Partyflock

211x bekeken
Waarschuw beheerder
Aan tommelmans en andersoortige opperschwennen.

Willen jullie je ff met je jatten van mijn replies afblijven?

. Jij hebt de waarheid niet in pacht. Dat heeft niemand. Daarom moet je eens ff stoppen met het verargentijenen van topics.

Met censuur bereik je juist het tegenovergestelde van wat je eventueel voor ogen hebt.

Mag ik svp even een Curriculum Vitae van je aanschouwen? Wellicht dat je me dan namelijk wel kan overtuigen van enig verstand. . Ik vrees nu helaas van niet.

ik refereen hier aan het topic, van electra ofsoiets, waarin mijn replies zijn verwijderd, die aan het adres van tommelmans waren gezet

koesjes van een ietwat ontzette rush

en met dank aan rando
Waarschuw beheerder
Ahah, het eerste opperschwein laat wat van zich horen.

Beste Nik (tutoiyeren mag vast wel)best moeilijk woord nog

Jullie hebben naar mening? %-)

goed, die dwaling zal ik maar op het drugsgebruik gooien.

Jullie hebben het volste recht, maar dat is niet de issue.

het gaat erom, Waarom??
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom..??? Om deze site voor zoveel mogelijk mensen ´LEUK´ te houden..

En ik zou je vriendelijk willen verzoeken om woorden als opperschwein hier niet meer te gebruiken.
Waarschuw beheerder
donateur
PFf, rushing, waarom moet jij atlijd moeilijk doen

Waarom moet jij atlijd proberen van elk forum een kut forum te maken

Waarom moet jij atlijd proberen iedereen te irriteren

Word je daar geil van?????????

Of ben je gewoon zo zielug dat je echt niks beters heb te doen.

Als jij nou is een keer leert om je gewoon normaal te gedragen en normaal te reageren (en normale topics te maken) dan ehh, gebeurt der ook niks.

Dat jouw dingen verandert worden heeft niks met ons te maken, zoek de schuld bij jezelf.

Kom hier voor de lol, niet om andere mensen te irriteren/vernederen

Waarschuw beheerder
Peter doe ff normaal OK!

Zo blijft het voor iedereen leuk :D
Waarschuw beheerder
voor nik: Leuk is relatief, en mijninziens deed ik nik verkeerd in dat topic.

2 Damien: Moeite voor niks...
geef me drie voorbeelden van vernederen, en ik ben weg, maar waarschijlijk is dat net zo'n onwaarheid als jou haar
Waarschuw beheerder
Zeg trippy, het lijkt me zowiezo verstandig dat de nijkerkers zich hier buiten houden, voor de innerlijke rust zeg maar,

zometeen moet ik nog naar obbes om je het te vertelllen :-P

Waarschuw beheerder
Whaha, ga jij maar naar die kinderdisco ;)

En gelukkig woont deze man niet in Nijkerk :D

Artiest Jakuza
Waarschuw beheerder
Goed, wat gaan we hier aan doen ? Ik ga zowizo niet happen, dat is de moeite niet waard. Ban ?
Waarschuw beheerder
Mmm, dan heb ik effe een kronkel in me hoofd...effe maar...

maar trip, jij was toch altijd me vaste kaartbuddy :-P
Waarschuw beheerder
Mwhahahaha

nahjaa zeg, ik vraag om opheldiring, en meneertje koptelefoon begint meteen met bannen te zwaaien.

ik eis repliek van de oppertom!

Dit gaat alle perken te buiten

Waarschuw beheerder
Klopt!
:D

Meestal verloor ik een hoop geld :(
Was nooit zo goed :D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de duidelijkheid heet ik Nick.. Maar noem jij me maar ILoveTechno..

Nu doe ik trouwens precies wat je wilt.. Ik hap...

tevens bepalen hier de admins wat leuk is en wat niet.. als je het hier niet mee eens bent.. Dan heb JIJ pech..

