Je hoeft er echt niet bang voor te zijn hoor! Zoek wel ff van te voren goed uit waar je het laat doen, dat ze er steriel zijn, en er ook veel vanaf weteen, dat je ook altijd terug kan komen als je het niet helemaal vertouwd!
Maar ik heb ook wel erg veel geluk gehad, mijn tong is 1 avond dik geweest, en 's morgens kon ik weer tosti's en frietjes eten!
Het enige wat wel even wennen is in het begin is het bolletjes onderaan de tong, je bent niet gewend dat daar iets zit, dus dat voelt een beetje raar of vervelend...
Het zetten stelt ook niet zoveel voor... Alleen dat kwijlen, hahahahaha, heel erg jah!
Maar ik ben mevrouw aanstel en ging natuurlijk bijna van me stokje, maar toch roep ik dat het niet veel voorsteld, hahahaha..
De eerste week mag je maar 3 maaltijden per dag eten, en 4 x per dag spoelen met listerine (original)
de tweede week mag je ook tussendoortjes gaan eten en nog 3 x spoelen...
derde week spoel je nog maar 2 week, en zo bouw je dat af.
Je krijgt eerst een groot staafje voor de mogelijke zwelling (die kan trouwens ook pas na een paar dagen komen!) en na een paar weekjes, of al eerder als het snel geneest, mag je de kleinere in.
Ik heb als tip gekregen; veel praten; je tong zwelt niet als hij gespannen is; dus als je praat.
veel water met ijs drinken...
en gewoon eten.. al voelt het in het begin wat raar.
Geloof me, je vriendje of vriendinnetje, vind het hartsikke leuk, hahahahaha!