Partyflock

Forumonderwerp · 591034
Waarschuw beheerder
Ja en dan bedoel ik niet van die verwijfde mannetjes met streepjes en kreukeltjes blousjes,hoge kragen en foute kapsels.

Waarschuw beheerder
ik heb ook een bloes whehe,

maar geen kreukelblouse :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar jij bent weer een ander geval Thijz:D;)

:knuffel: :kusje: (K) voor Thijzzz;)

Waarschuw beheerder
watvoor geval?

Waarschuw beheerder
donateur
Aaah fuck kunnenw e van de meeste blousjesmannen niet zeggen...
Heb die dingen gvd al maanden.

Kan ik er wat aan doen dat iedereen er nu in loop?

net als me tongpiercing. laat dat ding zetten en word uitgemaak voor nicht en al die zooi 3 jaar geleden.
En nu vinden ze me ook al zo'n meeloper omdat ik een tongpiercing heb :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:puke:

Weer zo'n triest topic!!

KIJK GEWOON NAAR JEZELF!! DAS AL GENOEG!!

LAAT IEDEREEN GEWOON IN ZIJN/HAAR WAARDE!!

Flikker op zeg..

2 floris>> Zon bloesje kunnen ze niet betalen..:P
hahaa

Waarschuw beheerder
Aaah fuck kunnenw e van de meeste blousjesmannen niet zeggen...
Heb di dingen gvd al maandag.
--------------------------------------------------
sow hey das al lang :P
Waarschuw beheerder
donateur
hanneke18 28 november 2002 17:20
Ja en dan bedoel ik niet van die verwijfde mannetjes met streepjes en kreukeltjes blousjes,hoge kragen en foute kapsels.
---------

Echte mannen herken je aan hun kale kop

Waarschuw beheerder
donateur
lolz @ Damien :D

Maaruh sjah ik ben hier klaar... Als ik me bek opentrek moet ik iedereen aan laten trekken wat hij/zij aan wil trekken...

En waar gaat dit dan allemaal over.
Laat dus zoals jullie zelf al zeggen,

Iedereen aantrekken wat hij of zijn an wilt trekken..

Klaar Topic closed. Plaats maar bij Onzin&Humor ofzo
Waarschuw beheerder
to lammie:

Waarom reageer je als je het zo'n triest topic vind????
Ik wou gewoon ff weten of ik de enigste was die friemelblousjes lelijk vond....NIET dus.

En ik kan ze ook eigenlijk niet betalen nee,ik maak ze gewoon lekker zelf!! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook

Ik scheer me kop ook zelf :D

Maar een kale kop straalt mannelijkheid uit hoor ;)

En het is gewoon bewezen dat vrouwen daarop vallen ;) Dan weten ze alvast hoe hun mannetje der over 60 jaar uitziet
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in!!!
Kale kop = SUPER!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeeeeej :D

Weer een aanhanger. Maar is eigenlijk best grappig. Had nooit gedacht dat iemand het gaaf zou vinden ofzo mannen met kale koppen, maar zijn echt super veel vrouwen die kaal cool vinden ;)

Dus als je een echte man wil zijn, koop geen kreukelbloesje ;) maar scheer je kop (voor de spiegel staan kun je de rest van je leven nog)
Waarschuw beheerder
Ik wou gewoon ff weten of ik de enigste was die friemelblousjes lelijk vond

Nee je wilde weten of er nog echte mannen waren :p
Waarschuw beheerder
ja mijn mannetje is een echte vent
Waarschuw beheerder
2 hanneke>> Haha Tis goei visweer vandaag hahah :P
Maareuh.. kheb er zelf ook geen hoor.. althans geen kreukel ding..en als iemand anders een heeft..>>> Boeiuh

lolz

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... wat zijn nou eigenlijk echte mannen?

ik bedoel zegt een kreukelbloesje of je nou wel of geen echte man bent? denk niet dat je naar kleding moet kijken
Waarschuw beheerder
Als ik uitga draag ik gewoon Blouses en heb ook een Kreukelblouse, ik draag toch wat ik zelf lekker vindt, en als iemand dat niet bevalt is dat zijn probleem!

