Echte kerels zijn gewoon dudes die zeggen wat ze bedoelen en weten waar ze voor staan,maar zo zie ik dat ook met "echte" vrouwen.
Maakt verder niet uit of je nou wat aan hebt vlgns de laatste trends of uit t jaar nul,als je er maar achter staat.
Wanneer mensen zich onzeker voelen in hun kleding wil dat niet altijd zeggen dat ze niet "willen" maar gewoon niet "kunnen" omdat ze gewoon t zicht niet hebben op wat ze staat en wat ze beter in de winkel kunnen laten hangen.
Stoer vind ik het eerder wanneer zulke mensen hun vrienden ofzo om advies vragen etc.
Want komop hey,je kan vlgns de laatste mode kopen maar of t je staat is vers 2.
Ik zie zat dudes in "merkjes" lopen waarvan ik dan denk,tjoeeeew wie laat jou zo over straat gaan,en dan isset kleding van een paar meier.
En dan is er ook nog zoiets als persoonlijke smaak,ik hou er bv beslistttt niet van als er van die "spierenknaapjes" in strakke glitterhempies lopen,maar somsss is er eens 1 die ik t onwijs goed vind staan omdat dat t type ervoor is bv PartyHardy (sorry dak je ff use Onno:))
En Stingray,onwijs vet dat jij je eigen zooi maakt,je maakt dan tenminste iets wat vlgns jouw id bij je past,en ben je imo beslist geen homo,why?
veel gasten zouden willen dat ze t konden,zou ze een hoop poen schelen wat ze nu neerleggen voor hun Dieseltje or whatsoever

En of je ma t nou doet of nie,jij bepaalt wat t wordt toch,hastikke chill