Partyflock

Waarschuw beheerder
Zeg 't maar 75A, 80B, 90D whatever !!!!

(wel eerlijk zeggen he ;-) )
Waarschuw beheerder
Ik val op kleine meisjes met grote borsten, me meissie heb 75D, en daar ben ik heel tevreden mee. Ik heb ook al een keer een vriendin gehad met 80F, maar dat was weer iets te extreem :D

Waarschuw beheerder
( . ) ( . )
Waarschuw beheerder
75C/80C en mooi stevig!:k

Waarschuw beheerder
2 G-A-U-Z-Y vind jij 75D klein???? Ok 't is geen 80F zoals je ex, maar 75D klein??? Die vat ik ff niet hoor...
Waarschuw beheerder
Hij zegt toch niet dat 75D klein is, maar het meisje is klein :-)
Waarschuw beheerder
borsten hoeven niet groot te zijn. als ze maar mooi zijn en bij het lichaam passen. dat vind ik heel belangrijk. een heel mager meisje hoort geen 80f te hebben ofzo weej :)

gewoon een stel wat je lekker vast kan pakken enzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
pfffewwww.....en weer twijfel ik over een tietvergroting
Waarschuw beheerder
ff een vraagje
als je 1.57 ben en je hebt 75c
precies goed?
of eh niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een handje vol ofzo. Persoonlijk hou ik niet zo van dikke tieten. Het moet allemaal een beetje in goede verhouding staan.
Waarschuw beheerder
Charlotte>> Ik zeg ik val op kleine!!! meisjes!
Ik bedoelde niet dat ik 75D klein vind, integendeel, jammie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben snel te vreden 70B/C vind ik al goed
Waarschuw beheerder
sluit me bij snacky man aan, mooie kleine ronde gevormde borsten... :P

Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ja isa (real bitch..) ik snap je precies als ik dit lees :S pfffff
Waarschuw beheerder
Huh niet bij mijn antwoordt toch!?!?! :P
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
mwah, ik heb neit echt een cup die ik zou willen. ik ben met alles tevreden whehehe, het gaat toch immers om de persoon zelf.

Waarschuw beheerder
Als het maar in verhouding is met het lichaam!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind B/C mooi.... Niet tebgroot en niet te klein... niet van die spektietjes, mooi rond en stevig...!!!

ik had 75D en ik heb nu 75C... Vint t wel goed... maar soms twijfel ik...
of mocht alleen mannen wat zeggen hierover?
Waarschuw beheerder
Neej hoor :D nu weet ik precies wat je heb das wel een leuke gedachte :P hahahhaha ;)

Waarschuw beheerder
Hoezo Digle ontevreden????????

No reason for toch?
Waarschuw beheerder
Boeit me werkelijk geen ruk. Groot en klein kan bij elk meisje mooi zijn. Ik vind het wel lelijk als ze hangen.
Waarschuw beheerder
Jullie noemen B/C klein, zo klein is dat niet hoor heren :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Als het maar past..!!!

Waarschuw beheerder
G-A-U-Z-Y:
Charlotte>> Ik zeg ik val op kleine!!! meisjes!
Ik bedoelde niet dat ik 75D klein vind, integendeel, jammie
================================================

Sorry, had 't ff niet goed gelezen.. :s

Waarschuw beheerder
maakt niet uit eigenlijk als ze maar mooi rond zijn
Waarschuw beheerder
Doe mij maar zo rond de 75B ...of net C, ligt ook aan het lichaam natuurlijk...toch???
Waarschuw beheerder
nou 75C is wel heel mooi maar kleiner of groter maakt mij eigenlijk niets zoveel uit lekker belangrijk zie liever een lekker kontje
Waarschuw beheerder
Charlotte> Ik vergeef u, want zo aardig ben ik wel weer :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
varieert van een grote A tot een normale B :)

