Partyflock
 
Forumonderwerp · 589570
­ Nederland
 
voor de mensen die niet naar multi zijn geweest:JULLIE HEBBEN NIKS GEMIST!

het zou mutligroove old-style zijn. na ik heb maar een paar echt old-style nummers gehoord de rest was allemaal meer hardstyle ofzo.mijn slechtste feest tot nu toe waar ik geweest ben.

dit is dus mijn persoonlijke mening , ik vond er geen ruk aan
Gewoon niet over nadenken.
En als je niet van Hard style houdt en ook niet van hard trance.
Jah dan had je het niet de hele avond goed.
laatste aanpassing
 
HET WAS ECHT ZONDE VAN ME GELD waardeloos feest.
Vond de sfeer ook nou niet zo erg goed.
MULTIGROOVE daar ga ik niet meer heen!!!
het was dus echtwel een goed feessie !
er werd lekkere oldskool gedraait afentoe hardstyle .. en tja je had het vantevoren kenne weten!

en de sfeer was echt (y)
laatste aanpassing
 
pcies, als je wil dat er harder gedraaid word moet je naar H4L gaan
ik vind het een superavond! :D
 
AgRiX is een AAP 10 november 2002 14:02
het was dus echtwel een goed feessie !
er werd lekkere oldskool gedraait afentoe hardstyle .. en tja je had het vantevoren kenne weten!

en de sfeer was echt
-------------------------------------------------

zeg maar gerust er werd hardstyle gedraait en af entoe es old-style
ik ben et volkomen met die hard eens maar ehh dat hardstyle was vond ik ook nog es meer softstyle :S :'(
Vond het ook echt tegenvallen!!! En je had inprincipe helemaal niet van te voren kunnen weten dat er zoveel hardstyle gedraaid werd, want het is van oorsprong eigenlijk klassiekers. ze hadden die zalen beter moeten verdelen in muziekstyle vind ik!!
ik heb me goed vermaakt, alleen de drukte... vol=vol (niet racistisch bedoelt ofzo)
 
ja ik heb me goed vermaakt. aleen werd veel hardstyle, want op ene gegeven moment werd in alle 3 de zalrn hardstyle gedraaid. het laaste uur werd dat weer goed gemaakt door buzz fuzz.
Ik vond het heel gezellig!!De muziek was nie altijd even super, amar de sfeer vond ik(y)
Juist BUZZ FUZZ was de man en de rest.........BAGGER!­!!

MULTI viel voor mij ook zwaar tegen!!!
Artiest {SHOWLIST artist 141318, 1859, 17165}
nou jah sowwey maar ik vond t echt wel een topfeessie.

Dana draaide een lekkere oldschoolset weg :)
buzzy was zeker de man! :)
sfeer was goed in orde zoals gewoonlijk :)

Goed ik moet toegeven dat de vorige multi beter was maar deze was toch ook heel erg fijn :)
Werkzaam bij Valrave
Artiest {SHOWLIST artist 71576, 66758}
Wtf verwachten jullie, het is geen hardcore feest, als je dat verwacht ga naar H4L..

Ik vond Het gewoon een Brute Party!..
Toppie sfeer, lekker knallen.. (Y)(Y)
Hardstyle loodje snapt er echt niets van of leest niet wat de argumenten van de andere zijn. Wie heeft het over hardcore dan met je WTF
buzz fuzz draaide wel goed het laatste half uur voor de rest vond ik de muziek een beetje zacht had er meer van verwacht maar de sfeer was weer goed
 
Man dit was gewoon een super feessie!!!!
Dan ben ik ook een hardstyle gek maar als je voor old school kwam kan ik me voorstellen dat het tegenviel kwa muziek dan.
Maar de sfeer was cker wel super!:D
laatste aanpassing
Ik hoor alleen maar slechte berichten over Multi... hierboven lees ik eigenlijk de eerste positieve berichten!!

Maar goed, zelf kan ik er niet over oordelen want ik ben er niet geweest!

