Partyflock
 
Sujet · 3740
­ France
 
Nu we weten wat de vrouwen mooi vinden aan de mannen, bleef ik nog met 1 vraag zitten: Op welke vrouw valt een vrouw??? Misschien een vage vraag maar dat schoot me direct te binnen toen ik de topics over mannen en vrouwen las.
Misschien best logisch dat je dat denkt ofzo, maar waarom meteen zo'n negatief stempel er op? Waarom meteen veroordelen?
Veel mensen denken dat iemand die zich uitdagend kleed dit alleen doet voor aandacht, is niet zo dat kan je ook doen omdat je dat zelf gewoon leuk vind.

quote: "En jaloers op ze zijn..waarom?"
Dat heb ik toch al gezegd, skatje :-p
 
Aantrekkelijke vrouwen vind ik vrouwelijke vrouwen... vrouwen die zichzelf goed verzorgen.. aandacht besteden aan zichzelf.. aan hun kleding, vrouwen met uitstraling!! Die niet eigenwijs overkomen, maar mag best zelfverzekerd..!!

Moet lief zijn en gezellig en prettig in de omgang...

Of ben ik nu heeeel veeleisend ;)

(k)
quote: "Nee maar ik vind ut gewoon stom as mensen gelijk zeggen datje jaloers bent asje gewoon je mening over iets geeft..dat slaat nergens op.."

De kast is hoog.... :-p
dat je dat allemaal uit me foto op kan maken roxxxx knap hoor hahahaha :p
 
Oke..tuurlijk..je kan je ook zo kleden voor jezelf ja,omdat je dat zelf leuk vind..maar aan hun is overduidelijk te zien datze ut doen om aandacht te krijgen en dat vinnik gewoon diep triest..
Ik trek ook gerust wel eens van dat soort kleding aan,maar ga niet met me lijf lopen pronken en me as een goedkope slet gedragen..heb tenminste nog zelfrespect..:)
Zit wel wat in Tekno, maar ik maak me daar niet druk om. Moeten ze echt helemaal zelf weten.
 
Ik kan eg nie tegen zukke mensen..vinze gewoon dom..net zoals arrogante mensen..hebbik ook een schurfthekel aan :s
'K haat ZEIKwijfen!!
 
2 @nna: ik ook ;)
 
ben het ook met @nna eens...

en ik vind poekie en sammy liefff!!
Ik trek ook gerust wel eens van dat soort kleding aan,maar ga niet met me lijf lopen pronken en me as een goedkope slet gedragen..heb tenminste nog zelfrespect..

ach dat doe ik ook wel :p
 
Pulzy vrouw dan ???? :P:P:P
 
2 Teknobitch>>>> Je deelt dezelfde mening als ik
 
Moet wel zeggen dat toen ik 18 jaar was ook hele hele korte jurkjes aantrok
 
maar inmiddels ben ik daar overheen ik heb het niet nodig om me zelf er beter door te voelen + al die vieze geile mannetjes die denken dat je meteen met je benen weid gaan blijven uit me buurt;)
 
maar alle respect voor de gene die dat nog steeds doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nee dat niet ben de mannelijke versie :p
ach ja,weet je wat het is,........

als je erg onzeker bent he,...dan denk je of ik verstop muh in een hoekjuh maar blijf me onzeker voelen
of je denkt laat ik muh eens geil kleden, dan krijg ik aandacht en dan heeft niemand door dat ik eigenlijk zo onzeker ben als de pest,.....

vet relaxt dus als ie de volgende ochtend naast je wakker word,......jaa want daar is je onzekerheid dan weeer whaaaaaaaaaa......

daarom loop ik ook altijd in hotpandsen.....en van die lekkere geiluh zelfgemaakte pakjes......ziet niemand dat ik onzeker ben..............



ohw ja ik geil op Angelina Jolie

Meisjes in mooie geruiteblousjes ofsow,met sokkuh en kistuhdi stralen zoiets onwijs vet cool stoers uit, beter dan die trancetrutjes, vind ik!!!
 
