vind! das het beste.! zo iedereen tevreden!;):)
Waarschuw beheerder
Ja je ziet het misschien nu wel erg veel, maar ik vind het wel mooi staan een lekkere frisse blouse :D

Waarschuw beheerder
mensen waar maken jullie je allemaal druk om zeg.... beetje triest

maarja wie ben ik om dat te zeggen ;)

Waarschuw beheerder
Kijk je heb het over echte mannen, en dat kreukelblousjes lelijk zijn! Maar zelf loop je in een outfit waar een vuilnisman aan herkend word of zo'n gozer die aan de weg werkt!! Dus kijk eerst ff naar jezelf voor je weer zo'n zinloos topic opent.
Waarschuw beheerder
donateur
Dit gaat echt wel lekker zo!.. Hey snowseals hij is wel lekker hoor...;):P

Waarschuw beheerder
Blaat...

Beleven mensen er nou echt plezier aan om te gaan knutselen aan kleding om naar een feest te gaan?? Of is het alleen maar om te verbergen dat je eigenlijk hhheeeelll saai bent en dus extra aandacht wil op een feest??

Waarschuw beheerder
Tja ik vond het er ook wel lekker uitzien.;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
snowseals maakt wel een punt
Waarschuw beheerder
Beleven mensen er nou echt plezier aan om te gaan knutselen aan kleding om naar een feest te gaan??

Jup ik heb meer lol met zo'n vaag fluorescerend kut pakkie aan, vooral op grote feesten.
Laat zien dat je helemaal in de stemming bent.
Meestal zijn die apart geklede mensen toch wel typetjes waar je ontzettend grappige en leuke gesprekken mee kunt hebben.

Waarschuw beheerder
hmmmm kaal echt niet meer!!! zag er niet uit als ik is naar foto's kijk van toen ik kaal was!!! leek wel of ik net uit een concentratiekamp kwam:S

maar kreukelbloesje is = FOUT

Waarschuw beheerder
neeeeee Toet@h kreukelbloesje is niet FOUT!!!

JIJ vind een kreukelbloesje fout!! en je kan niet voor andere mensen praten!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mock, volgens mij bepaal je zelf wat voor gesprekken je voert
Waarschuw beheerder
Of er echte mannen bestaan TTSSSSSS

net alsof zo'n meisje daar raad mee weet...
Waarschuw beheerder
ach de een gelooft in god de ander in echte mannen:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
internetdegekste ,

Ik kan ook vast wel een leuk en interessand gesprek hebben die niet zo apart gekleed is , maar als je dat alletwee bent trek je makkelijk naar elkaar toe en heb je al snel iets om over te lullen.

Of iedereen moet gewoon een bordje op ze voorhoofd plakken en daarop schrijven wat zijn of haar interesses zijn.

Maar dat doet men niet , dus dan maar dmv van kleding.

En daarbij komt ook nog eens dat ik het er wil gaaf uit vind zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
okey bijdeze POEKA ! IK SPREEK VOOR MIJZELF :P

heb erzelf 3 maar draag ze eigenlijk of nog beter nooit!!

nou zal je wel denken waarom heb je ze gekocht??
Heb ze niet gekocht. Ben een tijdje FM geweest bij een kledingwinkel en mocht ze van het hoofdkantoor hebben!

maar ik ga lekker weekend vieren nu !!

GrEEtz

Waarschuw beheerder
donateur
Of er echte mannen bestaan TTSSSSSS

net alsof zo'n meisje daar raad mee weet...

:respect:Tha_RaveB€ast:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
mareh effe snel doorgelezen ne misschien heb ik hetwel over het hoofd gezien mareh wat is dan een echt man??
Waarschuw beheerder
Kijk maar op me profiel Snacky AKA SIEP :9
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft iedereen gekenen :S

Iedereen is meteen STIL :9

WHAWHHWHAWHA

Waarschuw beheerder
echte mannen zitten thuis en laten hun vriendin vers geperste sinaanappelsap brengen ;D
Waarschuw beheerder
Niet zomaar vers geperste sinaasappelsap... Neeeeeeeehhh met grapefruit er door!!
Wel weten waar je het over heb he;)

Waarschuw beheerder
sinaasappel met grapefruit sap zelfs!!

en vers geperst he!!

Waarschuw beheerder
en het was nog lekker ook!!

bedankt lievvie (L)
Waarschuw beheerder
Wor je snel weer beter:)

:kusje:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mock, dan moet je in je hippe kleding lekker naar de COCKRING gaan, moet je kijken wat een gesprekken je gaat voeren. pfffffffffff

ik wil echt niks te maken hebben met mensjes zoals u. niet persoonlijk bedoelt, wellicht heb ik hier dan niks te zoeken, maar gelukkig zie ik dat er ook wel andere meningen/ mensjes zijn...
Waarschuw beheerder
donateur
Bestaan er nog vrouwen die het initiatief zelf nemen? ipv dat draaien met die kontjes...
Waarschuw beheerder
hehe :P

Waarschuw beheerder
hahahahahahaahah

Waarschuw beheerder
Haha Hanneke18 helemaal gelijk!!! Geldt ook voor de meiden die er zo bij lopen, ik vind het helemaal niks....

Waarschuw beheerder
(Y)