Partyflock

Forumonderwerp · 591026
Waarschuw beheerder
Ik was van plan om dit weekend naar de zwarte markt in beverwijk te gaan, moet je als Nederlander toch een keertje gezien hebben ;) Weet iemand hoe ik daar het beste kan komen en van hoe laat tot hoe laat het precies open is?
Waarschuw beheerder
In Beverwijk zijn er maar een paar dingen te veinden. Nl. telefoonfrontjes, leren jassen, gestolen /geleende autoradio's en shoarma. En wie daar geen marokkaan of een turk gezien heeft, heeft ernstige integratie problemen of hij/zij moet langs gaan bij Hans Anders..alleen de prijs is anders...(niet present op de Zw.Mrkt)

RYAN_EE
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga er wel eens heen om truien te kopuh van southpole of andere merken

maar voornamelijk hiphop kleding
zwaar relaxt zitten die!
Waarschuw beheerder
donateur
Het moet niet veel gekker worden. Gaan ze Lonsdale op de Zwarte Markt in Beverwijk kopen bij Turken of Marokkanen. Dan ben je toch een lachertje in je Lonsdale-tje. Was voor mij een reden om helemaal geen Lonsdale meer te dragen.

Dus op Mind-Controller zaterdag lopen er Lonsdale-tjes die gekocht hebben op de Zwarte Markt in Beverwijk ? Kan zo snel niet de smileys vinden hoor, dus hahahahahahahahahaha­haha !

Waarschuw beheerder
Wat maakt het in godsnaam uit waar je je Lonsdale vandaan hebt?

of van wie je het koopt. Mij gaat het erom dat ie lekker zit en dat ie er mooi uitziet!

Maar ik begrijp disenso wel: wie Lonsdale draagt is nazi :s ROT OP!!!!!!!

Ik draag het om de redenen die ik hierboven heb genoemd.

Maar ik hou me mond nu maar, voordat dit uitloopt in de volgende rel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo, ik zeg nergens dat Lonsdale dragen Nazi zou zijn. Valt mij alleen op dat diegenen die Lonsdale toch wel een mening hebben en daar is niks mis mee. Alleen zou ik met die mening dus niet daar gaan kopen, tenzij je het alleen maar koopt omdat het mooi is of een boksmerk is. En daar had ik natuurlijk weer niet aan gedacht.
Ben ik nou ff stom zeg.

Waarschuw beheerder
Lewser :)

Waarschuw beheerder
zucht disenso zucht :Z:-Z
lons mag trouwens helaas niet gedragen worden op mind controller, omdat er weer een paar sukkels zijn die dat merk verneuken en voor andere doeleinden gebruikt
Waarschuw beheerder
Wat wil je weten werk er nou alweer 4 jaar. Heb van alles zien gebeuren.

Waarschuw beheerder
*wil geen rel veroorzaken*

Sorry disenso, nu had ik vooroordelen over jou!

Peace!!!
Waarschuw beheerder
donateur
OK Human Error, no offense.

Was zelf ook een beetje te snel van oordeel, sorry jongens.