Partyflock

160x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb geen nachtdiensd, maar een vroind van mij wel Jossa. En ik had een gek idee ik ga mee. Ma nu moet ik wel blijven want anders gaat het alarm af. Ja dus nu zit ik hier vast tot 6:30uur, maar we hebben muziek(MoH shapter x, en bass-d king mat. en nog veeeeeeelllll meeerrrr) en ff :xtc: en :xtc:. Parsty at work.........

Maar nu is dit wel normaal? Ik vind het wel lachen voor een keertje........

Waarschuw beheerder
HQ?

neuhhh niet echt mijn ding...

misschien dat ik er nog wel een keer heen ga...

maar hoor steeds dat het druk is, en warm... en UK hardhouse...

duz tsjah....
Waarschuw beheerder
ja zeg dat wel .....ach zo lekker het bedje in !

he, jij zit toch bij een vriend ??? moet je morgu dan niet werku of naar schoool ??? of ga je meteen door !! doe ik ook wel eens !
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik hoor ook wel dat het altijd vet druk is ja, ma ben wel benieuwd. Is weer is wat anders he hardhouse, Ma lijkt me best wel lachuh daaro is volgens mij ook best wel groot
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik heb lekker weekkie vakantie genomen hehe ma ga cker wel ff door ja morgen ff nieuwe kleren kopen denk ik ofzo

Waarschuw beheerder
ik ben na houseqlassics meteen doorgegaan...

was VET naar de klote...

kwam 9 uur thuis...

kon niet slapen....

PSV-AJAX gekeken....

daarna werken om 15:00 tot 23:00 om wakker te blijven maar doorgegaan met alle foute dingen waardoor ik weer niet kom slapen.... en die dag daarna weer op 15:00 tot 23:00 werken..

en zit nu in me 2e nachtdienst...

maar ben de komende 4 dagen vrij
Waarschuw beheerder
op z'n tijd kan uk hardhouse wel lekker zijn....ff een avondje springen !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das voor mij standaard elk weekend ga ik wel door en jossa gaat ook meestal wel lekkah door zo ze nacht in en nacht hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Ja pcies ga gewoon ook ff leker bij zuipen dan komt het meestal wel helemaal goed met ToMMy Harde
Waarschuw beheerder
donateur
JP heb ik ook wel eens horen draaien bij DonkyShot's klein tentje bij ons in de buurt ook goed dronken toen was best wel lachen

Waarschuw beheerder
JP is op zich ook wel grappig... op impulz draaide ie gewoon een beetje hardstyle...was wel ok
Waarschuw beheerder
op impulz draaide hij vet goed...tommy daarna bakte er meteen niks van.....met z'n bleepjes muziek !! en z'n scratch gedoe !!

Waarschuw beheerder
tom haring is ook vet slecht...

en laten we niet te enthousiast worden over JP...

het blijft UK hardhouse met af en toe wat hardstyle... (maar je hebt gelijk op impulz draaide ie goed, maar dat was denk ik zo omdat de rest slecht draaide)
Waarschuw beheerder
heheh, ja dat kan ook !! niet zo'n hardouse van dan ??? ik vond impulz echt wel dik !! (alleen hardhouse dan hé !! ) andere zalen heb ik niet eens gezien !
Waarschuw beheerder
donateur
We zien het wel ja toch gaan inieder geval voor het sfeertje heen is altijd wel gezilig daar hoorde ik. En tja het is ma voor de vrijdag ja toch lekkah inkoppertje voor de zaterdag toch, bedoel als ik helemaal uit me dakkie ga ben ik zaterdag helemaal op en das ook nie de bedoeling natuurlijk

Waarschuw beheerder
hardhouse vind ik niet echt inhoud hebben...

tzijn ook van die slappe basjes vind ik...

nee geef mijn maar hardcore, hardstyle of oldstyle....

Waarschuw beheerder
zo ik heb sossa eindelijk achter me werk pc vandaan getrapt

Waarschuw beheerder
hyperdg you are talking my shit now
Waarschuw beheerder
klopt ,...geef mij ook maar hardstyle en oldschool,.....voor mij geen hardcore !!

maare de uk hardouse in de uk is echt wel vet !!

(maaja,...je mist de Bass !! )

Waarschuw beheerder
Hardcore = beuken hardstyle = mijn style

Waarschuw beheerder
ik was naar teqnology geweest was ook wel lacheuh hoor maar techno is niet mijn style

Waarschuw beheerder
tering ik word echt gek vanavond ik heb lekker 2x :xtc: maar er belt maar niemand het is echt fucking rustig gewoon
Waarschuw beheerder
kep ben ook naar concept geweest.... het erste uur dachten we echt om naar huis tegaan....maarja das ook weer zonde !! dus toen wat dingetjes gingen werken was het wel mega spacey !!!

kwas helemaal van de wereld !! hihi

zo heb ik toch nog een leuke nacht gehad !
tis idd niet mijn muziek !!
toen we na huis gingen Dana opgezet in de auto,...alle ramen open en door de pakeergagage rijden !!!

