Is mn profielpic te uhhh Moulan Rouge???
1830x bekeken
Ik vind het inderdaad getuigen van wansmaak
ik krijg er zelfs een nare smaak van in me mond, maar dat kan ook komen van het uitknijpen van de puist van mijn vriend.
Het lijkt me dan ook verstandig, dat je je borst ietwat beschermt, daar je anders weer de erg typerende reacties krijgt.
Verder zou ik gele sokken aandoen, daar je toch al fout bezig bent. Ook de gouden schakelketting plus aanhansel kan natuurlijk niet ontbreken.
M.v.g
Rushin G
Professioneel naaister
ik krijg er zelfs een nare smaak van in me mond, maar dat kan ook komen van het uitknijpen van de puist van mijn vriend.
Het lijkt me dan ook verstandig, dat je je borst ietwat beschermt, daar je anders weer de erg typerende reacties krijgt.
Verder zou ik gele sokken aandoen, daar je toch al fout bezig bent. Ook de gouden schakelketting plus aanhansel kan natuurlijk niet ontbreken.
M.v.g
Rushin G
Professioneel naaister
THNX...

T is wel errug fout he?
BOEJUHH
Maar ja 'k heb nou 2 positieve reacties en een negatieve dus ik laat um lekker staan
BOEJUHH
Maar ja 'k heb nou 2 positieve reacties en een negatieve dus ik laat um lekker staan
Zal ik um toch maar weg halen...?
is er een rest dan? Weetje meer als ik 
Olaf terug in je mand
donateur
Gewoon laten staan 
donateur
ik vinnem wel mooi
jij wil met alles trouwen waar een spleet inzit, dus dat telt niet toerk
Ok ik laat um dus staan!

ps Haarlemse originaliteit mats?
Daar staan we toch bekend om??
ps Haarlemse originaliteit mats?
Daar staan we toch bekend om??
Oke bas wij hebben geen zwarte markt maar niet zo negatief over haarlemmers he?
Dan ga ik me maar niet uitlaten over je Frans bauer pic hehehe daar heb ik ut weer niet zo op 
Maar ik ga ff werken tot strax
mxxl
Maar ik ga ff werken tot strax
mxxl
2 PartyTijgertje: Ik vin je foto errug mooi, ben je model?
thnx mats 
Tamaar ben jij dat???
hahaha wat doe jij hier???
lachuh
Tamaar ben jij dat???
hahaha wat doe jij hier???
lachuh
hij is erg mooi...
Zo ken ik Partyflock weer
De jongens kwijlen en geven complimentjes en de meisjes zieken de foto af.
Gelukkig heb jij je aandacht weer gehad, of niet StampKnijntje?
De jongens kwijlen en geven complimentjes en de meisjes zieken de foto af.
Gelukkig heb jij je aandacht weer gehad, of niet StampKnijntje?
laatste aanpassing
Al was het met 3 f-en...het is gewoon je reinste kinderpurno
Meisje; trek gotverdegotver wat fatsoenlijke kleren aan en hou je nog ff met dingen bezig die bij je leeftijd horen.
Wordt hier zo naar van...en dan maar klagen als ze 18 zijn en al een heel waardeloos relationeel leven achter de rug hebben omdat ze zijn gebruikt, danwel misbruikt door mannen.
Klinkt lullig; maar als ik een man was zou ik zo'n domme tiener ook gebruiken...wat wil je; als het geil is en volgzaam ..waarom het je dan moeilijk maken door de gecompliceerde vrouw van je eigen leeftijd te verleiden.
Easy come; easy go
Meisje; trek gotverdegotver wat fatsoenlijke kleren aan en hou je nog ff met dingen bezig die bij je leeftijd horen.
Wordt hier zo naar van...en dan maar klagen als ze 18 zijn en al een heel waardeloos relationeel leven achter de rug hebben omdat ze zijn gebruikt, danwel misbruikt door mannen.
Klinkt lullig; maar als ik een man was zou ik zo'n domme tiener ook gebruiken...wat wil je; als het geil is en volgzaam ..waarom het je dan moeilijk maken door de gecompliceerde vrouw van je eigen leeftijd te verleiden.
Easy come; easy go
klopt shebite me schooltijd was zwaar en ben dr ook min of meer vanaf getrapt maar dat heeft nix met me uiterlijk te maken hoor en over dat geil en volgzaam... wie zegt dat ik dat ben, misschien had ik gewoon een vage foto gemaakt ik loop dr echt niet zo bij dagelijks hoor...
Qnijntje
Realiseer je dat mijn reply niet rot bedoeld is..het komt er harder uit dan bedoeld is. Het is gewoon de waarheid..en die kleed ik liever niet mooi aan.
Als je zoiets gebruikt als profielplaatje en je je uberhaupt zo profileert; kun je verwachten dat mensen en vooral mannen je nooit zullen respecteren
En dat je van school getrapt bent is al helemaal niet iets waar je trots op moet zijn
Realiseer je dat mijn reply niet rot bedoeld is..het komt er harder uit dan bedoeld is. Het is gewoon de waarheid..en die kleed ik liever niet mooi aan.
Als je zoiets gebruikt als profielplaatje en je je uberhaupt zo profileert; kun je verwachten dat mensen en vooral mannen je nooit zullen respecteren
En dat je van school getrapt bent is al helemaal niet iets waar je trots op moet zijn
2 shebyte: ik denk niet mannen hier (en ik spreek nu voor mezelf) meisjes/dames beoordelen op hun profielpic, ik bedoel iedereen maakt er wel iets raars van.. dus ik vind dat jou opmerking nergens op slaat.
2 StampQnijntje > dat moulin rouge valt wel mee.. maar je kan nu weleens een andere neerzetten
je hebt deze al een flinke tijd of niet ? 
2 StampQnijntje > dat moulin rouge valt wel mee.. maar je kan nu weleens een andere neerzetten
Hackwizzard...dat is jouw mening
Dat je mijn reply nergens op vind slaan is nogal vreemd uigedrukt; maar wellicht heb je net als ik een ongezouten mening
Confuzer verwoord mijn mening op een wat genuanceerder manier...dat bedoelde ik er ongeveer mee te zeggen.
Interpretatie...wat een heerlijk begrip
Dat je mijn reply nergens op vind slaan is nogal vreemd uigedrukt; maar wellicht heb je net als ik een ongezouten mening
Confuzer verwoord mijn mening op een wat genuanceerder manier...dat bedoelde ik er ongeveer mee te zeggen.
Interpretatie...wat een heerlijk begrip
hack je hebt gelijk ik ga een andere neerzetten maar dan slaat de topic nergens meer op
moulan rouge is een (vertaald roode molen) chique bordeel in parijs geloof ik ofzo
Mopje luister. .. 1 lettertje verschil, je begreep vast wat ik bedoelde maar ik zal je raad opvolgen als ik er toevallig even langsrij...
je wilt me toch niet vertellen dat jij een brave nette puber was of wel?
Hey Arwen, hele leuke pic dit ook hoor, maar kank geen kopie krijgen van die andere pic van je? en de rest uit die fotoserie 

