Hier nog een idioot. Slikte in '95 mn eerste xtc'tje, en heb vabnaf toen toch wel omde week/twee weken gebruikt. Dat ging vervelen, dus toen werd t eens inde maand/twee maanden. Toen gingen de nadelen zwaarder opwegen tegen de voordelen, en door mn studie Psycholgiie werd ik nog veel meer met mn neus op de gevaren gedrukt. had in 200 zoiets van:nu heb ik mn hersens al genoeg verneukt,geen zin om op mn 40e al Alzheimer te hebben. Speed was het ook niet voor mij, op het momet zelf wel lekker maar kan er niet van slapen en dat vind ik irri. Heel veel nuchter gefeest, soms een breezertje en af en toe een puntje coke. En soms een efedratje, daar sta ik ook van op mn kop!. Ligt er maar net aan. Maar pillen? no way, voor mmij niet meer. Als je gewoon goed eet en slaapt van te voren, en op het feest af en toe effe chillt en uitrust, trek je het prima. Ok, je danst wat minder hefitg, maar het voordeel is wel dat je lichaam precies aangeeft wanner je t effe rustig aan moet doen. En je gaat dus niet over je grenzen heen. waardoor je je de dag erna niet vertyfd voelt. Bevalt me prima zo!!!