Waarschuw beheerder
Meneer koptelefoon. Origineel. Ik dank u, die ga ik onthouden, die vinnik zelfs leuk (Nee serieus :D).
Waarschuw beheerder
2 nik: je hapt helemaal niet, je reageert tenminste nog enigzins normaal, dat kan ik van meneer koptelefoon niet zeggen, daar hij/zij meteen met een ban loopt te slingeren

is ons aller vrind rando ook zo aan haar eind gekomen?

en jakuza, we zijn hier niet om leuk te zijn, ik vraag om opheldering!
Waarschuw beheerder
rushing big gay Al, noiken?

Ed wie geht's? had je me meel nog gehad gestuurd naar je plennet adres.

Gay powerrrr forevver

Waarschuw beheerder
Vuttel het eens dan :D.

Stel eens een normaal geformuleerde vraag waar wij een gefundeerd antwoord op kunnen geven :D.

Waarschuw beheerder
donateur
ik d8 dat het voor velen duidelijk was dat je rushing niet serieus moet nemen....
Waarschuw beheerder
donateur
Rushing 16 mei 2002 11:10
2 Damien: Moeite voor niks...
geef me drie voorbeelden van vernederen, en ik ben weg, maar waarschijlijk is dat net zo'n onwaarheid als jou haar
-----
Mag ik

Serieus, niet allemaal vernederingen dan, maar ehh, ja, heb toch binnen 5 min en 2 reply's al 5 dingen in de category niet sociaal passen

Nummer 1
----
Volgens mij noem je in dit topics admins schwennen, ik neem aan dat je schweinen bedoelt maar da tje eigen intelligentie niet hoog genoeg is om het goed te schrijven.
----
Nummer 2 en nummer 3 en nummer 4 en nummer 5
----
Rushing 15 mei 2002 15:36
ik stem voor alle kaalhoofdigen weg, en nieuwe hoofd admin, daar tomm alle proporties tebuiten gaat.
verder wens ik een algemeen vleeskeurmerk, dat alleen zogenaamde te pruimen nellie's overblijven.
---

1. Kaal hoofdigen mensen zijn beter :)
2. Als je beter ben dan tommie, maak je eigen site dan
3. Vleeskeurmerk, vrouwen zijn geen vlees
4. nellie's??? Spreek je vrouwen atlijdn zo aan??

Ben je nou weg???

Waarschuw beheerder
zeg koptelefoon, nu ga je een beetje laconiek en lacherig lopen doen, maar ik vind dit een zeer ernstige zaak.

daar jij middels je "ban" je krediet hebt verspeeld, I love techno zoveel drugs gebruikt, dat zelfs whitney houston jalours op hem zou zijn, en die kale alleen maar kan schelden, eis ik uitleg van OF Tommelmans, OF randomaestro

electra mag ook, daar dat het enige integere persooon op dit gebeuren is
Waarschuw beheerder
met schwennen doelt hij op de admin van s2d Sven.

Rushit smerige sletje van me ik heb nieuwe lubricant , testen binnekort? Schijnt dat die 2 uur lang je huid vochtig houd > geen schrale billetjes meer > kan je dus gewoon weer fietsen :P

Waarschuw beheerder
Whoa. Hij springt nu al op en neer.

Nee, stel eens een serieuze vraag en ik zal hem beantwoorden. Tot die tijd kan ik je niet serieus nemen, aangezien je niet bepaald zo'n beeld hebt opgebouwd :).
Waarschuw beheerder
donateur
Rushing 16 mei 2002 11:24
en die kale alleen maar kan schelden
--------

Pff, staat mijn intelligentie nou echt zover boven jou, of negeer je hele tijd mijn reply's omdat je weet dat ik je der toch uitlul??