Meer dan genoeg, anders gaat het zo hangen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dat zie je wel vaak ja..meiden met grote borsten..die dan hangen :s
Ikzelf heb een volle cup C (75 C) maar gelukkig hangen ze nie..en zullen ook nooit gaan hangen,want heb dezelfde vorm borsten als me mams en dies nu 51 en die zijn nog steeds stevig ;)

Waarschuw beheerder
donateur
foto foto foto foto :-)
Waarschuw beheerder
ik ben vreseluk blij met daan whehe
ach ik ben nie ontevreeje mah iets groter souw owk mogen
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij zijn de vrouwen het zelf die de rage van grote borsten creeeren. Want vrouwen zijn immmers altijd degene die der over praten.

Vrouwen met grote borsten zijn voor in de playboy

Ik heb nooit een vriendin met grote borsten gehad, altijd zo rond cup B. Ben ik veel blijer mee.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben niet echt zeker van die cijfers enzo, kan iemand uitleg geven?

zeg maar eind b, begin c overigens
Waarschuw beheerder
[img]http://www.houseoforange.nl/artists/Susan/11.jpg[/img]

dit is wel een mooi maatje, niet? :-p

2miech: de cijfers zijn de omvang, dus de omtrek van het lijf onder de borsten. Kleinste is geloof 65 ofzo (dat is dan een heel dun meisje). De letters zijn de cupmaat, grote van de borst zelf. AA is behoorlijk klein, B komt het meeste voor, F is heel groot :-)

Waarschuw beheerder
donateur
sorry maar vind het er niet uit zien als je iemand hebt van 1,57 met cup D!
en oke het is ook mooier een D maatje maar dan wel voor iemand die zelf ook wat steviger is! en D is niet altijd mooi! sommige hebben d maar hebben echt van die uitgelubberde tieten! nee ik ben trots op mijn Btje
Waarschuw beheerder
gewoon borsten die bij het lichaam passen is perfect!!
Waarschuw beheerder
ik vind dat het leven ook wat meer inhoud mag hebben maar dan meer op het gebied van karakter

en niet hoe groot iemands tieten moeten zijn of hoe lekker iemand is..

Waarschuw beheerder
donateur
65 is klein, maar wat is groot (geen ien dales proporties noemen graag)?

85, 90, 100?

als ik zo naar de rest luister zal het 75b zijn of zo
Waarschuw beheerder
donateur
Mannen, de ideale cupMaat????

Snackyman 7 mei 2002 13:24
Ik ben snel te vreden 70B/C vind ik al goed
WesZ 7 mei 2002 13:34
sluit me bij snacky man aan, mooie kleine ronde gevormde borsten...

pffffffeeeww mannuh....B/C klein.......woooww.....nou heb nu meteen een zelfcomplex....thankssss
Waarschuw beheerder
to miech: de getallen zijn volgens mij de omtrek...

tja ik ben ook geen meisje!!! :D

b/c kan toch perfect bij iemand passen The Real Bitch
en dat zal ook bij jou het geval zijn...
Waarschuw beheerder
Gaat er juist om dat B/C helemaal niet klein is, C is zelfs tamelijk groot... :-(

mannen.....;-)
Waarschuw beheerder
hahahaa

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb laatst ergens gelezen dat de standaardmaat 75 B is. en dan hoor ik hier jongens zeggen: ik ben snel tevreden hoor, cup C is genoeg!

uhm.. *frons* :s

ik ben van mening dat het in verhouding met je lichaam moet zijn. Maar vooral dat het meisje zelf er tevreden mee moet zijn!
Waarschuw beheerder
juist dat is mooi gezegt anastasia!

Waarschuw beheerder
donateur
Precies... het moet bij je lichaam passen.
Waarschuw beheerder
en als je daarmee niet tevreden bent kan je er toch wat aan doen!!

zodat je jezelf er beter door voelt voelen
Waarschuw beheerder
het moet idd in verhouding zijn met je lichaam.

