donateur
Dat je admin bent gemaakt door de intitiators van Partyflock zodat de hardcore ook vertegenwoordigd is in hun reporters en admin bestand vind ik prima, maar je zou er verstandig aan doen je eerst wat meer in de zaak te verdiepen.
-----------
Jammer dat je hiermee moet komen
Ff voor het grappige, Waar haal je die info vandaan. ben ik bij PF om hardcore te vertegenwoordigen??? Ik zal het maar ff zeggen, Neej.Ik zit bij PF omdat wij een site wouden gaan maken, niet omdat er een site was en dat ze een gabbertje nodig hadden.
En nog zieluger, waarom kan je niet met mij discusseren als een gewoon mens. Ik ben Rowan, een bezoeker van PF, die gewoon met iemand van ID-T een discussie aangaat. Als persoon, niet als admin van PF.
En wat ik snap tjeerdo
Kun jij mij misschien vertellen
Wat was vorig jaar de grootste tent op ML.
Welke tent was als eerste vol op ML
Welke tent is al 10 jaar lang vol op ML
Welke tent gaat iedereen de hele nacht (of nu dag) uit ze naad.
Ik gok dat je dan op hardcore uitkomt (alleen weet ik niet zeker of de tent vorig jaar groter was, of dat het die open ruimte was die groter was.)
Alleen wat ik wel weet, dat die openlucht ruimte vorige jaar nooit helemaal vol heeft gezeten. En de hardcore tent wel de hele nacht)
En waarom mysteryland voor mij het beste feest was, het totaal bij een komen van heel veel grote muziek stromingen.
En dat gabbers en trance mensen lekker naast elkaaar op 1 feest helemal uit hun naad kunnen gaan.
En dat je zegt dat je klachten heb gehad van mensen die vorig jaar last hadden van hardcore liefhebbers.
Dan wil ik nu weten, heb jij meer klachten gehad, dan er gabbers waren.
En dan nog iets, iemand die naar ML gaat, weet dat het een hardcore oorsprong heeft. Dus weet dat je der gabbers tegen komt. Dus weet ook van te voren dat ie die rotte appels met hun handjes gaat zien op het feest. en als je dan toch naar een feest gaat en dan gaat klagen omdat er gabbers zijn. Is het dan die bezoekers niet hun eigen fout
En wil je niet als organisatie (als een beetje een partyhard heb) dat je liever een hele grote groep echte partygangers (met een klein deel wat wel vervelend is) die niet klagen over je feest en gewoon de hele nacht uit hun naad gaan en de hele nacht doorgaan. (van het begin tot het eind)
Of wil je als organisator een groepje mensen op je feest die zich van alles om hun heen at aantrekken en daarna achteraf na een super vet feest gaan zeiken omdat ze een paar gabbers hebben gezien.
Oftewel
ik zeg het heel simpel.
Wil je een feest waar iedereen uit ze naad gaat. OMdat het zo ontzettend bruut is. Zo ontzettend breed. Oftewel een super feest waar alle stylen zijn vertegenwoordigd en wat als super feest in de boeken gaat.
Of wil je een feest wat een rip-off is van DanceValley, door verder gaat op het hardcore fundament van het hardcore en ontzettend wankel op ze pootjes staat omdat je opeens de grootste feest groep weigerd op je feest.
Please, don't take away our ML. The best party of the year. The first party I ever went to. The party's that wil always be in my mind.