Partyflock

Forumonderwerp · 20611
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Toen ik op Thunderdome was zaterdag en ik Pinda's verliefte homo-blikkie zag in zijn ogen zat ik ineens te denken.

Ik kreeg ineens een herindering in me hoofd.

Zo'n anderhalf jaar geleden toen ik nog op Sexueel gebied mijn vingers in mijn kont stopte, en ik het niet deed om mijn geest in balans te brengen, kreeg ikvreemde tintels in mijn Anus.
naarmate ik mijn vinger heen en weer bewoog werden die tintels heftiger. ik weet nog goed dat er eerst allemaal Kontvocht uit kwam dat het kontvingere makkelijker maakte. opgegeven moment na veel gehijg kwam het. mijn eerste kont-orgasme.
Wow zeg, wat is dat lekker, dat voel je werkelijk in je hele lichaam. een lekkerder gevoel ken ik niet, op pissen na 3 uur wachten na dan.

wie o wie heeft ook zo'n geweldige herindering die die met krank en de rest wilt delen.
Waarschuw beheerder
kwou gewoon ff zeggen dat een "kontorgasme" wel degelijk bestaat. Niet letterlijk in die zin, maar, laat maar, kheb geen zin er verder op in te gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk bestaat een kontorgasme, ze zijn zelfs heel lekker ;):D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja,ik wou net zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
mooi over dat getintel hee. dat had ik laatst toen toen ik mijn vinger in me oor stopte om te krabben.heb ik nu een oor-gasme gehad
??????????
Waarschuw beheerder
donateur
nee. er zijn mensen die dat wel krijgen, maar tot die catagorie behoor ji niet. sorry
Waarschuw beheerder
donateur
Neej, jij ben net het geval als met die koe en die geit die gingen vissen

Net niet.........
Waarschuw beheerder
Heeft dit topic misschien iets met deze te maken ;)
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=599888;HILITE=fist.tk

Of ben jij het Krank op al die fotos :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik gebruik mijn kont niet voor sexuele doeleinde.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar zoals je kut zien is deze topic al heeeeel oud. ;)
Waarschuw beheerder
Laten deze daarom maar even updaten!!!! Het schijnt zeer geestelijk verruiment te zijn als je een Rattebever aan je kontwand laat knagen!!! hierbij komen neuro-toxische stoffen vrij die het de hersenen wat gemakkelijker maken deze moeilijke periodes......En kranky mocht je geinteresseerd zijn, ik heb een Rattbever-fokkerij!!!
Waarschuw beheerder
donateur
JA, maar dat heeft toch niks met bananen te maken???