ooh nu weet ik het weer das het feest waar ik al rond liep toen ik een klein onderdeurtje was van 15 jaar oud en in zon pyama pak rondliep en een id&t petje en zo hard ging als een raket!!!!!!!
hahaha za weer?!!!
Ik heb mazzel gehad, me vriend heeft er gister 2 opgehaald in rotterdam voor 50 euro, datvvind ik nog redlijk!
Dus ben gelukkig van de partij en kan niet wachten!!!!!!
zaterdag thunderdome??? phatjes was het bijna vergeten.... bedankt dat jullie me er aan herinneren... maar ik heb er nu wel onwijs zin in... als jullie me nou zaterdag middag hadden gewaarschuwd dan had ik nu teminste normaal me dagelijkse ding kunnen doen zonder aan TD te denken... maar het wordt wel lekker denk ik?? cya @ THUNDERDOME A DECADE!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGH ik heb zin om te knallen en te stampen (die term gebruikte ik al VOOR dat achterlijke "hardhouse hupsje" ) dus dat betekent gewoon
IK WIL HAKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
wElcom to another edition of Thunderdome
Here are the rules,
We will take the first man that screames
Aus is voor house, Cavello is voor mellow..... ratatatata
JAAH! Nog ff. Ik blijf het zeggen ik heb dr enorm veel zin in en ken haast niet wachten!! De Line-Up is echt super! Nog 3 naggies en dan is het los gaan!!:bounce::bounce:
ik heb raar genoeg nog geen zin, maar dat is op zich ook wel weer mooi, want dan heb ik er nog geen hoge verwachtingen van. En kan het dus zeker niet tegenvallen..
wacht maar tot ik de eerste bass-tonen hoor.. dan heb ik spontaan wel zin!!
Nog maar -----> 77 uurtjes <--------
en dan kenne we knalluh!!!!
Jaaaa nog 3 nachtjes mensen!!!! :DMorgen laatste dagje school en dan vrijdag vrij en dan zaterdag......!!!!!!!! TD!!!!!
ik kreeg net een belletje: de THUNDERCAGES zijn er weer!!!! vet lijp! :bounce::bounce:
dat was zooo cool op TD99. echter is dit wel in de newstyle hall
Zijn die kooie boven de dansvloer, die naar beneden getakeld gaat worden, waarna er mensen in kunnen..... dan weer omhoog getakeld word en heb je een vet view over de RAI........... toch?
COOL!!!! Komen die cages weer?? Ik zat net in de auto Thunderdome 99 LIVE te luisteren, tijdens de set van PAVO komen die dingen naar beneden met van die alarmgeluiden (en Thrillseeka op de achtergrond )
Ooooooh!!! Ik wil me voorbereiden, maar dat kan nu niet!!!
Kan m'n huis niet in; zit nu in m'n vriend's huis en moet nog een uur op m'n ouders wachten!!
idd van die kooien die naar beneden komen. op 99 was de eerste keer tijdens Promo en de 2e keer tijdens Buzz Fuzz vs Pavo
Klopt, tijdens Buzz Fuzz kwamen ze ook naar beneden. Toen we in die kooie stonden kwamen ze met een camera langs, dus heb ik pal voor die camera heel demonstratief (zo onstuimig als ik toen was!!) een snacky in me mik gegooid!!
Maar PartyHuman, ik grijp je wel bij je lurven !!!!!!