Partyflock
 
­ Nederland
WAT moet Nederland met pim fortuin

groetjes red devil
PIM is onze verlosser !!!

zoals de christenen GOD hebben
zoasl de moslims ALLA hebben
zoals de boedisten boedabeeldjes hebben

zo hebben wij PIM
 
ze moeten pim dat geven wat hij ons voorschoteld dan wordt hij wel wakker en ziet hij in dat zijn beleid hier en daar losse steken heeft waar meneer niet over na had gedacht! oke qua geld goede plannen maar qua emotionele waardes kan je er mensen aan onderdoor laten gaan.. ziet ie dan wel in :) of gewoon een taart gooien!

ik negeer hemzelf persoonlijk dood en mail en sms en blabla hem niet haha ga er geen tijd aan verspillen :)
 
Verspil opzekers geen tijd aan die nozem.
Er komt meer stront uit zn bek dan uit de achterkant maar dat komt omdat die al gevuld is door zn vriendje!
Die gozer is nou een wandelend niet democratisch voorbeeld.
 
whahah die zin van zijn vriendje is GOED (slaat in) maar jah dat mag je wel zeggen van pim... is geen discriminatie maar slechts jou mening :)
 
Tja Pim, op bepaalde punten heeft hij gelijk op andere weer niet. Hé! eigenlijk is hij niet veel anders dan de andere politici. Ik vind hem iig geen zekere factoor. Hij mag straks dan wel de grote winnaar (?????) van de verkiezingen worden, toch voorzie ik dat het een hele korte regeer periode zal worden. Hij zal nooit waar kunnen maken wat hij pretendeert en da´s op bepaalde punten maar misschien goed ook. Er volgen dan op korte termijn vrijwingen binnen zijn partij en dan is Lijst Fortuyn verleden tijd.
De politiek is even wakker geschud geweest, maar gaat dan weer gewoon slapen!
 
Tsja das nou mn mening en das nou net een mooi iets van democratie! ik mag m,n mening kwijt aan iedereen! dus pim kan beter zn partij beginnen tussen de belgen in afrika die geloven hem misschien.
Naar sommige punten luisteren. De rest van zijn ideeen negeren.
 
stemmen jullie toch lekker pvda of groen links!!




Pim shall not be moved
Pim is een beetje gek... maar stem op hem, want dan komt hij in de regering met CDA en VVD en dan hebbik t zoals ik wil hahahaha

verder als in Just-In-Time
 
PIM,































Je ben een EIKEL! :D
Die leegte in die post komt denk in ook ongeveer overeen met de gemiddelde realiseerbaarheid van zijn plannen. En verder negeer ik 'm gewoon, over 5 jaar is iedereen 'm al weer vergeten schat ik zo.
 
het is een artiest met een goeie babbel meer niet!!!!!!!!
 
pim.....krijgt mij stem..
Melkert en Pim zitten op een terrasje wat bij te kletsen als er een man voorbij komt.
'Heej waar hebben jullie het over?' vraagt de man aan Pim en Melkert.
'We zijn een plan aan het beramen voor WOIII', zegt Melkert.' We willen 15 miljoen moslims omleggen en 1 tandarts' vervolgt Pim het verhaal.
'1 tandarts??' vraagt de man.' Waarom 1 tandarts?'
'Zie je wel' zegt Pim, 'niemand die iets om die moslims geeft'
Just in Time said:

PIM is onze verlosser !!!

zoals de christenen GOD hebben
zoasl de moslims ALLA hebben
zoals de boedisten boedabeeldjes hebben

zo hebben wij PIM

DANK U DANK U!!

Quinell zegt:
PIM,
Je ben een EIKEL!

Nou ja zeg!! en BEdankt!

ghehe mja

FUCK PIM!
 
PIM krijg mij stem !! hij heeft met veel dingen gelijk!!

soms zit er wel een dingetje tussen wat ik niet helemaal mee eens ben :)
HE MOPPIE,
SOMMIGE DINGEN MEE EENS, MAAR EEN PAAR DINGEN NIET.
TROUWENS IK STEM GEWOON HELEMAAL NIET,LEKKER MAKKELIJK.
WANT POLITIEK INTERESEERD ME GEEN REET!!!
Hardcore~pineut 7 april 2002 23:06
PIM krijg mij stem !! hij heeft met veel dingen gelijk!!

soms zit er wel een dingetje tussen wat ik niet helemaal mee eens ben

-------------------------------------------------

Tja. Kwam hij ook maar met oplossingen. Het punt is...Ik stem niet op hem ,maar vind het best dat hij er is, laat die andere partijen maar eens flink zweten en eens met hardere standpunten komen.

