Partyflock

Waarschuw beheerder
ja,ik heet zelf joanne (op zijn engels,dus geen jo-anne) en ik vind mc joe altijd wel tof.vandaar mc jo(e) & (en) -> joanne dus. de nederlands EN komt namelijk overeen met het stukje achter jo, namelijk anne (op zijn engels dus) ik hoop dat jullie het nog begrijpen!xus

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn naam is om te compenseren voor mijn bescheiden lengte :-D Zo denken mensen dat ik groot ben terwijl ik op foto's stiekem altijd bij iemand op z'n nek zit !!

Waarschuw beheerder
jeeeeeeew mijn naam hebben we verdiend door de kaliman kolonnes een kaliman is een lekkere ketser vandaar me naam

Waarschuw beheerder
2 jaar geleden op Mallorca gingen we met een groep meiden om die namen voor me aan 't verzinnen waren die allemaal op Marvin(m'n echte naam)leken. Zo kreeg je Marvioni en Marviosi, die laatste vond ik wel grappig om als nickname te gebruiken. Niks meer niks minder.

Waarschuw beheerder
donateur
Roxane-Roxxx.... get it? Heb mijn vriend verzonnen omdat die drie xxx staan voor drie kusjes :kusje:
Waarschuw beheerder
Tja, manke, kheb gewoon net iets te veel brommer ongelukkies gehad. Vandaar dak best wel ERRUG lang mank heb gelope, en tja dan wordt je vanzelf zo genoemd he. VANDAAR!! Maaaaar gelukkig loop ik niej meer ZOoo vaak mank :D
Waarschuw beheerder
Eh j0ssE = Josse = m'n naam :D
Waarschuw beheerder
een bonte hond is een stripje die we zelf verzonnen hebben over een hond die vet veel pillen slikt, i like it.

Waarschuw beheerder
Ik heb geen nick, plain and simpel m'n derde naam:-D

Waarschuw beheerder
Is mun eggie naam....dusssss
Waarschuw beheerder
van bagger bajo bassie radio, heb toen radio van zend piraat overgenomen met techno i.p.v. dennie cristian reut, moest ut ff overneme.
en heb toen live in stereo gebaggerd met bajo bassie radio!
Waarschuw beheerder
Mano is mijn tweede naam. Ik gebruik deze omdat ie beter in de mond klinkt dan m'n echte naam :)

Waarschuw beheerder
Geen speciale betekenis... maar voor degene die zich afvragen waar die 3 xxx voor staan... gewoon heel braaf voor 3 kusjes.. net als de xxx van Roxxx (K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
hyper word ik al een hele tijd genoemd...

stammt af van een keer overvloedig chocotof eten waardoor ik nogal een sugar rush kreeg...

sinds die tijd is het zo gebleven... alleen de 1e letter van me voor en van me achternaam en klaar.
Waarschuw beheerder
Ooit begonnen omdat ik gabber luisterde en ineens skate vrienden kreeg, toen ging ik dus ook punk luisteren en skaten, maar bleef nog altijd naar die thunderdome dingen gaan, in the end was ik dus een combinatie van een gabber en een skater, grote baggy aan, maar me australian jasje erboven. Kon me gewoon niet dwingen me te beperken in 1 van die stijlen en vind het gewoon allebei tof. Werd de keuze tussen Skabber of Gater... leek me een makkelijke keuze, of niet dan?

Op het moment gebruik ik het een jaar of 6, 7 als nickname en als Dj naam, 't staat nu meer op de veelzijdigheid in m'n draaistijlen, of zoals Jakuza 't ooit zo mooi geformuleerd heeft:

"A combination of both lifestyles resulting from a rejection to pin one-self down to a single way of living and thereby limiting the inner self."