Partyflock

Waarschuw beheerder
call me sick

maar hoeveel pillies is een overdosis?

wat kan je nu precies met ephedra?????

IK voelde me totaal onveilig toen mijn hele groep afgelopen zondag perce een pil moest hebben (wat zeg ik eentje uh meerderuh)

ik zelf vind het een zieke gedachte want ik ben gewoon een diehard-bitch die het gewoon op water kan en dat na de 8,2 zaterdag het feest en de dagen er na :P

maar goed ik wil het graag weten want ik vond de eerste drie uur zwaar kut omdat ik wist dat ze niet zichzelf waren (en dan ben ik dus giga afstandelijk en laat ik niemand aan mij zitten ga ik fijn sjansen met andere jongens enzoooo)
Waarschuw beheerder
Jep, je zegt een paar heel zinnige dingen. Ik had verwacht dat er een onzin verhaal zou komen over dat herbals niet slecht zijn omdat het uit de natuur komt. De redenen die jij noemt vind ik goed en ik had er een aantal zelf nog niet bedacht.
Waarschuw beheerder
donateur
1>25
2>slikken
Waarschuw beheerder
tja nou ben ik eigenlijk ook best wel slim he :p hahahaha geintjuh
Waarschuw beheerder
heb een jaar lang "nuchter" gefeest ( 2 ephedra's ofzo) pilluh vond ik ook altijd voor de mietjus!
tot ik het zelf een keer probeerde :D
ik vind wel dat je het zelf wel een keer moet proberen ( gewoon een halfje ofzo ) en dan pas kan oordelen of het zo erg is!
xtc is superrot voor je hersens ( dat is gewoon zo PUNT!) maar het brengt ook heel veel goeds toe ( t gevoel wat je krijgt , dat ultieme geluk )
als je het niet zo vaak doet dan is het volgens mij ook meer goed dan slecht voor je.
nuchter feesten vind ik ook best,met xtc is het weer een heel ander feest en t is wel iets wat je zeker een keer in je leven moet meemaken, mensen die wel eens hebben geslikt zullen hiermee eens zijn, waarom denk je dat zoveel mensen slikken ?? om stoer te doen ??
ik ben van plan niet meer dan 3 pillen per 6 maanden te slikken, dan ben je ook niet zo compleet verrot de week daarna als je niet meer slikt dan 1 pil ofzo

Waarschuw beheerder
Ja daar wil ik dus nog ff op inhaken

xtc heeft voor mij iets tóegevoegd aan mijn leven dit gaat wel ff heel persoonlijk worden maar ik moet het toch wel ff kwijt:

ik ben dus 5 jaar ofzo depressief geweest maar dan ook heel zwaar ik zag het dus totaal niet meer zitten en klinkt misschien heel stom maar toen ik mijn 1e xtc ervaring had is er vooruitgang gekomen en op dit moment ben ik zo'n beetje uit mijn depressie.
Ik zeg niet dat het alleen de xtc was maar dankzij xtc heb ik me toen weer ff gelukkig gevoeld en wist ik dat het nog kon.
Het had natuurlijk ook (juist omdat ik depressief was) verkeerd kunnen gaan geestelijke verslaving ofzo er zijn nu eenmaal risico's
Maar het is voor mij een soort van medicijn geweest! Het is niet alleen de xtc geweest waardoor ik eruit ben gekomen dat is niet zo eenvoudig als het lijkt maar het heeft voor mij dus echt deuren geopend, gewoon weer ff laten voelen dat ook ik nog gelukkig kon zijn

Dus er zitten ook positieve kanten aan!!!
Waarschuw beheerder
tja......... inweze ben ik een stuk zekerder geworden
Waarschuw beheerder
donateur
jupz me2 hoor heeft ook veel deuren geopend voor mij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil zoveel weten hehehe :p

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
Wij gaan altijd met een redelijk grote groep naar feesten, tussen de 7 en 15 man ongeveer, en daarvan zijn er altijd wel 2 of 3 die niet gebruiken en dat is voor ons nooit een probleem.
Je (beide groepen, dus gebruikers en niet-gebruikers) moet het gewoon negeren, gewoon genieten van je feesie! Niet moeilijk gaan doen of je anders gedragen, is nergens voor nodig en zonde van je feest.

Een overdosis pillen heb je niet snel, moet je toch aardig gek voor doen of een slechte pil hebben, maar dan heb je geen overdosis maar simpelweg vergiftiging :(
Bij zeg maar de gemiddelde pil moet je er toch zeker 4 of meer tegelijk nemen wil je een levensgevaarlijke overdosis nemen. Begrijp me niet vekeerd: er zijn pillen die zo onwijs sterk zijn dat je van 2 zelfs al een overdosis te pakken heb maar dat is helemaal met de pillen van tegenwoordig erg zeldzaam.

Ephedra is best leuk, als je er 4 of meer neemt ga je best wel strak staan maar je blijft (helaas?) geestelijk wel nuchter, het is puur en alleen lichamelijk.

Waarschuw beheerder
maar grrr tuurlijk leuk toch dat je maf bent (ikke ook :P)

ennuh als het voor juh geholpen heeft om blij te worden terwijl je anders nu dood zou zijn dan heeft het nut gehad :) ik weet waar ik overpraatmet mijn eigen neigingen. Als medicijn best maar sommige lopen maar wat te kloten en daar ben ik dus tegen :(
ik me in de steek gelaten voelen omdat zij niet eens lol zonder kunnen hebben..

in jou geval helpt het je om zelf niet alleen te voelen (misschien niet in de juiste woorden gezegd maar we snappen elkaar wel)

Respect :D
Waarschuw beheerder
2Koenie: Ik lul heus geen onzin en ik weet echt heel goed waar ik het over heb!
Ik vind dat er meer voordelen aan SUPERCAPS zitten dan aan pillen! Dus daarom slik ik die dingen. Supercaps zijn wel de zwaarste trouwens!

Ik doe het ook niet op elk feest hoor, meestal ben ik gewoon helemaal nuchter!
Waarschuw beheerder
Dat schreef ik ook, relax! Ik gaf je een compliment:)

Waarschuw beheerder
hey maggie, SUPERCAPS zijn dus ff eg nie de sterkste he.....je ken ook YELLOW JACKETS nemen die zijn ff een stuk heftiger en speedy en ken je ook in een pot van 20 kopen...ze zijn even duur als supercaps, mocht je iets willen dat nog sterker is..dan raad ik E-BOOSTER aan die zitten in een klein oranje potje (6 stuks) zijn iets van 13 euro per potje...wel iets duurder...maar ook veel effectiever dan supercaps...[img]http://content.shantism.com/newpibbTEYS.jpg[/img] :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mischien moet je er ook maar eens 1 proberen ? naar mijn mening word het feest alleen maar leuker, en word de sfeer er alleen maar beter op ! althans, ik heb nog nooit een chagerijnig ruziezoekend iemand gezien door alleen de pillen