Ik wil heeeeeel graag kindjes!
Ik gebruik al twee tot drie jaar niets meer! Af en toe een ephedra, maar dat is niets! Ik weet niet of je misvormde kinderen kan krijgen door drugs gebruik! Lijkt mij eigenlijk niet...
Bij mij is de kans heel groot dat ik een tweeling krijg! Het slaat een generatie over, mijn ouders zijn er allebij een van een tweeling! Dus vandaar! Ik hoop het wel lijkt me echt heel erg leuk!
Maar ja, eerst nog maar even de geschikte man vinden!
Ik gebruik al twee tot drie jaar niets meer! Af en toe een ephedra, maar dat is niets! Ik weet niet of je misvormde kinderen kan krijgen door drugs gebruik! Lijkt mij eigenlijk niet...
Bij mij is de kans heel groot dat ik een tweeling krijg! Het slaat een generatie over, mijn ouders zijn er allebij een van een tweeling! Dus vandaar! Ik hoop het wel lijkt me echt heel erg leuk!
Maar ja, eerst nog maar even de geschikte man vinden!
Ohja ik wil cker kinderen.
Zit er nu al over te denken (niet dat ik het nu al wil hoor)
Ik wil een jongentje en een meisje. Maar ja je hebt het niet voor t zeggen.
Toen ik vanmiddag een meisje uit me klas sprak dat zei dat ze op haar 15e zwanger raakte en dolgelukkig met haar is....
mja...
Ik wil iig voor me 25e een baby.
Denk als ik 20 ben of iets ouder nog.
En neeeee dan gebruik ik geen drugs.
Misschien eens in de zoveel tijd.
Maar niet zoals nu
Zit er nu al over te denken (niet dat ik het nu al wil hoor)
Ik wil een jongentje en een meisje. Maar ja je hebt het niet voor t zeggen.
Toen ik vanmiddag een meisje uit me klas sprak dat zei dat ze op haar 15e zwanger raakte en dolgelukkig met haar is....
mja...
Ik wil iig voor me 25e een baby.
Denk als ik 20 ben of iets ouder nog.
En neeeee dan gebruik ik geen drugs.
Misschien eens in de zoveel tijd.
Maar niet zoals nu
Ik zou ooit wel kinderen willen, maar de vraag is of mijn lijf dat zou trekken en of door alle drugs en alcohol er wel gezonde kindertjes zouden komen... want al deze zo overheerlijke zooi beivloedt ook de man en de SPERM FIRM QUALITY!!!
Ik zou er zo i zo 2 willen... maar maybe ook 3.. zo i zo van beide geschlachtten... en dan blond,blauwe ogen... jaah dat lijkt me te gek...
Als ik ze zou hebben weet ik niet zeker of ik zouw stoppen met alles... dat zien we als t zo ver is... ik hou van mijn levenstijl en ook van de drugs... maar dat zou niet tenkostte van me kids gaan.Ik wil nu nog er absoluut niet aan beginnen ik geniet te veel van mijn leventjuh zoals ie is...
Ik zou er zo i zo 2 willen... maar maybe ook 3.. zo i zo van beide geschlachtten... en dan blond,blauwe ogen... jaah dat lijkt me te gek...
Als ik ze zou hebben weet ik niet zeker of ik zouw stoppen met alles... dat zien we als t zo ver is... ik hou van mijn levenstijl en ook van de drugs... maar dat zou niet tenkostte van me kids gaan.Ik wil nu nog er absoluut niet aan beginnen ik geniet te veel van mijn leventjuh zoals ie is...
Hahahah, jij en kinderen Milky?
DAt moeten we nog zien!
Jij zou ze zwaar meppen heb ik het idee jou kennende.
Nee vorlopig moet jij geen kinderen nemen,en als je ze wel neemt zou je rustiger moeten doen en minderen met drugs.(hoor wie het zegt)
Ik zelf hoef ze niet ik heb me hond en me andere beesjes...en dat zijn mijn babys!
DAt moeten we nog zien!
Jij zou ze zwaar meppen heb ik het idee jou kennende.
Nee vorlopig moet jij geen kinderen nemen,en als je ze wel neemt zou je rustiger moeten doen en minderen met drugs.(hoor wie het zegt)
Ik zelf hoef ze niet ik heb me hond en me andere beesjes...en dat zijn mijn babys!