I love techno!! :lief:
 
hmm heb eigenlijk ook best wel vermaakt en vondt t best wel gruwelijk goed af en toe, maar jah das t voordeel als je van hard-style houd !
Ik wil goverdomme weer een Multi zoals het hoort... Was er niet gezegd dat ze de oude platen zouden draaien? Haat alleen Hardstyle enzo... beetje jammer. Verder een beetje te druk, maar ja.....

Verder was het wel heel gezellig en dus werd de avond even anders ingedeeld... gewoon een beetje ouwehoeren en lachen...:) Alsnog geslaagd daardoor, maar wel heel jammer dat ze wederom geen muziek draaiden zoals het hoort..:S
 
Al met al kan ik dus blij zijn dat ik deze Multi geskipped heb en naar The Wall ben gereden, waar de hele avond hardcore gedraaid werd tot je oren er van piepen, tering wat een geluid :D.
 
INdd, viel me wel 'n beeetje tegen,
MAarjah heb me zoals gewoonlijk wel kunnen vermaken :D
 
HardStyle-Loodjeh 10 november 2002 18:50
Wtf verwachten jullie, het is geen hardcore feest, als je dat verwacht ga naar H4L..

Ik vond Het gewoon een Brute Party!..
Toppie sfeer, lekker knallen..
--------------------------------------------------

je moet beter lezen voor je wat zegt. zeggen wij dan dat we hardcore verwacten daar?
wij kwamen voor de OLD-STYLE en dat was dr TE weinig
 
als ik t zo lees, ben ik blij dat ik niet ben geweest, was er al bang voor, weer veel hardstyle ondanks beloften
Multigroove is vanouds oldstyle, het blijft jammer dat ze er niet gewoon 1 zaal hebben nu waar de hele avond ouwe hitjes door de boxen beuken. Maar ja, als er een goeie sfeer is, maakt het toch niet uit? Dan vermaakt iedereen zich wel, dacht ik zo.
 
G-A-U-Z-Y 10 november 2002 23:52 . Maar ja, als er een goeie sfeer is, maakt het toch niet uit? Dan vermaakt iedereen zich wel, dacht ik zo.
--------------------------------------------------

was dat maar waar. ik vond dat er zelfs helemaal geen sfeer aanwezig was :(.

en idd er moet gewoon 1 zaal zijn waar de hele nacht ouwe toppers gedraait worden
ik vond het ook allemaal tegenvallen , er waren maar weinig pluspunten voor mij..!

de pluspunten die er waren , dat waren Pavo en Buzz Fuzz en de ruimte waar ik stond waar het lekker aangenaam was qua temperatuur..!

maar het was veels te druk , en de sfeer , hou op schei uit , was er sfeer..???? die vond ik er helemaal niet inzitten , ik heb welgeteld 3 vechtpartijen gezien en 3 gatsen zien lopen met een bebloed gezicht..! :S
ik heb t wel heel erg naar mn zin gehad!!
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Weer het eeuwen oude gezeik met iemand de ze frustraties kwijt moet omdat hij zich niet kan vermaken.

Beetje jammer.

Verder vondt ik het allebij wel lekker zowel de hardstyle en de oldstyle. En ik moet zeggen dat er van allebij meer dan genoeg gedraaid is.
 
Ja de muziek was echt.......... Maar ik vond het toch nog zwaar gezellie :D :D
Ik vond het een kutfeest. Was slappe muziek veels te veel breaks en het was ontiegelijk druk. Je had niet eens de ruimte om ff uit je dak te gaan.
rechtsachterin had je lekker de ruimte ;)
 
Ghehehe ik heb een top feest gehad........niet Multi maar I LOVE TECHNO(L)!!!!!111
2 Aap! dat was idd een (Y)plekkie heb ik bijna de hele avond gestaan.. lekker voor dat podium onder de box!! heerlijk de ruimte om lekker hard te gaan..!;)
Artiest Maus
Ik vond het echt een superfeest (Y)

Muziek was top!
Sfeer was top!




