Partyflock

Waarschuw beheerder
He PFers,
Ik wil jullie al vast succes wensen voor zondag!!!! Ajax wordt kampioen!!!!
Wie van jullie gaan naar de huldiging zondag in de Arena?
Misschien een PF meeting?
See you.
Greetzzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
www.ajax.nl:

"Ajax huldiging wordt groots feest

3 mei 2002

Als Ajax op zondag 5 mei a.s. landskampioen wordt zullen de kampioenen op feestelijke wijze gehuldigd worden door de supporters en de gemeente Amsterdam. Op het parkeerterrein P2 bij de Amsterdam ArenA vindt een groots feestprogramma plaats. Er is plaats voor 80.000 personen.

Vanaf 13.00 uur zullen er op drie megaschermen beelden van de wedstrijd NEC-Ajax rechtstreeks te zien zijn. De hele wedstrijd wordt dankzij de medewerking van Canal Plus integraal uitgezonden.
Vanaf 15.00 uur volgt een feestelijk programma onder leiding van Wim Bohnenn, die ook in het verleden de Ajax-huldigingen heeft begeleid. Allerlei bekende Amsterdamse artiesten komen optreden. Rond 18.00 uur worden de spelers op het podium gehuldigd door burgemeester Job Cohen en wethouder Sport, Hester Maij.

Op het terrein zijn toiletwagens en kraampjes met eten en drinken. De hele middag worden extra metro’s ingezet van en naar station Strandvliet/ArenA. Supporters wordt aangeraden om van dit openbaar vervoer gebruik te maken."

Het ziet er naar uit dat de heer Cohen weer eens zijn zin heeft doorgedrukt, ten koste van alle Ajacieden.

In ieder geval: TOT OP HET LEIDSEPLEIN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie jullie zondag!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben er en me vriendin moet er werken, hahaha :P

Waarschuw beheerder
me too

Waarschuw beheerder
Daar ik de spelers van Ajax het gun dat ze door fans gehuldigd worden, en ik er naar 4 jaar erg aan toe ben, zal ik mijn principe opzij zetten en toch naar P2 gaan....

Degenen die naar het centrum gaan veel plezier en succes met de acties tegen de gemeente...

Waarschuw beheerder
kom zeker weten!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was gezellig daar :D

Goeie sfeer, geen relnichten en VEEL GRATIS drank (voor mij :P)