Partyflock
 
­ Nederland
ik vind julie site veel beter dan s2dance dat wilde ik ff kwijt.
ben hier net een dagje aan het surfen en voel me al helemaal thuis!!!!
oja tommy ik studeer voor multimedia vormgever dus wieweet kan ik je nog eens helpen als ik ben afgestudeerd.
mylene
Foto systeem rulleerd echt zwaar hard.

maar aan het forum van s2d zal voor mij toch geen een site kunnen tippen.
hhmmzzz forum van S2D vertraagd me computer onwijs hier is het nog lekker snel :)
Dit foto-systeem is idd echt super!!! Alleen op S2D is het forum gewoon TOP! Je kan er post wijzigen, replyen op iemand e.d.

Maar ik zit hier de laatste tijd al meer dan op S2D, omdat dit minder massaal is en dat is zwaar OK!!
Zal binnenkort ook wel hier kunnen hoor, alleen de functionele ascpecten worden nu grof gemaakt straks komen de verfijningen denk ik
 
Kvin het een topsite met al die foto's en zo. Maar me home-site blijft toch Partynight. Ken daar iedereen... egt lachuh. We gaan 2 maart met Partynight met 3 (!) bussen naar Londen om Brixton Academy op de grondvesten te laten schudden. Kheb nu al vet veel sin!!
Wowwwww dat is zeker wel lachen QuiNell!!
Super gezellig met z'n allen!
Ik had zaterdag van T0mm1e(kwam um tegen tijdens ut stappen) al wat ideetjes gehoord en als dat gaat lukken gaat PF mega-cool worden..:)
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ben nog steeds meer op S2D te vinden, maar ben hier ook vaak te vinden! greetz
ID&T RULEERT GEWOON NOG STEEDS ;D :bounce:
QUINELL!!

Ben jij de rechtse of de linker op je profiel pic?????????
Vinnik ook. Start2dance is echt niet leuk!!!!heheheheheheh
Hij is de rechter Kimmetje :-)
Nee sam .. S2D Zuigt kont ofnie ? :D
this site rules!:D!:D!:D!:D!
:bounce:
 
ik post eigenlijk nooit meer iets op s2d en ik kijk er nog maar weinig :) partyflock rules en ehm tommie ik moet meer van die flyers hebbe want die pleur ik altijd overal neer whehehe :P
tjaah kan s2d niet echt vergelijken met partyflock..

Vroger (mjaah vroeger jah..) vond ik s2d super gezellig.. Lekker sfeertje.. Op dit moment tjah is het iets te groot om te zeggen dat er een goeie sfeer hangt.. meer dan de helft ken ik niet..

Hier ken ik eigenlijk iedereen wel en vindt het hier ook gezellig.. de foto's+ commentaar zijn cool.. maar ben bang dat het hier ook nog groter gaat worden..

Vindt het narcotica en filosfie forum op s2d intressant en hier kommik echt voor de fun..
Vooral die headadmin op start2dance is echt een lul...hehehehe
Voor de Fun? hehe ja, die is hier niet :(

Maar owee als je ff een keertje teveel post hier dan ben je al verslaafd !! :D
jah.. pfff he.. En die foto van die vent dan.. NIET OM AAAAAAAAN TE ZIEN
heheh was de fun maar hier...
This hier idd gezellig wel altijd, maar het forum van s2d is toch wel ffe iets lekkerder moet ik zeggen...

En als je gaat kijken naar het mooiste forum?
Dan kom ik toch gauw uit op gathering.tweakers.net :-D
s2d is te groot vind je niet?? :D
vroeger was s2d vet, nu melden elke dag 20 mensen zich aan, en je kent 10% van wat er op de topics reageert :(
wat is s2d ? nooit van gehoord :frusty:
 
uitkijken dan maar dat dit niet te groot wordt.. :-) Gewoon iedereen die vanaf nu lid wordt 25,- vragen. Dat houdt de grootste groep wel buiten de deur.. en dan verdient t0mm1e er ook nog iets aan :-)
wie zecht dat ik daar naar toe wil :vaag:
Ik vind het hier ook leuk, feesje...

En geld vragen is een heel goed idee!!!!

Je kan ook gewoon sluiten... VOL= VOL

Strax wordt het hier ook zo druk dat mensen je niets meer zeggen... duz... SLUITEN

@
Ja maar, dan klik je op de nog niet ontwikkelde knop: alleen vriendjes topix .. en dan krijg je alleen topix te zien met waarin een bepaald percentage van jouw vriendjes in hebben gepost :)
Hmm..ik zou het niet weten ben niet bij S2D aangemeld...vind het wel leuk hier...:)
 
tsjah.... zit nog steeds heel veel s2d.... ook nog vaak op dancefriends....en hier ook regelmatig......maar het is allemaal niet echt met elkaar te vergelijken ontdanks dat je op al die sites veel dezelfde mensen tegen komt.
kvin het alle 2 leuk maar zit meer op s2d.. alles wat hier gepost wordt komt zowat ook allemaal op s2d voorbij...
hahahahaha
[pim mode] eeuuhhh ik mag niet zeggen dat het vol is, maar het is wel druk... een beetj TE druk ;) [/pim]

naah, er kunnen er nog zat bij... hoelang zal de linux machine het nog volhouden?
Wat zijn de specs eigenlijk? :D
Vraag van vandaag:

Maar wie is dan de linker????
 
he hyper, was vandaag weer gezellie op df he? ;D
 
deze site s wel d strakste.

chug 'n' bump
Op s2d hang ik al zo lang met m'n vage tienuz rondt...echt to big tegenwoordig! Hopelijk blijft het hier een beetje klein allemaal....is veel gezelliger natuurlijk!
 
en om 1 of andere reden vind ik het leuk om te stoken nu (hint hint) ;D
 
Hou je mond uuuh typvingers eens snel Michael!
 
ik zit toch meer op s2d dan op PF, omdat s2d wat overzichtelijker is enzo.. maar ja wat wil je PF bestaat pas net. het is wel gezellig dat er hier maar weinig mensen zijn.. en de meesten zijn van s2d, dus soort s2d in het klein vind ik.
 
deze iz zekah leukerrrrr

en niet minder overzichtelijk dan s2d, tis gewoon ffies wennen :)
 
Ik van S2D echt zwaar zuigen...mag ik hier moderator worden?? :-D :-P
 
van = vind...

Waar blijft die edit functie!!! :-(
Edit functie zou inderdaad op zijn plaats zijn hier! Het kan ook bij de verslagen, dus waarom hier niet.....
 
Ach ja, elk forum is weer anders
 
zoals je in 'druk bezig' kan lezen komt zoiets er waarschijnlijk nog wel aan..
 
mijn geloof is nog steeds het s2d geloof...

alleen de oppergod wilt daar helaas geen turkse mod :-p
 
PF roelt gewoon :-P.
 
t0mmie for president! :-D
 
S2D RUUUULLLLLLLLEEEEEZZZZZZZZZ
 
Zuivelaar, ken jij dat nummer waar Promo in 1997 mee doorbrak? Als jij nou ff doet wat die titel zegt ;-).