tja nederland ....... zou het niet willen ruilen voor wat anders, alleen het weer he !! als je bekijkt dat wij het helemaal niet zo slecht hebben in NL. kijk maar om je heen zoals polen en rusland bv (is nog geen 1000 km bij ons vandaan) en daar hebben de meeste mensen geen leven, hier werk je om te leven daar werken ze om niet te sterven !
Nou als ik mocht kiezen in welke tijd ik zou willen leven, voor bijv. een paar weekjes.dan zou ik wel in de middeleeuwen willen leven, zeker lachen met die kastelen enzo. maar goed ondanx dat het hiet vaak kutweer is
ben ik tog wel blij dat ik in ned.
woon, vanwege het gefeest..in engeland het walhalla van de dance zou ik anders ook wel willen wonen, maar ik woon hier perfect....met de Q-base bijna op loopafstand, lekker in de buurt van a'dam, wat wil je nog meer..nee ik vermaak me hier wel....
ben ik tog wel blij dat ik in ned.
woon, vanwege het gefeest..in engeland het walhalla van de dance zou ik anders ook wel willen wonen, maar ik woon hier perfect....met de Q-base bijna op loopafstand, lekker in de buurt van a'dam, wat wil je nog meer..nee ik vermaak me hier wel....
ik ben heel blij dat ik in nederland woon... maar ik had liever in utrecht ofzo gewoond... dan zou ik dichter bij mijn lekkerz wonen
maar goed verder geniet ik van nederland... afwisselend weer EN DUS genoeg excuse om nieuwe garderobes aan te schaffen
verder hebben we hier lekkere feesten en leuke sociale mensen die tenminste lief zijn
tenminste veel ervan 
jah i do love the netherlands!
jah i do love the netherlands!

![OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.]](/images/user/1496_640475.jpg)