Waarschuw beheerder
Hannie,shave me baby!!! :P
Waarschuw beheerder
Bassbeestje :

Ik vin 'm wel mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gehoord dat een echt man eerst de vrouwlaat klaarkomen als ze bezig zijn en daarna mag hij pas
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
ik draag ze ook niet.

in mijn ogen zou de wereld een stuk prettiger zijn als iedereen eens een keer dikke schijt had aan de mode.

al dat gedoe...... "o jee ik moet een nieuw shirtje kopen want ze zijn helemaal in.."
"o gut in de winter moet ik een ander kapsel hebben hoor anders kan ik me echt niet vertonen."

damnit.. doe toch gewoon met je kleding/kapsel wat je zelf leuk vind en niet waar 10000 anderen ook al in lopen :kots:

Waarschuw beheerder
Enneh hanneke als je me gaat kappen...Geen geintjes!!!
[img cacheid=0012e69b000855959ba8e3951a0009abed]http://www.kicken.com/images/kicken.com-scheer.foutje.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Goed bezig SKUL!!!!!!

Enne danny, ben maar niet bang hoor zo erg is het niet om door mij geknipt te worden haha.
Alhoewel....ask maaike.
Die heb ik een tijdje geleden ook geknipt,maar ik wist opeens niet meer waar ik mee bezig was dus toen was ik maar gestopt.
Waarschuw beheerder
ik heb denk ik nog nooit een blouse aan gehad, ik vind ze er fout uitzien en ze zitten NIET rlx.

:D

Waarschuw beheerder
Ja, wat moet je nou??

Wat is in jouw ogen een echte man?? Die een beetje de kleding/uiterlijk heeft wat jou bevalt?? En als het niet bevalt dat hij willoos door je wordt getraind?

Anyway, ik loop zelf niet in de kreukel-bloesjes ofzo, maar hou het nog steeds bij (nette) jeans, sportschoenen, sport-shirts...

Waarschuw beheerder
Oh My Gawd:P
Wat een dom en simpel gelul hier weer,"jij loopt er fout bij" "nietes want ik heb kleding vlgns de mode en jij niet" "ja maar jij hebt een rotkop" blablablah!
Iedereen die over een ander zn uiterlijk loopt te zeiken is zo onzeker als wat en voelt zich beter door een ander af te zeiken,picking order noemt men dat.
Altijd iemand zoeken waarbij je foute dingen vlgns de maatschappij vind en daar dan ff lekker op af gaan lopen geven.
Triester dan dat kun je eigenlijk niet zijn want dat houdt in dat je compleet geen eigen mening hebt.
Ik koop kleding wat "in de mode" is en ik loop in shit wat ik al 5 jaar heb,lekker boeie,als t maar bij je past hey.
Muhah! wat een sukkels,zich sterk voelend door t afkraken van t uiterlijk van een ander,how low can you go :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Precies lekker boeiend wat andere van mijn kleding vinden.. ook al loop ik in een piama, als ik me er lekker in voel en als ik t mooi vind trek ik t aan!!!

Waarschuw beheerder
Joh maar jij loopt ook terug aan te vallen,en je blijft je constant verdedigen,dus waar sta jij dan?
Sja sorry hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
JA idd mij zal je het ook niet zien dragen!;) niet mijn stijl.. kreukelblouse, instappers.. je kent et wel!.. haha mzzl..!
ik maak men eigen kleding wel!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stingray==>> topic was, bestaan er nog REAL mannen. ga jij zeggen dat je je eigen kleren maakt!

hahah kolerenicht
Waarschuw beheerder
Hey Stingray........GOED BEZIG!!!! (y) Jij hebt tenminste iets wat niemand heeft!
Maar han, ik ben nog nie zo "antikreukelbloesjes­" als jij, bij sommige manne heb het toch wel "iets" maar af en toe wordt je idd helemaal gek van dat iedere vent in een bloesje komt aanzette :S
Waarschuw beheerder
donateur
Internetdegekste???
KLotenicht??? waar slaat dat nou op..?? does es normaal man... ik vind et wel gaaf! tenmistte origineel..
enne ik bedoelde dat men mams men kleren fikst..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ooh kee gelukkig. dan blijf je een echte vent. ik dacht jij maakt je eigen kleding en dan noem ik je een ruige poot, maar dat groftaalgebruik is ook maar taalgebruik, ik bedoel t wel lief.

en ik zei: kolere nich. kleren(van het onderwerp hiero) en nicht(als je je eigen kleiding maakt) .zodoende zeg maar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
jajaja ok dan is het goed... ik laat men ma gewoon die dingen maken.. kijk kan wel naaien maar toch in een andere zin.. :devil:
krijg er toch altijd complimenten over dus men ma die gaat nog wel even door :)
Waarschuw beheerder
Kale kop = UIT
Kreukel blous = UIT
Jurk over broek = UIT

Is iedereen uit de mode... volgens mij mis je naast je smaak ook nog je verstand.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
waarom dan dat multi teken? waarom vind iedereen dat zo tof?

kan men ma niks zelf bedenken?

