Partyflock

Forumonderwerp · 20858

Waarschuw beheerder
Jij: belt hem best vaak (vooral in tijden dat je elkaar niet zo vaak kunt zien) gewoon om lekker te kletsen en zijn stem te horen.

Hij: belt jou bijna nooit, omdat hij er niet van houdt om gezellig aan de telefoon te babbelen. Hij wil alleen bellen als hij echt iets te melden heeft. Dus als je elkaar de hele dag niet gezien of gesproken hebt en je hebt niks mee gemaakt, hoef je elkaar ook niet te bellen :S

Wie kent dit nog meer?
Waarschuw beheerder
Bij ons was het eigenlijk meer dat ik veel met haar aan het smsen was of anders mailen en msn maar bellen nooit echt veel. Alleen als we mekaar wat te vertellen hadden of ff wat af wouden spreken maar hele gespreken had ik met mijn ex nooit over de telefoon. Ik praat niet zo makelijk over de telefoon kijk iemand liever gewoon aan of anders via msn of mail maar bellen is niet echt weg gelegd voor mij.

Waarschuw beheerder
mijn ex belde me elke dag vanaf zijn werk, ik werd er soms wel moe van juist. Ik hou helemaal niet van bellen. Als ik eenmaal aan de tel. zit dan valt het altijd wel weer mee, maar verder hou ik er echt niet van.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben belverslaafd.
uren zijn nog niet genoeg. bellen bellen bellen..
zonder telefoon zou mijn leven een stuk minder aangenaam zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
met mij bellen he pop! we love it (K)

Waarschuw beheerder
Nou mijn reccord is 4 uur achter elkaar bellen
dat vind ik wel genoeg

Waarschuw beheerder
ik bel altijd met schizophrenic
en we hansen altijd
al 4 uur lang..en dan gaan we nog door
HANS HANS HANS
:D

Waarschuw beheerder
donateur
Wij bellen nooit uren, het is altijd een paar minuutjes en dat dan een paar keer per dag. We hebben niet altijd iets zinnigs te melden, gewoon ff bellen.... tja waarom.... waarom niet !
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
hmm over records gesproken...
mijne was van 1 uur 's nachts tot 8 uur 's ochtends dat was ook wel extreem :S :D
(die telefoonrekening was niet mals, het was vanaf vast naar een 06 :P)
Waarschuw beheerder
ik ben denk ik nog 1 van de weinige meiden die dus nooit belt... heb wel een mobieltje, maar dat is dan ook alleen maar omdat ik bij Vodafone werk... hij ligt grotendeels stilletjes in m'n tas...

hebben jullie dat ook wel eens??

dat je dus je debieltje uit je tas haalt, en ziet dat je 20 oproepen hebt gemist... dat heb ik dus heel vaak... en terugbellen doe ik al helemaal niet, als het belangrijk is dan spreken ze maar wat in in m'n voicemail....

Waarschuw beheerder
Ja... khaat bellen... heb nooit iets zinnigs te melden

Waarschuw beheerder
ja als iemand naar me mobiel belt heb je grote kans dat ik nie opneem, dat ding zwerft overal rond behalve bij mij en vaak heb ik het niet door, dus als het belangrijk is moet het echt naar de huistelefoon.
Waarschuw beheerder
Bellen met je vriendin is leuk! Maar het moet niet te gek worden. Heb eens een vriendin gehad die dagelijks wel een paar keer opbelde. Naast dat dat 'eeuh' en die stiltes me gingen irriteren, word je ook belemmerd in je eigen dingen. Ben je nét ff met vrienden ergens naartoe, belt ze wéér! Teveel bellen is m.i. een teken van iemand niet vrij kunnen laten...
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
Ik vindt het ook leuk hoor effies bellen hoe het er met er is of gewoon ff om te zeggen dat je dr een lief ding vindt.. maareee wederzijds belt zij bijna om het uur.. soms irriterend maar ben dr nu al aan gewent.. ik heb et er over gehad en ze belt me nu een stuk minder..
Waarschuw beheerder
donateur
Bellen kan fijn zijn, maar dan moet het wel relaxed gaan, anders loopt het niet..

En als je veel belt moet je ook goed zijn in onzinlullen, want anders ga je echt geen uren per week volmaken ;D
Waarschuw beheerder
Jah heb altijd wel weer wat onzin te melden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij begint altijd allerlei berichten van nieuws-sites op te ratelen toch ofnie!? :D
Waarschuw beheerder
donateur
ach we bellen meestal wel ffies als we elkaar een dagje niet zien ofzo. Ookal hebben we nix boeiends te meldden. Komt ook van zijn kant af... best knap want hij houd helemaal niet van bellen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Pff had ook zo'n meisje, die belde me op en liet 1 keer de telefoon over gaan zodat ik haar maar ff terug moest bellen. 3 keer op een dag, echt te kansloos.
Waarschuw beheerder
Ik wil d'r vaak toch wel ff gesproken hebben iedere dag, maar ik kan makkelijk maar 2 minuten bellen.

Als we elkaar zien (1-2 keer per week) dan zien we elkaar ook meteen LANG dus het heeft geen zin om zoveel te lullen over de telefoon aangezien je anders uitgeluld bent op het moment dat je elkaar ziet.