en uit deze fotoserie mag ook. je bent een sgatjuh zow 

greeetz M@rS-L aka Ouwe Gek
greeetz M@rS-L aka Ouwe Gek
Ja maar daar ging t niet over, t ging over me profielpic en als je je hier druk over maakt snap ik niet wat je zit te zeuren want er zijn zat meiden die nog een stapje verder gaan, en ik liet alleen even mn verbrande kont zien, en wie weet was ik hier niet volkomen nuchter, en als je toch zo aan t graven bent zal ik wel ff wat foto's op internet zetten die nog een stappie verder gaan ben jij ook weer blij kan je die ook ff mooi hierop zetten want ik vind t onzin dat je deze foto hier geplaatst heb want t ging uiteindelijk om mn PROFIELpic.
(sorry ben een beetje prikkelbaar op t moment)
(sorry ben een beetje prikkelbaar op t moment)
ja sorry, ik moest t gewoon ff kwijt, en dan blijf ik door ratelen. dan denk ik niet aan komma's. Maar ik zal dr beter opletten goed?
Ik sla wartaal uit geloof ik...
Ik sla wartaal uit geloof ik...
ach doet er niet toe hij is weg. ik ga weer naar school in augustus ofzo, nee ja eind augustus. Ben alleen een beetje vaag in me hoofd nu
haha tieten heb ik toch niet
mis ik iets?
ik snap je humor niet helemaal geloof ik danie, leg eens uit wat hier allemaal grappig aan is
2 Whistler>
thnx maar dr stond eerst een andere
2 Air>
Wat heb jij in ene een inzicht?
ow en ik heb nog wat voor je opgezocht zie pb
thnx maar dr stond eerst een andere
2 Air>
Wat heb jij in ene een inzicht?
ow en ik heb nog wat voor je opgezocht zie pb
mars maak je niet zo druk denk je dat ik hiermee zit? ik had net ff een dipje maar das ook weer over. thnx anyway
laatste aanpassing
t lukt je aardig
wesley, jij met je geil 
hahaha krank
hahaha krank
moet je krabben

![OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.]](/images/user/1496_640475.jpg)

![[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1417/main/14252.jpg[/img]](http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1417/main/14252.jpg)

![[img]http://home.worldonline.nl/~rgruyter/graphics/vamp1.jpg[/img]](http://home.worldonline.nl/~rgruyter/graphics/vamp1.jpg)