Partyflock

Forumonderwerp · 587672

MC Tern Terror is toch wel een goed voorbeeld van hoe je livesets waardig VERNEUKT.

In iedere set van Thunderdome bralt ie maar wat mee met de samples van de nummers die bezig zijn. Erg origineel, want dat doen toch maar weinig mc's, maar als je niks beters te zeggen hebt, houd dan je mond. Ik heb eerder het idee dat hij in z'n eigen wereldje aan het feesten was en net als menig andere feester graag de samples mee schalt. Verschil echter, hij heeft een microfoon, behoorlijk storend.

En als hij al een eigen tekst heeft, dan brult ie die met Nederlands accent door andere samples heen, lult door als de bassline weer komt, totaal niet in de maat, niks!

In de set van Gizmo en Darkraver verknalt ie echt een paar keer een hele goede mix. Ik kan me niet voorstellen dat deze 2 dj's hem die microfoon niet in z'n strot gestampt hebben.

Ik ben een voorstander van mc's, maar deze man presteert het om TOTAAL GEEN TOEGEVOEGDE WAARDE aan een set te geven.

Verbannen die vent.
laatste aanpassing
Ach ja idd heb je met MC's nog wel eens uitzonderingen en daar is SYCO er toch wel een van
:p
en by the way het hoort gewoon bij de muziek vind ik:bounce:

dacht eerst op Hard Bass dat MC Hype was terug gekeerd maar het was Syco hehe

damn die 2 hebben echt bijna dezelfde stem :o
bij intelligent hardcore, zegt ie:

Intellige hardcore!!!!! %-)
Wat een stakker!

Nog mooier, hij gaat dat mongole geluid mee zittten brullen, uhtunutuntuhhhhhh!! :S

Zoals in een eerder topic al gemeld: Ik vind maar 2 goede MC's:

MC Joe
MC Hughie Babe

Zij voegen waarde toe aan een DJ. Verders zijn er (mijns inziens) maar weinig die dat kunnen.
er is maar 1 goeie mc, en dat is een mc die niet kan praten....mc's zijn voor gabbertjes house...
Artiest {SHOWLIST artist 917, 2156}
Er lopen wel een paar toppers rond, noem geen namen, maar net als bij de DJ's verpesten de meesten het voor de goeien.

Een goede MC lult niet te veel, kondigt aan en vult aan, beheerst het engels en nederlands goed, heeft contact met de DJ en bespeelt het publiek en....onthoudt dat het het setje van de DJ is, niet van hem.

En ik vind een goede MC zeker een meerwaarde hebben voor een geslaagd feest.
laatste aanpassing

Noem gerust namen G-Town. Doen wij toch ook?
En dan nog iets syco :D

De plaat met vinylJunk is echt gruwelijk :D

Al die nummertjes die der op staan :D

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEE Mijn stijl :D

Vandaar dat ik binnenkort ook maar is een bezoekje aan OSM kom brengen
Artiest {SHOWLIST artist 50782, 1645, 98523}
Ok dan! Ik zie je dan wel.