Als je broodmager bent en je hebt een D cup is het geen gezicht. Ben je mollig dan is cup A ook geen gezicht.

En jongens kunnen toch nooit schatten. Die zitten er 9 van de 10x naast.
Waarschuw beheerder
oke gokje mixie.... 65 c
Waarschuw beheerder
wrong :-)

Waarschuw beheerder
donateur
uiteraard naar verhouding, maar we hebben het over het theoretische ideaalbeeld;)

anas>> dan heb ik een behoorlijk standaardsmaak met veel keuze:D:D

Waarschuw beheerder
donateur
whaha mixie = right!
jongens kunnen dat echt niet inschatten.
een feestvriendinnetje van mij heeft kleine C, komt er iemand naast me zitten: zooo zij heeft echt dubbel d! wow! er was geen discussie mogelijk, meneer wist het zeker. applaus!!
Waarschuw beheerder
ik houd van meisjes met een C/D cup maar het mooiste is gewoon als ze stevig zijn.
Ik bedoel als ze hangen vindt ik ze gewoon echt niet mooi. dan kan je nog zo groot hebben...
En de grootte zegt ook niet alles het geheel moet gewoon kloppen
Waarschuw beheerder
Fabian schatte je mij nou 75b of was dat je ideale maat. Want als je mij dat schat is het ook weer flink bewijs dat gozers niet kunnen schatten :-D
Waarschuw beheerder
to mixie: laten we het dan maar houden op idiaale cubmaat ;)

maar ik zie je nu ook niet voor me staan natuurlijk :p
Waarschuw beheerder
Idd Mixie, gozers hebben vaak geen idee waar ze het over hebben. Wordt bij mij ook altijd verkeerd geschat... %-)
Waarschuw beheerder
75B snowwhite? :P
Waarschuw beheerder
Gaat je geen moer aan! ;-)

Verschilt ook nog per merk van lingerie....
Waarschuw beheerder
dus ik zat goed :P
Waarschuw beheerder
Verschilt idd best wel per merk. Wat ook zo is dat veel vrouwen eik een te kleine maat dragen. Ik dacht altijd dat ik een C cup had tot ik is een x in een goeie lingeriezaak kwam en erachter kwam dat ik D/E heb.
Waarschuw beheerder
Ik hou van borsten die bij de dame horen! Of ze nu A, B, C of F heeft maakt mij niet uit!

Maar als ik m'n favo moet aangeven dan kom ik toch op een heerlijke stevige 75C :k

p.s. spontaan trui'tje heb je aan op je profielpic Natas :-D ;-)
Waarschuw beheerder
gewoon een handje vol en een beetje over,, maakt op zich niet zo uit,,, lekker belangrijk,, als het maar bij haar past. Maar een 70/75C ligt lekker in de hand kan ik u zeggen....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lindaaatje 7 mei 2002 20:49
ik ben vreseluk blij met daan whehe
------------------------------------------------

:)
Ik zeg het tenminste eerlijk ;)
Waarschuw beheerder
Ze moeten er gewoon bijpassen.

Trouwens mixie, coole profielpic :D
Waarschuw beheerder
Ze moeten inderdaad in proportie zijn... maar als ik dan toch een maatje moet geven zou ik gewoon een 75B tot 80C zeggen..... groter niet... dat vind ik persoonlijk niet mooi. En ze moeten niet hangen :p
Waarschuw beheerder
Ik wil graag brommerhandvaten, want dat doet me denken aan vroeger. ;D ;D
Waarschuw beheerder
Hmz ben niet goed in CUPS enzo, maar als ik ze in me handen heb, kan ik vertellen of ik tevrede ben of niet :P

Waarschuw beheerder
2 arjan: hoezo spontaan ?!? pavo kon nauwelijks z'n handjes thuis houden zoals je ziet, ;-)
Waarschuw beheerder
Ouwe viezerik :P