En voor de mensen die het niets vonden qua sfeer..


...de sfeer creeer je zelf!!!
wij zijn helemaal uit zeeland gekomen voor multigroove.....en het was die 4 uur rijden dubbel en dwars waard!!!!!
muziek goed
locatie goed
sfeer goed
leuke mensen
kortom een super feest
ik vond het echt niets, volgende keer ben ik er zeker niet bij! :(
 
Ik vond t wel rielekst maar dat kwam niet door de muziek...

T was xtreem kut om door die gang van zaal 1 naar 2 te lopen, daar stond t gewoon stil na een tijdje! Gelukkig kwam ik er al gauw achter dat je ook via de linker kant in zaal 1 door de member area kon lopen en daar was t lekker rustig de hele tijd :P

De muziek was wel rielekst, vooral in de talent room (ik weet niet hoe t nu heette, in ieder geval die kleinste zaal) maar t was inderdaad veelal hardstyle.

Al met al vond ik t rielekst, maar wel TE FOKKING DRUK! Dat moeten ze maar ff anders aan pakken de volgende keer, kweenie of ik met oud&nieuw ga(raving nightmare...) maar ik ga zeker nog wel een keer naar Multigroove.
True...
als ik nuchter was had ik t ook geen ruk aan gevonden. Maar in dat tussenzaaltje was alleen maar oldschool!
De rest zoog echt! Hardstyle BwUh!!!!
En heel af en toe in dat kleine zaaltje ook wel, maar meer oldschool/hardcore soms.

Ik heb me wel vermaakt
 
heb me wel vermaakt maar had ff wat meer oldstyle verw8 maar helaas :(
Ja,

Lees mijn topic der maar over. Misschien dat dat je gedachte ff goed aan het werken zet

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=589700

Zoek het probleem dus lekker niet bij multi, maar het probleem zit in jezelf.
I LOVE TECHNO!!!!!!!


Zonde dat het waardeloos was:) echt irri die hardstyle:P

Wereldfeest in Gent!!!!

(K) en lebber
 
I LOVE TECHNO!!!!!!!

Laaf en Mano... AMEN BROTHERS :respect:

Wereldfeest :bounce: :bounce: :bounce:
 
zo te lezen weinig gemist duzz...mja ben niet voor niets NIET geweest, na mijn laatste 2 multiteleurstellinge­n van april en sept 2002.....
Ook al was het best wel verleidelijk om toch maar weer te gaan, aangezien er nu op de flyer stond dat er een aparte early hardcore zaal zou zijn :K :K
volgensmij komt het ook omdat er gewoon niet harder meer mag gedraait worden in de fun...
maar idd kut muziek
ik vond het nog kutter dan QT10
maargoed...
 
Vonnut ook tegenvallen :S
Houd dit nu in dat het volgende keer wat rustiger word?? Mooooooooooi, meer ruimte om rond te springen, whehehe :P
de sfeer creeer je zelf , daar heb je gelijk in maar als er tot 3 keer toe vechten is voor je neus dan wordt ik daar niet vrolijk van en dan ook nog lui die proberen te provoceren.. :(

de sfeer zat er bij mij wel in maar vond het in de zaal maar DOOD!
 
Had r ook meer van verw8, maar heb me wel vermaakt. Dana draaide wel lekker. Pavo vond ik echt ruk. Die gast draaide (bijna) allemaal van die monotone houseplaatjes aan mekaar. Echt veel stil gestaan tijdens die gast zn set. Buzz Fuzz maakte veel goed. Volgens mij zat toen de stemming r ook pas echt goed in bij iedereen (beetje laat, dat wel..).

Wbt. drie "verschillende" zalen: Wat was de oldskoolzaal? Ik hoorde overal hardstyle op een gegeven moment. Niet echt de bedoeling lijkt me.. Maargoed. Better geluk nxt time :)