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
schapen volgen de mode. ECHTE KERELS 'maken' de trend. (niet kledingmaken, maar dragen )

Waarschuw beheerder
Echte kerels zijn gewoon dudes die zeggen wat ze bedoelen en weten waar ze voor staan,maar zo zie ik dat ook met "echte" vrouwen.
Maakt verder niet uit of je nou wat aan hebt vlgns de laatste trends of uit t jaar nul,als je er maar achter staat.
Wanneer mensen zich onzeker voelen in hun kleding wil dat niet altijd zeggen dat ze niet "willen" maar gewoon niet "kunnen" omdat ze gewoon t zicht niet hebben op wat ze staat en wat ze beter in de winkel kunnen laten hangen.
Stoer vind ik het eerder wanneer zulke mensen hun vrienden ofzo om advies vragen etc.
Want komop hey,je kan vlgns de laatste mode kopen maar of t je staat is vers 2.
Ik zie zat dudes in "merkjes" lopen waarvan ik dan denk,tjoeeeew wie laat jou zo over straat gaan,en dan isset kleding van een paar meier.
En dan is er ook nog zoiets als persoonlijke smaak,ik hou er bv beslistttt niet van als er van die "spierenknaapjes" in strakke glitterhempies lopen,maar somsss is er eens 1 die ik t onwijs goed vind staan omdat dat t type ervoor is bv PartyHardy (sorry dak je ff use Onno:))
En Stingray,onwijs vet dat jij je eigen zooi maakt,je maakt dan tenminste iets wat vlgns jouw id bij je past,en ben je imo beslist geen homo,why?
veel gasten zouden willen dat ze t konden,zou ze een hoop poen schelen wat ze nu neerleggen voor hun Dieseltje or whatsoever;)
En of je ma t nou doet of nie,jij bepaalt wat t wordt toch,hastikke chill:)

Waarschuw beheerder
psies inetdemafste,zo zit t en nie anders:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat mcdownforce draagt is meteen duidelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Ligaya! zo denk ik der dus ook over...
En internetdegekste wat draag jij dan???? Multi teken is idd niet echt bijzonder maar laat wel zien dat je lekker voor zon feesie gaat.. ik hou der gewoon van om beetje apart te gaan op een feest..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(Y) internetdegekste :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
t was maar een vraag, niet echt een verwijt. ik kwam vroeger welles in de multi enzo. was toch wel een honk voor vandalistische housers. als je je daarmee wilt identificeren....

dat denk ik dan. maar t was meer een vraag hoor, ik zie heel veel met tattooo's en shirts en noem maar op daarvan en vraag t mij gewooon af.

ik draag een spijkerbroek en tshirt en schoenen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geef ook maar gewoon antwoord.. maar ik vind et gewoon leuk om beetje apart te gaan.. een feest is altijd iets waar ik me naar toe leef.. dan ga ik der dus ook helemaal voor en vind et gaaf als men ma wat in elkaar fikst.. een spijkerbroek en shirtje draag ik wel in het weekend in de kroeg.. vandaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou het boeit me niet of het in of uit is... Ik draag wat ik zelf wil en niet omdat iemand anders t mooi vind..
En tuurlijk verdedig ik me.. duuuh als iemand mij aanvalt wat moet ik dan?? tuurlijk als iemand mij afbekt bek ik net zo hard terug!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Linny :respect: Linny
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sjah jij liep te zeiken over de blousjes die ik draag.
En als ik dan begin over jou kleding moet ik iedereen in hun waarde laten.
En dat ze maar lekker aantrekken wat ze zelf aan WILLEn trekken...

Lekker krom dan allemaal...

Waarschuw beheerder
donateur
Nee lieverd... kijk maar eens terug dan..
Ik had het over jongens in het algemeen.. ik vind die blousjes gewoon vet lelijk en dat is mijn mening dus dat vertel ik ook en dan zeg ik dat IK VIND dat ik best smaak heb kwa kleding.. en dan kom jij met foto's aan zetten van 2, 3 jaar terug... Nou wat jij kan kan ik ook :devil:
Dus ff niet zo belachelijk doen moppie!!