Waarschuw beheerder
donateur
mixie: als je 't zelf al niet eens wist, hoe kan je dan nog van ons verwachten dat wij zoiets goed kunnen schatten? ;)
Waarschuw beheerder
Hmm iedereen zegt B en C cupjes... ben blij dat hardstyleaddict er nog is...wat moet ik anders met mijn D cupje :S :P
Waarschuw beheerder
als ze maar mooi zijn mooi klein is mooier dan leijk groot met aders en zo brrrrrrrrrrrr
Waarschuw beheerder
ik ga strax wel ffies naar de lingerie zaak, zoek een mooie maat uit, en vertel jullie welke maat ik mooi vidn :P
Waarschuw beheerder
ach ja.... ieders zijn eigen smaak he....
Waarschuw beheerder
2Fabian: U zat er een maatje naast, 't is 75C (soms 70 C) :-p
Waarschuw beheerder
2 dancehallcrasher : tjah tis toch zow :D ik bedoel als je d cup hebt kunnen ze toch ook mooi zijn of heb ik dat nou mis :P
Waarschuw beheerder
75CCCCCCCCCCCC maar ja t gaat natuurlijk om t hele plaatje

Waarschuw beheerder
'k heb maar een B'tje....:(

Ik zou graag een maatje groter willen, maar ja...

Maar ook weer niet groter dan C, want dan zitten ze weer teveel in de weg.

Waarschuw beheerder
75C - 90D

Waarschuw beheerder
oke dan maak me niet uit
als de vrouw er maar gelukkig mee is
het gaat toch om het innerlijk
en tjaa beauty is meegenomen
Waarschuw beheerder
C
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze te groot zijn en ze zitten in de weg gooi je ze gewoon net als Vanessa over je schouders :p:p
Waarschuw beheerder
donateur
hou totaal niet van meiden met grote borsten. klein maar fijn, wel in verhouding met lichaam. bedoel geen a-cup, maar wel gewoon handje vol. dat is perfect :D.

Waarschuw beheerder
donateur
'k heb maar een B'tje....

Ik zou graag een maatje groter willen, maar ja...

Maar ook weer niet groter dan C, want dan zitten ze weer teveel in de weg.

----------------
maar jij hebt weer mee dat je een superleuk koppie hebt :-)

Waarschuw beheerder
:bloos:
Waarschuw beheerder
ik vindt kleine borsten beter, ik hoef niet van die enorme hangende vleeshompen aan me vriendin te zien eerlijk gezegd. D en C = te groot en B = perfect. Over A zal ik me niet uitlaten..

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zelf 75 C/D maar ik vind ze zelf
echt niet te groot ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
grote B kleine C....

prachtig :D

Ik ben zelf meer een type voor kleinere borsten, maar een C is het absolute maximum. Ik vind groter gewoon vaak niet mooi meer als ze naakt zijn, wel in kleren!

Waarschuw beheerder
2 LINNY>> tanxks voor je opmerking, ik ben 1.58 en heb 75D,

het ligt ook maar net aan de vorm van de borsten,
Waarschuw beheerder
pfff je wordt bijna depressief van al die gasten die niks van grote borsten moeten weten, en het allemaal liever wat kleiner zien.

Waarschuw beheerder
donateur
ja ckers
ben je eindelijk blij dat je wat heb
willen ze ze kleiner
Waarschuw beheerder
T'is niet alsof het lelijk is.... gewoon de voorkeur
Waarschuw beheerder
Whaaaaaaa mijn eerste bold geposte woord! Ernstig :D
Waarschuw beheerder
Precies Casual Is Lief!
De mannen hier geven alleen hun voorkeur... Of te wel wat zou de cup-maat van je IDEALE vrouw zijn! Dus niet druk maken dames!!! Alle borsten hebben wel iets moois ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
De grootte maakt met eigenlijk weinig uit.
Helemaal plat is iets minder, want een beetje borsten staat toch wel vrouwelijk.
Alles wat tussen A en E ligt vind ik ok.