al die leipe techno dudes vaag ons aan kijken !
Waarschuw beheerder
......heb je nu :xtc: dan ???
wazig

Waarschuw beheerder
dat ken ik ja ik stond op teqnology met een glad geschoren kop en mijn cavello je had al die koppies moeten zien maar weet je wat me opvalt aan techno feesten iedereen is helemaal spaced out en helemaal van de wereld niemand is goed aanspreekbaar want iedereen is vet wazig dan

Waarschuw beheerder
ja heb ik ook nog nooit op me werk gedaan en mijn maat zit naast me dus ik dacht he wat tha fuck ik doe het gewoon een keertje :xtc: er is voor de rest toch niemand in het pand aanwezig

Waarschuw beheerder
ben ik weer %-)
Waarschuw beheerder
ja, ik was ook niet meer aanspreekbaar...ik zweefde ergens op de 14de verdienping ofzoo !

er is ook geen zaamhorigheids gevoel nee...
ze feesten niet met z'n alle !! het is ieder voor zich !

op mysteryland enzo schreewt iedereen "Holland" nou, dat hoef je daar niet te verwachten, heheheh

stelletje leipo's zij het !!

Waarschuw beheerder
he vage waar was je heen dan?

Waarschuw beheerder
dat ben ik met je eens techno brengt geen saamhorigheid je had het publiek om masters moeten horen in eindhoven Hard Cooooooooorrrrrrrreeeeeee
en natuurlijk Hollllaaaaaaaaaannnnnddddd

Waarschuw beheerder
ff in de cu2 topic aant spitten....en kijken wat al die leipos daar hebben ....%-)

DE VERVELING SLAAT TOE

Waarschuw beheerder
10000 man gelijk dan he

Waarschuw beheerder
techno = lame....

ik heb het eerder gezegt en zeg het nog een keer.... geen mij maar die harde sjit
Waarschuw beheerder
gewoon, meegesleept door de muziek !! als die vage tunes en belletjes !!

Waarschuw beheerder
ik heb zinnnnn

in 30 en 31 augustus.....

THUNDERDOME...... 2 DAGEN LANG....

Waarschuw beheerder
techno vind ik veel te chaotisch....

en wederom..... de bass die moet je niet horen die moet je voelen....
Waarschuw beheerder
donateur
hehe ben k weer kheb die lijp er weer achter vandaan getrapt gnegne ;D
Waarschuw beheerder
daarom hebben ze gelukkig de HMH uitgevonden !!

dat gaat echt lekker hard !!!

tja...ik wacht meer op 31 mei , 1 juni
Qluptempo weekend !!

Waarschuw beheerder
yo sossa.... is het druk bij jullie?

ik heb gewoon nog HE-LE-MAAL GEEN telefoon gehad hier....
Waarschuw beheerder
donateur
Ja vind ik dus ook van techno veelste gaotisch daar ga je zo remie van in een vage trip vanm ziten vin k, en met hardcore is er veel meer zaam horigheid

Waarschuw beheerder
met jullie kan ik praten ;)

zag dat jullie ook op xplizit zijn geweest...

ik ben er ook al een paar keer geweest :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hier ook geen reet te doen vet rustig..........

En ga ook lekker na Qt weekend kheb mn oude kaartje nog hehe lekker bijde dagen voor de prijs van een........ :D

En thunderdome ga k ook heen ma kweet nie of da bijde dagen wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das ook wel vet he Xplizit goed sfeertje ook daaro en lekker meide hehe :K

Waarschuw beheerder
QT weekend ben ik ook alle 2 de dagen en Thunderdome ben ik ZEKER alle 2 de dagen.... (kom op nou zoveel grote hardcore feesten zijn er nou ook weer niet in de buurt)

en xplizit is wel cool jah..... altijd veel bekenden.... en gezellig....
Waarschuw beheerder
donateur
20 april lady Dana op Xplizit dan ben ik cker weer van de Party

Waarschuw beheerder
hoogst waarschijnlijk ben ik er dan ook wel.....

alleen ff kijken hoe ik dat met vervoer doe..... om 4 uur gaat er geen OV naar zandvoort %-)
Waarschuw beheerder
waar is xsplit dan ergens ??
Waarschuw beheerder
donateur
Das in IJmuiden bij crossroads of ook wel bekend als nobels wel gezelige tent hoor moet je cker een keertje komen kijken

Waarschuw beheerder
als het net zo word als toen pavo er was dan word het vet gezellig...

is zeker wel een aan rader...

hele avond hardstyle en oldstyle.... en aan het einde wat hardcore :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja wij gaan altijd met de tax kost ongeveer 30tjes en dat met z'n alle delen
Waarschuw beheerder
wie weet ..als ik een keertje in de buurt ben ofzo !

wat wordt daar gedraaid dan ?? geen hardcore toch ? dan rijden we stilletjes het tentje voorbij !