Whahahha...:D
 
go isa!!!!:):):):)
 
Kijk..tuuluk isser nix mis mee asje je sexy kleed..maar ga dan nie zo met jezelf te koop lopen,dat vind ik gewoon triest..
En asze ut nog ff slimmer aanpakken..ze worden nu toch al voor hoeren aangezien..dan kenne ze der net zo goed geld voor vragen :D
Hebben ze er tenminste nog wat aan ;)
 
Vind Shakira wel een errug mooie vrouw !!!

maar wel alleen nu ze blond is ... :kwijl:

Ennuh denk dat ze er nie uit ziet als ze haar benen nie zou scheren enzowww ;)

Tsja tis zoooww persoonlijk wat je onder mooi en aantrekkelijk verstaat.. ja toch ??
 
ach ja en ze hebben het zelf vaak niet eens door dat is nog het trieste ervan:)
ze worden door iedereen gepakt en denken dan dat ze vet popi zijn, terwijl de mannetjes ze vaak als gratis hoeren zien
 
Ach ja..daar komen ze dan later wel weer achter hahaha...TO BAD :D
 
ja leuk is dat!!!!!!!!!:):):)
 
Mjah :) leedvermaak is toch wel leuk wheheh :devil:
 
ja bij dat type mensen zeker:)
Meisjes in mooie geruiteblousjes ofsow,met sokkuh en kistuhdi stralen zoiets onwijs vet cool stoers uit, beter dan die trancetrutjes, vind ik!!!???????????????????????????????????????? sjittttttt waar heb jij t over dat vind ik dus eg ranzig
Kus voor @nna! (K)

Bij mannen zul je dit dus nooit meemaken, dat onderlinge gekat....
 
He wie maakt er nou gekat van snowwhite?? :D
Wij niet hoor..wij zeggen gewoon watwe denken..maaja..dat begrijp jij denk ik niet zo goed ofzow? maaja..zal mij een worst wezen..is jouw probleem :)
 
2 snowwhite> dacht je dat mannen kunnen ook lekker zeiken hoor als het om dit soort dingen gaat
2Jossa: Wel dan? Da's nieuw voor mij, over het algemeen heb ik het idee dat mannen onderling heel wat relaxter zijn, correct me if i'm wrong :-)

2Teknobitch: (K)
 
mannen zijn onderling ook relaxter en dit soort dingen kom je ook weinig tegen bij mannen onderling maar als ze er zijn dan loopt het hoger op als bij vrouwen hoor dat kan ik je wel vertellen
Wat ik mooi vind aan een vrouw?? Dat ze mooi is, zonder dat ze t weet... Of in ieder geval dat niet laat merken... En er ook geen misbruik van maakt!!

En ik vind die meisjes in van die pakjes geweldig om te zien... Op impulz dit jaar... Blonde haren, lange benen, wit bikinitje, rokje, beenwarmers... Sjeezz.... dacht dat ik droomde!! Maar ze gedroeg zich normaal... Niet als een krolse kat ofzow.. En dan vind ik t geweldig!!! Maak me gek zou'k zegguh!! deed ze ook trouwens..! :bloos: echt waar!
 
Ik vind meisjes mooi als ze er goed verzorgd uitzien; ik hou ook wel van extravagant. Het mag wel opvallend en sexy zijn, maar niet hoerig.

(k)
gewoon vrouwen die in wat ze ook aantrekken er toch wel leuk uitzien *jaloers wees*
die dr voorders gwoon geen moeite voor hoven te doen
 
Ik vin die pakjes waar fairy ut over heeft ook cool..maar je heb van die meiden die zich er nog eens hoerig bij gedragen..da vink nou eg geen potje :s
 
Wow dit heb ik gewoon ff allemaal gemist!