Mijn ideale vrouw heeft C 75, maar de ideale vrouw bestaat niet :P
Waarschuw beheerder
kheb A maar ze zijn wel lekker hard van t trainen :p :d
Waarschuw beheerder
Vind een lekker kontje belangrijker dan de maat van de borsten. :D
Waarschuw beheerder
Nutero heeft gewoon weg gelijk.
C 75 das de maat voor de ideale vrouw maar die bestaat niet.En wat Shrek zegt ben ik het ook mee eens.een lekker kontje goed figuur en een leuk koppie zijn het belangrijkst van uiterlijk
innerlijk vind ik toch iets belangrijker(op de langere termijn een one night stand dan gaan we wel op uiterlijk)

Waarschuw beheerder
voor mij maakt het serieus nix uit.... maar op de een of andere maniet gebeurd het vaker dat als ik met een meisje ben dat ze eerder grote borsten heeft dan kleine.... en ik moet zeggen kan net zeggen dat ik ontevrede ben met groot :D met klein trouwens ook niet hoor ;)

Waarschuw beheerder
ik denk zelf ook dat het er meer omgaat of je borsten kloppen i.v.m. je lichaam.
Waarschuw beheerder
donateur
De grootte maakt me dus echt geen ruk uit. Liever wat kleinere dan grote siliconentaleknobbels

Waarschuw beheerder
mwahh een 75 c vind ik wel oke :9
Waarschuw beheerder
Gewoon een handvol zou ik mar zeggen :p

te groot is ook niet alles maar van die doperwtjes nee dat is ook niet mijn natte droom;)

Ik zou ook moeten zeggen 75 C
Waarschuw beheerder
Persoonlijk val ik wel op wat grotere borsten (moet natuurlijk wel bij het lichaam passen maar dat is al vaak genoeg gezegt hier)
maar ik ben eigenlijk vrij snel te vreden. Als er maar een leuk koppie boven staat;)
Waarschuw beheerder
ik ben 't ook geheel eens met een 75C :kwijl:
ben zoiezo iig geen fan van silliconen

Waarschuw beheerder
donateur
75C, moet het nu echter met iets groter doen DDE!
Waarschuw beheerder
75B tot 80C vind ik mooi maar Groter dan 75D niet
Waarschuw beheerder
ik ben het helemaal eens met julie ,75c is de ideale maat. dat zijn tenminste een lekker paar stevige borsten !! die niet hangen!!!

Waarschuw beheerder
De perfecte cup-maat is de maat waarin de gedachtengang van de vrouw precies bij die van mij past, daarbij zijn lichamelijke verhoudingen ondergeschikt!

Waarschuw beheerder
donateur
Boeit me echt geen flikker als ze maar WAT heeft!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben geen pot ofzoiets....
maar het enige dat telt is als de verhoudingen maar kloppen. En de vorm mooi is lijkt mij...
In Nederland komen A & B het meest voor.
Waarschuw beheerder
Stevig en rond is belangrijker :P

En anders misschien maatje C Net voldoende volgens Amerikaanse systeem :P
Waarschuw beheerder
It's not the size that matters :)
alhoewel het wel leuk is soms
te groot is weer niet mooi
maar Tash......... jouwe zijn mooi hoor ;) :P
donateur
eeeh maten heb ik geen verstand van. vraag maar aan kimmeyyyyyy die heeft cup CC :D

maar ik hou van klein en fijn. niet te klein, maar lekker handje vol. in verhouding met het lichaam. groter mag wel, maar dan ckers geen hangers!! ;)

welke maat heb jij eigenlijk Tash.....sluit me overigens bij rikkie aan (K)

ps aan o.a. Digle en TRB: borstvergroting niet aan beginenn, tenzij je zo plat bent als mij. wees blij met wat je hebt, zijn wij ook ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daniel zij het al hij moet het de rest van z,n leven met iets groters doen nou ja misschien komt er nog een keer een extra setje bij maar ik zelf vind c75 ook het mooist maar wil de mijne echt niet kwijt, ik hoe ze stevig vast. hihi
Waarschuw beheerder
Is niet helemaal waar, C is op het moment de meest voorkomende maat.

