Partyflock

Forumonderwerp · 20568
HEy,

Zaterdag 19 Oktober is er weer een hardstyle event @ Matrixx

Dj's zijn:
Francois
Cosmic Gate
Rossi
Jochen

Ik ga zeker... Wie volgt.. :D

Greetz :D
Nee, ik wil de zak over mijn hoofd, kon vandaag namelijk niet meer bij de kapper terecht, en dan heb ik dat probleem ook meteen opgelost!
je hebt toch een heggeschaar??
Grmbl.. neem wel een rol vuilniszakken mee weten iedereen zo ook weer wie er op pf zit
2 floris>> En... Ga je nu wel of niet mee..:/ :D

Als jij een keer krom gaat staan op de vip zal ik er alles aan doen om binnen te wippen ;)

Hahaha neej ligt eraan hoe Hugo het overleeft heeft. Hij was gisteren aardig gaar. En van dat feestje werd je ook niet echt vrolijk :/
Ben gisteren ook maar niet naar de straatrace in zoetermeer geweest.

Mja Dana in de time out was weer lekker stampuh.
Nou alleen nog effe kijken of ik het vanavond volhou want heb vannacht niet eens de tijd gehad om te slapen want moest om 7 uur alweer beginnen met werken dus ja...
Gewoon allemaal gaan vanavond, gezellig!!!
Ja was Time OUt leuk?? en druk??
Ja wawe lachen en het was echt superdruk mja das alleen maar gezelliger.

Voelt er iemand iets voor een meeting vanavond??
Aangezien ik hier nog maar pas aangemeld ben en nog niet veel mensen ken

Ik ga ook naar matrixx
Knuppel zoek me maar, ik sta altijd vlakbij de deur. Samen met een ander meisje met lang blond haar. Ik weet helaas nog niet wat ik aandoe, anders was het makkelijker geweest.
Janine tot vanavond!!
Daar bij de muntjes??
ik heb een zwarte blouse aan en een heel vaag hoofd :D
Dus denk eerder dat jij me zal herkennen mja er gaan er nog een paar van pf mee dus misschien dat je die herkend (wauzyweezle, fuzzy)
Nee andere deur. Naar de wc´s. Daar ergens. Nee die namen zeggen me niks. Waar komen jullie vandaan?
Zij uit Veldhoven en ik uit Bladel. Mja zul je wel niet kennen.
Ik huppel wel een paar rondjes misschien dat je me dan wel ziet

Bijna nog even wachten en dan mag ik weer....
ik ben hier thuis maar vast begonnen met wakker blijven want als ik nu ga slapen lig ik in coma voor de 1e 24 uur.

Mja tis dus heel gezellig hier in mijn eentje.... muziek aan en een beetje op partyflock zitten.
laatste aanpassing
ga vanavond toch maar !!!!!!!!!!! grijnzzzz

en zo als gewoonlijk sta ik weer rechts voor het podium te stampen !!!!
laatste aanpassing

Lammie> Ik spring NU op de fiets !! :D:D

Hoop wel dat er op tijd ben. Niet dat ik voor de deur sta en het uitverkocht is :vaag:
Maar goed ik ga iig wel.. :D
laatste aanpassing
Hey Debbie jij hebt wel heel veel zin of niet?? Speciale reden daarvoor? :P
whehe en waarom heb jij zon zin dan :D
2 Goudlokje ken je ene Margo uit wijchen? Bruine haar en blauwe ogen
Ik heb altijd zin om naar de Matrixx te gaan. Lekker de hele avond goede muziek en veel bekenden. :)
hmmz ik hoopte op een ander antwoord :)

Ik ga eerst naar de Vrijboom (lokale kroeg) en zie daarna wel waar en/of het schip strandt ;)
Ja dat dacht ik al.... Maar jij wilt dat iedereen voor jou komt, dat kan niet he. Je moet genoegen nemen met 1....:P:P
Oja Vrijboom daar zou ik ook al heel lang een keer naartoe gaan, maar komt er steeds niet van. Doe ze maar de groeten daar!!
:) ja das waar maar het ligt eraan hoe je het bekijkt. Als je het anders bekijkt kan het wel

Artiest Venance
Dit vrouwke is ook weer van de partij...

Maaruhm,
is 'n klein meetingkje misschien leuk??
Ja d8 ik ook al aan

Darf ich mal fragen...wo ist dieser MATRIX???

Vielleicht gehe ich auch, mit meine Freunden ;-)

Hmmzz..
OK, ik stel voor ;
2.00u bij de muntjesbalie ofzo??
Zal ik maar effe voor de zekerheid ergens opschrijven

Daniel > NIJMEGEN :P Mooiste stad van heel NL !

Nijmegen? Ik had het gisteren nog met maatjes erover om eens naar Nijmegen of Maastricht te gaan om te stappen. Wat is er te doen in Nijmegen en wat maakt Nijmegen tot de mooiste stad van NL, Ukkie ( en kom niet met NEC aan ;-) )

NEC :p
Stappen is, met uitzondering van de Matrixx dus, waardeloos in Nijmegen.
Een meeting?
Lijkt me lachuh...!

Zeg maar waar en i'll be there.
Neem ik lammie wel mee ;)
1:00 of 2:00 bij de muntjesbalie? of ergens anders?

ik ga voor 2:00 bij de muntjesbalie...

Ben zelf nl. om 1 uur nog niet binne.
is mij allemaal goed maar kan iemand proberen om mij te herkennen want weet niet of het mij lukt

Is het een grote tent, die Matrix en hoe kom ik er precies? M.a.w, wie heeft er zin om de Matrix een beetje voor mij te beschrijven/ op te hemelen??? :D
euhmmz tja tis een redelijk grote tent met 2 verdiepingen (is meer een balkon).

en ja hoe je er komt??
Als je vanaf Rosmalen komt is het gewoon 1 rechte weg dan zie je hem ergens rechts na de 2e rotonde d8 ik of 3e?
als we gewoon net als op alle andere feesten rechts voor het podium gaan stampen dan vinden we elkaar toch wel ??????

Ik ben daar wel en mijn maat de "chinees" zal er ook wel zijn grijnnzzzzzzzz en lammie jij dan ????
Liever muntjesbalie das wat makkelijker voor me :D
laatste aanpassing

bij die muntjes is het wel druk
Valt wel mee toch??
Mja bij het podium ook denk zelfs drukker.
2 fons>> Shaw weet wel waar ik/wij staan..;)

Dus wat wordt het nu..??
:D
okay dan zou ik ook wel ff komen kijken bij het "meetingkje" en knuppeltje ik sleer je wel ff mee dan heb je kans dat je het gevonde krijgt en ook wat mense herkent;)
he luitjes tot vanavond..
en niet allemaal in de rij gaan staan he, want dan moet ik zolang buite wacht;P
Whehe ja sleur me maar mee want ik weet niet in wat voor toestand ik vanavond ben
kijk en daar was ik dus al bang voor;)
maar het zal wel goed komen hoor, althans ik geen dranghekke meer zie enzo;P
Ja gisteren was het ook weer feest :)
Ik heb weer zin in Broodjes kip :P