Partyflock

Forumonderwerp · 589266
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAA

Je hoort het goed :P

10% van de jongeren tussen de 11 en de 13 hebben weleens sex gehad......

Bij k3 zal aardig wat afgeneukd worden :9

Waarschuw beheerder
donateur
dude, ken je in real life niks leuks vinde ofzo... :)

Waarschuw beheerder
Ik vind het jong.. maar goed.. wie ben ik? :/
Ik was er op die leeftijd iig nog helemaal niet mee bezig! Enne heb er ook geen spijt van gehad! :p
Waarschuw beheerder
Linny says:
"AAAAH hahaha ja dat krijg je als je te wijnig school hebt gehad he!?

Maar jah jong geleerd oud gedaan "

wijnig? :D beter dan bierig %-)

idd dat krijg je als je te weinig naar school bent geweest :P

Waarschuw beheerder
donateur
:P Ik wordt echt gek van jullie haha:D

Waarschuw beheerder
donateur
oh, dit is nog niks......... :)

Waarschuw beheerder
donateur
Yehhhh maak me gek hahaha:P

Toevallig trouwens strax een programma gekeken (het lagerhuis) maar dan met jongeren, daar hadden ze het ook over dit onderwerp... het viel me op dat de meeste jongeren er echt op tegen waren!
Ikke nie hoor:D haha ze neukuh er maar op los, als ze mij er maar niet mee lastig vallen van: ik heb er spijt van bla bla bla:S

Waarschuw beheerder
Als je niet in helemaal in Limburg woonde dan kwam ik je een beurt geven.... als je mij er maar niet mee lastig valt: ik heb er spijt van bla bla bla

Waarschuw beheerder
donateur
He das nou eens jammer zeg hahaha...
:S

Waarschuw beheerder
Inge: zo als je ziet wordt de leeftijd om te worden ontmaagd steeds lager. Het ziet er naar uit dat mijn dochter op haar vijfde al ontmaagt zal worden en op haar zevende haar eerste serieuze relatie aan zal gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik geloof het allemaal niet zo toen je elf was durfde je op school feestjes net aan een beetje te zoenen en voorzichtig in d'r kont te knijpen :D

Waarschuw beheerder
shit

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik geloof het eigenlijk wel...
Waarschuw beheerder
donateur
Nou mensen geloof het maar hoor! Toen ik zelf 11 was waren veel van mijn "vrienden" er ook niet vies van..ik snapte dat alleen zelf niet en stond ook al gauw bekend als preuts. Zelf was ik "al" ;) 18 en als ik die meiden nu spreek hoor ik idd vaak: Wat goed van je, wou dat ik dat ook had gedaan! Maar goed, zolang je geen spijt hebt! Ik weet wel dat ik er trots op ben zolang een preutse trut te zijn geweest :D!