Maar zo te zien aan de commenst heb ik me een stuk beter vermaakt met andere dingen:)

TJONGEJONGE WAT ZIJN SOMMIGE DAMETJES HIER TRIEST!

klap klap voor uitkomen voor je eigen meninkjes hoor....maar even realistisch dames! dit heeft nisk met aandacht tekort of geen zelfrespect te maken hoor!:)

Ik vind het leuk om mijn creativiteit in mijn kleding te uitten, en dat het nogal bloot is vaak: dat is mijn smaak! dat vind ik mooi, en gelukkig veel anderen ook! en een beetje shockeren vind ik ook grappig:)
julie doen net of t een ramp is, get a life!

Ik heb gewoon een karakter, ik ben gewoon aardig, heb geen kapsones, lig niet met iedereen te naaien,

nee helaas, ik voldoe niet aan julie beeld!
niet om er nou mee te lopen pochen, just for info:

Ik heb gewoon mijn school afgemaakt, ik heb alleen maar lange ralaties gehad, ben dus niet dom of geen slet, hou wel van zoenen, nou en?>>>:9


ik oordeel pas over iemand als ik daar een goeie reden voor heb, dus als ik diegene tenminste 1x gesproken heb!

zo ga maar een kouwe douche nemen want t zit julie kennelijk nogal hoog allemaal;)
 
Mjaa..die heeft geen bord voor der kop maar een heel serviesgoed whahaha :D
Maar Poek heeft wel gelijk.

En tekno? Ik snap wat je bedoeld...hahaha heb wel eens zo'n tiep gezien op Massive pfffff dát was wel genant gewoon :s
 
Tuuluk moet je lekker doen waar je zin in hebt..maar asjeje zo gedraagd word je nooit serieus genomen..dat wil ik er alleen mee zeggen..en ik vind ut gewoon ranzig dat mensen elk weekend met een ander staan te lebberen..dan ben je gewoon een slet..jongens kunnen ook sletten zijn :D
Hoe weet je dat nou?? Je kent haar alleen van foto's!!!
Nou wat ik mooi vind aan een vrouw is een bepaalde uitstraling. Als iemand geen uitstraling heeft of vrouwen die knap zijn maar ook weten dat ze dat zijn valt die hele uitstraling verkeerd...

Dus wat ik mooi vind vrouwen met een goede uitstraling, mooi figuur, leuk gekleed, mag sexy maar niet te.. dan kan je net zo goed achter de ramen gaan staan want dan heb je je bestempeld met: LUSTOBJECT!

En natuurlijk schoon! Vrouwen die vies ruiken vin ik niet lekker....
 
2 Q dance:
Iemand kan zoveel lullen assie wil,maar aan wat ze doen zie je hoe ze echt zijn ;)
Hm...zit wat in! Grrrr wrom heb jij altijd wat trug te zeggen??!! :p:p
 
Het lijkt of we in Teknobitch een nieuwe Shebyte hebben gevonden. Weer een aanwinst voor PF.... NOT!
ik vind dat poekie helemaal gelijk heeft :)
en ik heb daar niets meer aan toe te voegen
:)
 
haha als je dat echt van me denkt...daag ik je wel uit om eens te meeten! foto's zijn "momentopnames" zoals een slim iemand mij zei!
en ik kijk ook al wat meer uit wat voor pics er gemaakt worden tegenwoordig, omdat ik juist geen verkeerde indrukken wil wekken,

kijk eens wat verder dan je neus lang is liefjes:9

en ik ben gewoon een normale meid met twee benen op de grond hoor! en best lief, tenminste ik doe mijn best;)
Hey poek.... Ik weet niet precies waarom je die replies geeft.... Ik had t in ieder geval NIET over jou, ook niet indirect!!! Dat dat even duidelijk is! Want op Qbase zag je er weer hartstikke mooi uit en ben benieuwd naar je harempakje!!!
Even aftellen: nog 57 uur en 35 minuten :p:p