Partyflock
 
­ Nederland
 
weet niet of het waar is maar wat ik net las is dat er morgen een grootscheepse controle gaan houden op alcohol en gordels!!!!! dus pas in ieder geval op!!! dit bericht is vooral voor de mensen met een puntenrijbewijs! owja check de drugs ook maar ff weg verstoppen goed verstoppen! of :xtc:
Dat de vrouwen apart moesten, vond ik wel heel erg overdreven hoor . De plekken waar ik de dope normaal altijd stop, daar hebben ze niet eens gevoeld.
-------------------------

Dast was volgens mij omdat de mannen dan door mannen gefouleerd werden en vrouwen door de vrouwen. Maar ik heb dit nog nooit eerder gezien op feesten, vond het dus ook een beetje vreemd.
 
omdat over het algemeen vrouwen zich niet pretig voelen als een man haar fouilleerd misschien
 
Dat mag volgens mij zelfs niet eens. Alleen als er een duidelijk bewijs is van ....... en dan door een bevoegd persoon ( smeris ofzo)
 
dat mannen vrouwen fouileren bedoel ik.
dat wijf die moest fouilleren op Qlimax zat echt letterlijk aan m'n ballen, en hield het zelfs voor een paar seconden vast.

ojah, en toen jatte zij m'n wiet uit m'n klauwen.
Taffuswijf!
Ik heb niks gezien hoor van politie maareh ik weet nie of jullie werden gefouilleerd maar ik in ieder geval niet, hij vroeg alleen of ik drugs bij me had, en dan ga je zeker zeggen ja natuurlijk meneer :D
Ik heb in de beveiliging gewerkt en als er niemand voor handen is dus bij vrouw - vrouw of man - man situaties dan mogen vrouwen mannen fouileren en anders om dus ook .. Mag duzz wel Greetzz BOef
Fouilleren bij mij stelde niks voor, maar ik zag er dan ook heeel nuchter uit hihi. Stadsgenootje van me heb gewoon tot 4 uur vast gezeten omdat ze 4 gram sos bij hem in zijn schoenen vonden.