Graag ehh, binnen 5 minuten 3 reply's van mij waarin ik jou uitscheld (ik kon het ook bij jou, dus bewijs jij jezelf nu ook maar bij mij)

En ehh, me CV??
Wil je werk ervaring, levenservaring of schoolervaring???
Waarschuw beheerder
Kale:

punt 1: er staat schwennen, dat bedoel ik ook, daar ik nog erg met s2d van doen heb.

en ik wil best met u een keer om de tagel, om het een en ander te testen. uitslag onder voorbehoud, kan niet over worden gecorrespondeerd.

punt 2: Waar staat dat ik het beter kan? interpreteren is ook en vak: ik doel hiermee op tommelmans omvang, en zie in hem een toekomstig kampioen, waardoor partyflock debet is aan zijn massa. ik bedoel het dus goed

punt 3: het vleeskerumerk: :-D iuk banjer nu 2 weken hier rond, en ga me nou niet vertellen dat hier niet gekeurd word, daar heb ik al eens mijn onvrede over uitgesproken, in een topic hier, maar die laat je dan weer niet zien hier.

nee, ik ben niet weg, je hebt me niet weten te overtuigen
Waarschuw beheerder
Ik spring op en neer?

binnen 2 minuten staan er hier drie zogenaamde opperschwennen met verschillende replieken, die kant nog wal slaan.

wie springt hier nou op en neer?

over die serieuze vraag, die stat in het filosofie gebeuren:

http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=5258

kijk daar maar eens, maar ach....das toch te pittig voor je? of niet? prove me wrong
Waarschuw beheerder
De reden dat zo'n beetje niemand jou mag, vind ik persoonlijk voldoende om maar eens weg te gaan.
Waarschuw beheerder
dat jullie hier nog allemaal op ingaan zeg! haahahahah

Waarschuw beheerder
Ach is wel leuk om te zien hoe hij zich loopt op te winden. En zijn replies zijn wel vermakelijk op zich. Huisgenoten lezen ook al mee :D.

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind hem wel grappig. hij beledigd mensen, maar in tegenstelling van sommige anderen (sommige is een understatement), meent hij het niet serieus (denk ik, en anders blijf ik graag in die waan). dus laat hem gewoon lekker, en let er niet op

Waarschuw beheerder
Rushing >> Ow nee hoor, ik heb niet de waarheid, ben niet de waarheid, zal hem nooit hebben, heb hem nooit gehad en zal hem ook nooit wezen. Waarom niet ? Waarom wel ?
Waarschuw beheerder
Beste koptelefoon:

zit er toevallig bij je huisgenoten iemand, met een iq boven de 100?

zo jaar, gaarne melden hier

en snappen doe je het dus niet

goh, hoe onverwacht..
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die een sfeer verpest op een forum is meestal niet gewenst

En ook al bedoelt ie het als geintje

Ik weet dat der veel mensen zijn die zich der aan ergeren

En al die mensen zie ik hier liever dan iemand die hier alleen maar komt om te dollen
Waarschuw beheerder
oke als jullie hem grappig vinden.....wie is hij eigenlijk?
Waarschuw beheerder
sfeer verpest?

heb je mailtjes gehad, van meisjes die een aboo hebben op de donald duck, omdat ik ze gekrenkt heb?

nee dus
Waarschuw beheerder
2 rushing: wat is nou eigenlijk je hele probleem dan?
Waarschuw beheerder
2 Rushing.

Ff een keer voor de duidelijkheid.
Dit hier is een partysite, dus dat betekent gezelligheid.
Tuurlijk kunen er wel eens woorden over en weer zijn, maar jij hebt zo'n beetje op alles en iedereen commentaar en dat is het hele probleem gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur
hij staat niet eens in mn lijst of zo verder, dus ik hou op hem te verdedigen:P

ook omdat ik het gewoon opgeef....
Waarschuw beheerder
Op alles en iedereen commetaar?

Ook dat slaat kant nog wal, daar ik ook erg lief kan zijn, vraag maar aan oli.

en een partysite?

goh, ik had meer de indruk dat het een algemeen vleeskeurings instituut was.

