Partyflock
 
­ Nederland
ik vind julie site veel beter dan s2dance dat wilde ik ff kwijt.
ben hier net een dagje aan het surfen en voel me al helemaal thuis!!!!
oja tommy ik studeer voor multimedia vormgever dus wieweet kan ik je nog eens helpen als ik ben afgestudeerd.
mylene
Foto systeem rulleerd echt zwaar hard.

maar aan het forum van s2d zal voor mij toch geen een site kunnen tippen.
hhmmzzz forum van S2D vertraagd me computer onwijs hier is het nog lekker snel :)
Dit foto-systeem is idd echt super!!! Alleen op S2D is het forum gewoon TOP! Je kan er post wijzigen, replyen op iemand e.d.

Maar ik zit hier de laatste tijd al meer dan op S2D, omdat dit minder massaal is en dat is zwaar OK!!
Zal binnenkort ook wel hier kunnen hoor, alleen de functionele ascpecten worden nu grof gemaakt straks komen de verfijningen denk ik
 
Kvin het een topsite met al die foto's en zo. Maar me home-site blijft toch Partynight. Ken daar iedereen... egt lachuh. We gaan 2 maart met Partynight met 3 (!) bussen naar Londen om Brixton Academy op de grondvesten te laten schudden. Kheb nu al vet veel sin!!
Wowwwww dat is zeker wel lachen QuiNell!!
Super gezellig met z'n allen!
Ik had zaterdag van T0mm1e(kwam um tegen tijdens ut stappen) al wat ideetjes gehoord en als dat gaat lukken gaat PF mega-cool worden..:)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ben nog steeds meer op S2D te vinden, maar ben hier ook vaak te vinden! greetz
ID&T RULEERT GEWOON NOG STEEDS ;D :bounce:
QUINELL!!

Ben jij de rechtse of de linker op je profiel pic?????????
Vinnik ook. Start2dance is echt niet leuk!!!!heheheheheheh
Hij is de rechter Kimmetje :-)
Nee sam .. S2D Zuigt kont ofnie ? :D
this site rules!:D!:D!:D!:D!
:bounce:
 
ik post eigenlijk nooit meer iets op s2d en ik kijk er nog maar weinig :) partyflock rules en ehm tommie ik moet meer van die flyers hebbe want die pleur ik altijd overal neer whehehe :P
tjaah kan s2d niet echt vergelijken met partyflock..