Partyflock

Forumonderwerp · 20914

'k heb inmiddels al 'n kaartje voor Teqnology, maar achteraf krijg ik daar misschien spijt van, want er zijn gewoon echt vet veel goede feesten op die avond....

-Hardcore heaven
-Hardbass
-etc.
-etc.
waar gaat U naartoe?? en waarom....
denk de kroeg in :)

Jah, da's cker waar Joey, maar 'k hou niet van Techno, daar ga ik altijd veel van drinken, en raar op dansen, kijk maar naar Technozone.... :P

Maar omdat ik er zoveel goede verhalen over hoor, moet ik toch maar gaan kijken.
hardbass :)
Teqnology:D
nutero zeg dan niks ;P

Ik hoor ook veel leuke stories...en de hmh altijd leuk en ik vermaak me overal wel en lekker dichtbij !!!

dat drinken doe ik toch wel...dansen ...de rumba ofzo ;)

Teqnology
laatste aanpassing

Er gaan zo te zien alweer veel bekenden naar Teqnology, dus 'k ga sowieso wel, maar Hardcore heaven lijkt me ook wel erg vet, en 'k heb me vorige week op HB ook wel goed vermaakt...

DILEMMA'SSSSSS!!!!!!
:frusty:
laatste aanpassing

Hardcore heaven :D

Ehm, rust houden denk ik. Ik word inmiddels al een dagje ouwer en de bodem van mijn schatkist komt in zicht :s

Jah.. HB is zekers vet... Alleen Teqnology was 1 van de beste feessies vorig jaar en maar 1x in het jaar.. Vandaar dak daar gewoon heenga
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
hardcore heaven waarschijnlijk
ben een beetje uitgescheten op die hardstyle

Hard Bass, lekker klein, relaxte mensen altijd
Artiest {SHOWLIST artist 125975, 983}
je hebt

HARDCORE HEAVEN (hardcore) (mijn favoriet)
Teqnology(techno)
hardbass (hardhouse)

Het zijn verschillende muzieksoorten dus voor ieder wat wils!!!

Maar ik zie jullie wel rondstapen om hardcoreheaven!!

TOT 30 november in de sandokan te scheveningen!!!!

mazzel

:devil:Teqnology :devil:
laatste aanpassing

Paradise of Illusion

pendelen is ook geen optie, want a'dam scheveningen en r'dam is b'tje ver weg, en 'k heb de 30ste m'n vliegtuig en m'n helicopter ookal uitgeleend, dus dat gaat niet lukken... ;P
Jon ik heb wel de boot tot beschikking :P....

Teqnology.....En anders volg ik de wijze suggestie van Nutero.
Geen twijfel mogelijk: Teqnology :bounce:
En vergeet effe niet dat er dan ook een Wasteland is!

Maar goed, zo is het bijna elke week. kijk maar naar 23 nov. dan zijn er ook weer 3 grotere feesten. Een beetje overkill, en dat maakt het moeilijk om te kiezen. ik ga iig 30 nov. naar teqology, dat is me vorige keer uiterst goed bevallen!
see you soon in Bob's Saloon :D

hehe nee ik blijf 30e maar es keertje weekendje thuis ofzo

:D Teqnology :D
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Ik ga zeker naar Technology toe.
Als je trouwens alleen maar naar Technology toe gaat omdat je gehoort hebt dat het leuk is, ga dan alstjeblieft ergens anders naar toe. Ik zie het nu alweer voor me. Allemaal lui die totaal niet "into" techno zijn die komen omdat Q-Dance het organiseerd en dus denken ze dat het vast gaat beuken de hele avond. Vervolgens komen ze erachter dat Techno dus NIET de hele tijd beukt om vervolgens de hele avond chagerijnig stil te staan.
Joel Mull draai trouwens over het algemeen best diep en beukt niet. Billy Nasty draait de laatste tijd veel electro (wat dus ook niet beukt)en zal dit dus op Technology dus waarschijnlijk ook wel doen. Marco Carola draait funky en uptempo techno maar beukt ook niet echt. Ben Sims draait over het algemeen super energiek, maar het is ook zeker geen lomp gebeuk. Alleen de live acts die komen zullen waarschijnlijk echte beuktechno ten gehore brengen.
Als men dus komt in de veronderstelling de hele avond beuk techno te horen kan dus beter thuisblijven!!
laatste aanpassing

We gaan toch :D En we maken het echt wel gezellie
See ya Toedels
(K)
Ik was op de eerste Teqnology enne ik ben het met KayDee eens alleen gaan als je echt technominded bent anders niet

Ik was ook chag maar dat had een andere reden :S
Tja, waarschijnlijk nergens heen die avond :)
Welke vette feesten?