En 25% van de vrouwen heeft al D of groter in Nederland.
Waarschuw beheerder
Waarom is dit topic alleen gericht op wat "mannen" hier van vinden?Heb als vrouwenliefhebster toch ook wel iets te zeggen he? ;-)

Hahahha ik ben blij dat ik borsten heb, ze liggen lekker in de hand, en het zal me bij een andere vrouw worst wezen of ze dik of dun of groot of rond of hangend zijn. Borsten zijn ALTIJD lekker!!!! (k)
Waarschuw beheerder
Ik zeg altijd maar: Een vrouw moet wel een sprintje kunnen trekken... dan zit het meestal wel goed :-D

Werkzaam bij Underground Alert
Waarschuw beheerder
Gewoon een stevige 75B is PERFECTO!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon een mooie B,........ik vind borsten niet eens zo belangrijk. Een lekker kontje is veel belangrijker voor mij......

Waarschuw beheerder
donateur
B???? :bounce:
Waarschuw beheerder
moet allemaal bij elkaar passen!!!!!!!! het moet er natuurlijk uit zien dus 8)
Waarschuw beheerder
tussen 70B en 75 C is ideaal maar als de tepels groot en gevoelig zijn is het nog beter en maakt het niet uit of ze FF of AA zijn
Waarschuw beheerder
ze mogen niet hangen trouwen en de rest van het lijf moet wel kloppen natuurlijk. Eeen dikke vrouw grote borsten en een kleine vrouw klein stevig en parmantig wijzend ofzo. Niet van 110-35 -75 je weet wel ala ferarie

Waarschuw beheerder
zoiets als wacky jacky fotootje

Waarschuw beheerder
donateur
als er maar wat zit.. zodat ze schudden als je bezig bent. oja, de tepel moet wel netjes boven op zitten. dus geen hangers (wat een zeikerd he) ;) hehe

Waarschuw beheerder
sheesh... als het maar in verhouding er mooi uitziet.

Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik ook :D

Waarschuw beheerder
zo groot mogelijk ;-)

Waarschuw beheerder
vindt een handje vol gewoon goed is nie TE groot en niet TE klein, vindt grote borsten niet eens mooi

Waarschuw beheerder
De schoonheid van een vrouw zit niet alleen in de borsten.. maar het gaat om het geheel, het hele plaatje moet kloppen en hoe de borsten er dan uit zien maakt niet uit!!!

Als de vrouw er zich lekker bij voelt dan vind ik het allang best..

Waarschuw beheerder
ik geef de voorkeur aan GROTE!!!!!! :p
Waarschuw beheerder
De vorm moet goed zijn en ze moeten in proportie zijn met het lichaam.

Liever een mooie ronde cup A dan cup C en dan van die hangers.

Een mooie ronde cup C mits ze bij het lichaam verder passen vind ik denk ik wel mooier dan A. D kan ook mooi zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als de verhouding maar klopt met de rest van het lichaam, mijn voorkeur gaat uit naar grote borsten.....lekkerrrrr !!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lag dit weekend, net als velen van jullie op het strand in Bloemendaal. Vele topless dames. Ik keek eens goed om me heen en voelde mijn ego met de minuut groeien. Zoveel mensen zonder platte buik. Zoveel mensen met zwembandjes...maar we hadden het hier over tieten...

Zo ONWIJS VEEL dames zonder superstevige borsten. Mijn weekendje strand heeft nogmaals bewezen dat mensen VEEL TE VEEL tv kijken en zich daaraan vast houden. Kan niet ontkennen dat een strak lichaam mooi is om naar te kijken....maar wees nou eens eerlijk...Is dat de realiteit?