Probleem van PIM: SChreeuwen, schreeuwen en niet met echt HAALBARE oplossingen komen.

ps. nog iets. Pim houdt van zichzelf. De mensen op zijn lijst krijg je totaal niet te zien. HEt is alleen maar Pim Pim Pim ...
beetje jammer toch
mijn stem gaat absoluut niet naar pim.. Het is gewoon een kale grote relnicht met een grote bek die nix, maar dan ook helemaal nix waar kan maken .. Ik zie veel mensen zeggen : Met sommige dingetjes ben ik het niet eens... Met wat dan niet ? Want dit is weer zo'n typisch antwoord .. Ik ztem op hem .. maar met sommige dingetjes ben ik het niet eens... ????!!! HALLO!!!! zijn die dingen misschien belangrijker dan al die andere bull-shit die hij uitkraamt ? Ik kan zo een standaard lijstje opnoemen waarvan ik weet dat dit de antwoorden zijn die ik krijg

Eens ... Harder allochtonenbeleid

oneens : Geen WAO voor kankerpatienten e.d.

en FLOEP daar stopt het lijstje met kennis bij de meeste mensen al... Ga eens naar een debat of een praatprogramma kijken tussen pim en anderen... En zie dan wat voor dom persoon we eigenlijk voor ons hebben ..
 
GodFather: heeeelemaal met je eens! beter kon ik het zelf niet zeggen..
 
Godfather
100 punten! U gaat door voor de magnetron!

Nee sluit me helemaal bij hem aan!

Wat ik vind van PIM? een Pipo.. echt een Pipo met een geweldige babbel! Hij moet maar in het circus gaan staan, krijgt hij nog meer bekijks!

Als het zo door gaat komt hij niet zo geweldig door de verkiezingen heen, dus ik ga nog even verzinnen waar ik WEL op ga stemmen, en lach die Pim lekker uit!

KUSJE!
gelukkig denken er nog meer mensen zo over ...
komt het misschien toch nog goed met nederland ..

Mensen ik ga morgenvroeg naar schotland een week op oefening ... spreek jullie zondag wel weer... (het leven is zwaar :p)
Fortuyn stopt als hij niet minstens 6 zetels krijgt


ROTTERDAM (ANP) - Als hij niet meer dan zes zetels bij de Tweede-Kamerverkiezingen haalt, zal Pim Fortuyn zich uit de politiek terugtrekken. Dat heeft Fortuyn maandag in de marge van een ontmoeting met buitenlandse journalisten in Rotterdam verklaard.

,,Als ik zes zetels of minder haal, zal ik de consequenties trekken'', zei Fortuyn tegen een verslaggever van het televisieprogramma Nova. ,, Dan zoekt Nederland het maar uit.'' Fortuyn zei ,,alleen voor verandering in de Tweede Kamer te gaan zitten''.

De lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn (LPF) kan volgens de laatste peilingen rekenen op zestien zetels. Daarmee zou de LPF na de PvdA, CDA en VVD de vierde partij zijn. Wel is de laatste weken de kennelijke attractiewaarde van het nieuwe politieke fenomeen afgenomen. Enige weken geleden stond hij met tien zetels meer in de peilingen.

-------------------------------------------------

Dit is echt ronduit zwak. Hij heeft geen zin in de schaduwzijde van de verkiezingen..BAD LOSER ....
Dat hoorde ik ook , beetje jammer ..

Meneer laat zich wel kennen zo !
BAD BAD BAD Pimmetje...!

:D
ik weet ut nog niet wat ik ga doen met pimmetje
Hij maakt een hoop los in de politiek en dat heeft natuurlijk ook wel wat positiefs want zelfs mensen die zich er normaal helemaal niet voor interessen hebben er ineens een mening over. Kijk maar naar dit forum...

Maar persoonlijk vindt ik niet dat hij de oplossing is!!!
(K)
Tuurlijk gaat hij op een heleboel punten gewoon te ver! Maar hij krijgt dat echt niet allemaal voor elkaar! Hij regeert niet alleen dan hoor! Ik hoop alleen dat hij op het punt van de buitenlanders wel alles voor elkaar krijgt! Het past gewoon niet meer! Als ik me nu inschrijf voor een huisje, duurt het 5 jaar voordat ik er een heb. Die buitenlander krijgt het binnen 3 maanden. Das gewoon belachelijk.
En het is nou eenmaal een feit dat de meeste criminelen marrokanen en antilianen zijn. Ik zeg niet dat ze het allemaal zijn, maar ik voel me niet veilig meer hoor. En dat zullen een heleboel van jullie met me eens zijn!