Ik zie alleen TeQnology ;);P:P
Hardcore Heaven in mijn old home town :D

je had miss djax op de vorige editie moeten horen echt ver(L) gewoon 8)

teqnology here we come :-)

Ik ga passen 30 november..... 23e al HARD ATTACK (STAMPUUUH) en 7 december Impulz Indoor (daar kom ik wel aan m`n portie Techno).... Jammer dat ik Teqnology weer mis maja je moet keuzes maken in je leven, het geld groeit nou eenmaal niet op m`n rug....
Hardcore heaven :)

Maar moch ik op 1 of andere manier genoeg geld bij elkaar kenne krijgen, dan ga ik zeker naar d-boy zwitserland :)
Ik weet niet of ik ga... hoop wel dat er niet teveel niet technominded mensen gaan, want die zouden de sfeer nog wel eens kunnen verpesten zoals kaydee (smith :P) zegt... En ik hou ook zeker niet van beuktechno (soms is het lekker, als het maar geen lompe beuktechno ala rush is)
nee geef mij maar iets om relaxt op te swingen :) (umek laatst was vet lekker)
ik ga naar d-boy invasion in zwitserland. :D

Ikke gaat lekker naar Teqnology!

heb lekker kaartje van me moeder gehad :D

Vond TeQnology vorige keer een rukfeest... sorry dudes, maar niet mijn shit...

Ik ga 9 november lekker naar I Love Techno... daar zullen ze heel wat harder draaien dan op TeQnology, any ways... have fun :P
laatste aanpassing
nou psychosis, ik hoop dus echt niet dat ze harder gaan draaien als op TeQ... Miss djax was dus echt vet hard... alleen rush zou dat wel kunnen evenaren... (maar dies SLECHT!) en harder is bijna nooit beter... maarja vertel dat de mensen hier maar eens :D
hoe harder hoe beter. :D
Hey jos ik vond Djax idd erg goed Chris trouwens ook maar wat daarvoor was was echt pauper :S
Artiest {SHOWLIST artist 35669, 31715}
Teqnology (Om mijn verjaardag te vieren en om Andreas Kramer een keer te horen)

vond Chris Liebing nou eigenlijk ook niet echt een topper, en Miss Djax was wel wat harder dan de rest... maar toch, om nou voor 1 iemand een feest goed te vinden.

Any way, Rush rules... qua platen keuze dan... mixtechnisch issie niet zo veel... maar jah... 8)

ik weet nog niet waar ik heen ga ga iig de 30e me verjaardag vieren op een feest.. denk dat het toch wel teqnology word :D
hm, vorig jaar zat Nexus ook al op dezelfde datum als Teqnology :S
Nouja, dit keer dus weer. Alleen dit keer alleen voor de mensen met een persoonlijke uitnodiging, er zal dus niet geflyerd worden! We zitten in Utrecht's mooiste lokatie, een lokatie waar vroeger wel parties werden gegeven, maar sinds jaar en dag niet meer. Let dus op je brievenbus :)
miss djax @ shockers vorig jaar vond ik wel weer super........ik vind techno niet super , maar sommige sets vind ik geweldig net als dj rush @ i love techno en dave clarke @ shockers dit jaar
Ik ga Iris 3 zoenen op de wang geven :P :P :D

ben benieuwd!

edit: Iris = eye :)
laatste aanpassing
Artiest Vexer
Hardcore Heaven
10 minuten lopen van m`n huis een vet hardcore feest met een fuckin` super line up en redelijk groot voor deze regio

ik gaat werken kan nie kiezen tussen al die vette feesten