2 SPOON 7 EURO IS OPZICH NIET DUUR.MAAR JE MOET ER WEL REKENING MEE HOUDEN DAT JE DAN 1 DJ HEBT.ALS JE NAAR EEN FEEST GAAT ZOALS X-QLUSIVE OF IETS IN DIE GEEST BETAAL JE 35 EURO,MAAR HEB JE WEL 12 OF MEER DJ'S.DUS IS DIE 7 EURO IN VERHOUDING DUUR
he da willy daar zit wat in, want 7 euro per dj dan 12 dj's is 84 euro ja dan is het in verhouding duur ja. maar het is allemaal wel extreem duur geworden hoor voor dat de euro er was kosten het 35 gulden en nu 35 euro , maar de dj's hebben zich bijna ook verdubbelt daarom is het allemaal duurder geworden.
precies.ik ga een voorbeeld noemen(ja,alweer de naam dana)het boekingsburo van claudia vraagt voor nieuwe organisaties 2200 euro voor kleine feesten,dan is het toch logisch dat je de prijzen van feesten omhoog moet gooie zodat je zelf geen verlies maakt.
Maar voor die 7 € heb je ook de huisdj's erbij... of niet Spoon
2 Willy: Je hebt deels wel gelijk, maar voor die 7 Euro krijg je natuurlijk wel 3 dj's in plaats van 1
Ik denk zelf dat de prijzen van alle kleine en grote feesten nog wel meevallen, denk dat het probleem is dat er teveel feesten komen en omdat je toch graag naar ieder feest met een beetje goede line-up wil en dan is de beurs toch wel snel leeg.
Als daar dan ook kwaliteit tegenover staat, dan is het wel OK, maar de verhouding prijs/kwaliteit raakt steeds verder zoek..... Ik wil best wel betalen voor een feest wat mooi is aangekleed, goeie line-up heeft, maar dat weet je nooit van te voren, meestal voel je je na die tijd uitgekleed!!!! Ik weet wel dat alle prijzen stijgen, maar zo blijft het einde toch zoek, zolang wij als klanten maar blijven komen, gaat alles gewoon door. Als je nu eens een keer skipped, en de organisatie laat zitten met de sores..... Dan leren ze het wel af.... Maar dan krijgen de artiesten nog wel hun geld... Dat kan toch ook niet zo door gaan, we moeten weer naar basics gaan, de gevestigde orde laat zich te veel betalen, komt mede ook door die booking agencies, die willen ook weer hun graantje meepikken. Alles veroorzaakt, door jawel, COMMERCIE.... Fuck that, we moeten weer underground!!!!!! EastSideUnderground!!!
2 spoon in deze moet ik je helemaal gelijk geven, dat heb je er mooi neergezet mijn complimenten.
groetjes jolanda
2 wj> als je nou echt vergelijkt met feesten in duitsland dan is het niet echt meer "voor een duppie op de eerste rij zitten"
en ik vind 70 of 58 euro voor eenfeest echt belachelijk
Het boycoten v een feessie??? Sorry,maar dat vind ik wel heel extreem! Maar je hebt wel gelijk!!!
de prijzen stijgen
je kan je kaartjes rijgen
aan een draad
dat maakt je kwaad
want stuk voor stuk
werk jij je helemaal druk
om die krengen te betalen
en om nieuwe kaarten te gaan halen
maar denk nou eens goed na
denk je dat ik voor dat geld naar een cafe ga?
super mooie lasers en aankleding
beter dan dat foute disco flikkerding
je gaat toch wel naar dat feest
of t nu 10 of 60 euro is geweest
de kaarten zijn nou eenmaal duur
maar de druiven zeker niet zuur