Ik ga op hem stemmen!
2 M@r;)ke Pak je gewoon je politie knuppel en dan knupel je hem sammen met poekie neer als je aangevallen voeld door een buiten lander

(K)Red devil
hahaha!! Ja leuk! Maar dat was nou eigenlijk het enige wat we niet meehadden. Maar zal ik je is wat vertellen.... Als een buitenlander mij aanvalt, en ik knuppel hem neer, dan krijg ik straf!!
 
haha ik vind die pim best een coole vent hihi alleen die kop is al vet irir dat is juist zo tof aan hem
2 M@r;)ke das jammer ja dat je dan straf krijgt zulken mooien vrouwen mogen geen straf hebben:D:D:D:D:D:D:D:D

(K)
wag effe hoor...

hahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaa


ok... moes effe :)
hahahahahahahahahaha

echt grapig


:D:D:D:D:D:D:D
 
ik ga zeker wel op hem stemmen al ben ik het niet met alles eens wat hij zegt!
ik ben het bijna met alles eens wat Pim wil gaan doen.... alleen de luchtmacht en landmacht eruit ...tja,... wat zeg ik erover,... maar dat lukt hem toch nooit van z'n leven !!

enu ik ben in voor verandering in dit luize landje !!!! dus... de enige die misschien verandering kan brengen is Pim

enu dat kanker-patienten (en ander ziektes) uit de wao vind ook terecht.... daar kan je als bedrijf zijnde ook niks aan doen toch ????
ignorance is bliss?
2 nijntje: Ja, dat hoofd is echt eng!! Met al die aders. Hij is een beetje een retard!
 
PIM RULEZZ eg well :)
 
Iedereen zegt dat Pim een racist is, maar ondertussen noemt half Nederland hem een 'grote relnicht'! Is dat geen racisme dan????

Ik stem op Pim, omdat hij het beste voor heeft met Nederland en onder 8 jaar Paars is het er op straat niet beter op geworden. Misschien op andere vlakken wel, maar daar hecht ik mindere waarden aan.
cooldudefred 13 april 2002 14:18
Iedereen zegt dat Pim een racist is, maar ondertussen noemt half Nederland hem een 'grote relnicht'! Is dat geen racisme dan????
--------

Neej, dat is geen racisme

dat heeft niks met ze ras te maken

Maar ehh, die redenatie, dan wil je dus zeggen dat je mensen die met hakenkruisen niet mag weigeren omdat je je anders aan hetzelfde schuldig maakt als ze zelf doen?
Ok, dus racisme mag niet, maar discriminatie wel!!!!
discriminatie wel?
aahh..ok...dan zulle we jou maar is goed in het nadeel zette omdat je 'maar' een vrouw ben ;)
just in time:
enu ik ben in voor verandering in dit LUIZE LANDJE !!!!

let goed op wat hij hier zegt...
die 2 woorden zeggen heel veel..
 
Naah een racist issut eg niej..hij heeft gewoon gelijk wat buitenlanders aangaat..het zit gewoon VOL..
En al die mensen die dan zeggen van "ja maar die mensen hebben het moeilijk "
Dan nemen ze die buitenlanders toch gewoon zelf in huis..maar nee dat willen ze ook nie..Dus wat lullen ze dan..Zelf willen ze er ook geen flikker aan doen..Da vink dan wel heel errug hypocriet.
Ik heb eg geen hekel aan buitenlanders..zolang ze zich maar aanpassen,maar dat doen er heel veel niet en daar hebbik een schijthekel aan :@
Hier in mijn flat wonen heel veel turkse mensen..opzich nix mis mee hoor..maar ze maken er wel een tyfuszooi van..Pleuren gewoon hun vuilniszakken naar beneden,poepluiers van hun kinderen..terwijl er 6 grote containers voor de flat staan!!
En ze zitten te pissen in de lift...Daar kannik me eg vet kwaad over maken..
Ze mogen die kinderen welleens goed opvoeden,maar nee dat is hun geloof..naah sorry hoor maar dan SCHIJT ik op hun geloof..Ut spoort van geen kanten :s
hahahahaa :D
 
Ja nou..tis toch zo?
Ze hebben ook totaal geen respect voor vrouwen..asje op straat loopt langs een groepje turkse of marrokaanse jongeren dan word je voor hoer uitgemaakt omdatje geen hoofddoekje draagt..
Een nederlander hoeft me ook nie voor hoer uit te maken..maarja..tis hun geloof he..Vrouwen zijn daar minder..Klote Islam :@
Dus denken ze datze ut recht hebben om nederlandse meiden lastig te vallen..
Kzeg nie datze allemaal zo zijn hoor..maar 80% wel..