Dream on! Ik heb zelf een D en begrijp na dit weekend pas die mannen die me zeggen dat ze me tieten mooi vinden. Zelf zou ik overigens een moord doen voor een kleine B. Vind tieten absoluut niet mooi. Heb ook ervaring met de vrouwtjes en vind ze zo ongelooflijk vies en goor aanvoelen. YUCH! Skip tits! %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blij om te lezen dat meer en meer mensen doorhebben dat 't om de verhouding met de rest van je lijf gaat. Een of andere magere spriet met D-cup tieten, dat ziet er toch niet uit? Heb je al snel 't gevoel dat ze door d'r rug gaat (een aantal vrouwen HEBBEN dat gevoel ook, en gaan naar een fysio) Ik vind de 75-maat wel mooi. en of dat dan 75B, C of D is maakt niet zoveel uit. De vorm vind ook belangrijk inderdaad. En voor de rest.. een mooi kontje eronder, en een lief koppie erboven, waar ook nog wat zinnigs uitkomt?! "Inpakken graag, ik eet 'r thuis op!"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
75 maat wel mooi? Shoot me, maar 75 heeft niets te maken met de grootte van je tieten toch??
Waarschuw beheerder
de hele omvang schat, rugbreedte erbij. Ik had 't toch over verhoudingen? Tja, da's MIJN ideaal hoor. Wil niet zeggen dat ik niet kan genieten van andere maatjes en dingen in het leven hoor. ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe hij zegt schat tegen mij.

Maar verhoudingen? B C en D zijn toch totaal verschillende verhoudingen m.b.t. die 75.

Ik ben niet jouw ideaal. Dag pols :cry:
Waarschuw beheerder
Dag pols?? :-(

Nou zeg.. als je je hele leven alleen je idealen nastreeft (wat op zich nobel klinkt), denk ik niet dat je zoveel momenten in je leven hebt waar je echt van kunt genieten. Veel dingen zijn lekker, en belangrijk, en.. lekker belangrijk. ;-)
Waarschuw beheerder
Heb 't inderdaad verkeerd uitgelegd, zie ik nu. Sorry, SCHAT. ;-)
Ik bedoel inderdaad 75B, 80D, 70A.. verhoudingen...
Waarschuw beheerder
donateur
toevallig is mijn vibo wel 23cm ja!! :@

Ik heb en blijf mijn idealen houden :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind zelf een B of C cup het mooiste.
Een vrouw moet immers wel rondingen hebben. Vorm maakt me niet zo heel veel uit, ik vind "appeltjes" of "peertjes" allebei mooi staan.

Van die hele grote siliconen borsten a la Pamela vind ik 3x niks...niet mooi om te zien, en totaal overbodig bij veel dames. Kan me ook niet voorstellen dat mannen op die grote nep-meloenen kunnen kicken, want ik vind het echt afstotelijk...
Waarschuw beheerder
Ag als ze maar stevig zijn he :)
En bij je lichaam passen inderdaad...

Het kan wel wat meer, maar ik ben blij met de mijne :$ :D

Geen hangers pfff :)
Waarschuw beheerder
Degene die dit forum heeft opgezet doet er allang niet meer aan mee.. hmm, wat zou dat betekenen? :Z
Waarschuw beheerder
Ok, Stevig en niet hangend.. daar sluit ik me bij aan :k

Waarschuw beheerder
Het moet in verhouding staan met het lichaam. Zelf zie ik een slanke vrouw met mooie stevige borsten. Niet te groot, mooi handje vol. Lekker stevig. Vrouwen denken vaak volgens mij dat mannen op grote borsten vallen, maar volgens mij vallen de meeste mannen daar helemaal niet op. Okee tuurlijk als een vrouw voorbij komt met mega grote borsten dan kijk ik wel ff ja, maar om nou te zeggen dat het altijd mooi is, nee.