Maargoed, mijn antwoord op mijn vraag is er nog steeds niet

Waarom zijn mijn replies weggehaald?
Waarschuw beheerder
Het antwoord is je gegeven in de eerste reply, maar ja kennelijk lees jij over de waarheid heen.
Waarschuw beheerder
PF is een plek waar mensen, met een IQ die vanwege het overmatige drug gebruik op het niveau van een basisschoolleerling is gebleven, samen komen.

verneem ik net.

daar ik nieuw ben op dit gebeuren

kan iemand dit bevestigen cq ontkrachtigen?
Waarschuw beheerder
Probeer het eens op
- email stripped
- email stripped

Al is het voor veel mensen hier natuurlijk vermakelijker om het hier openbaar op het forum te doen :-D
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
2 scorpioen

Mwhehehe, dat heeft nik pas net gedaan, dat stond er staks nog niet

erg zwakjes

waarschijlijk komt dit door een inflasie van de cokeprijs
Waarschuw beheerder
@ ehv:

als ik dat mail, krijg ik terug van mijn webmaster:

Cannot send mail: Receiver is too BIg
Waarschuw beheerder
Om ff onduidelijkheid over drugsgebruik weg te nemen.
Er zijn zat mensen (waaronder ik) die niet gebruiken, dus loop niet te generaliseren voordat je met feiten kan komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Rushing 16 mei 2002 11:46
Waarom zijn mijn replies weggehaald?
----------

Ut zal wel een verdomt goeie reden zijn geweest

Jij weet wat der stond, dus zeg maar wat der in stond en dan zal ik zeggen waarom het is weggehaald. Deal???
Waarschuw beheerder
Je moet beter lezen, er staat dat ik dat net hoorde, en ik vraag om bevestiging cq ontk..

ach...

maar tommelmans!

gaarne repliek!

Waarschuw beheerder
En wederom brult het mannetje er weer eens flink op raak. De beledigingen blijven maar sproeien en het zelfbeeld van het toch wel timide kereltje groeit zienderogen met elke post die hij gedurfd achter zijn computertje neer weet te zetten.

Wij (Ik, mijn huisgenoten en mijn stukje vrouwvolk (Zo noemt ze zichzelf overigens ;))) vermaken ons kostelijk met de posts van de heer Rushing. Daarom verkeer ik ook in een zekere ambivalente staat, de ban is niet eens meer nodig aangezien hij zichzelf compleet belachelijk maakt en aan ieder van ons duidelijk maakt dat enige vorm van maatregelen betreffende zijn persoon totaal onnodig zijn wegens het feit dat toch geen levend persoon hem ooit serieus zal nemen.
Waarschuw beheerder
dus ik moet damie gaan vertellen wat er stond? %-)

ik wend me tot tommel, op hoop van zegen
Waarschuw beheerder
hey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

we gaan niet spotten met donald duck jah!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Mompel mompel, waar zijn mijn lieve Partyflockkindjes gebleven....

To members : rustig aan graag, jullie jagen de menigte weg :( grrrrrrrr.....

To admins...... graag zakelijker blijven.....

Voor mensen die moeilijk blijven doen...... de ban is een optie, dus wees gewaarschuwd.....
als je dus een officiele waarschuwing krijgt graag een stapje terug doen ;)
zonder het risico dat je van een podium flikkert zoals op een feest ;)
Waarschuw beheerder
Beste koptelefoon:

Ik brul helemaal niet, ik constateer.
Beledigingen? ik weet niet wat jij daaronder verstaat...%-)

Het feit dat jullie je kostelijk vermaken, stemt me al zeer content :-) daar doen we het tenslotte allemaal voor.

Dus je kruipt nu al terug, de ban is niet meer nodig, duidelijk dus geen man van zijn woord.

jammer, erg jammer