Partyflock

Forumonderwerp · 19868
13789x bekeken

Waarschuw beheerder
.........? nou wat vinden jullie ervan?:D

Waarschuw beheerder
Ik heb ook zo'n nepleren geval.

2 keer naar een feestje aangehad. Wat een ramp. Hij plakte en was warm en dat nepleer ging onwijs stinken.

Maar hij staat wel mooi.

Waarschuw beheerder
Hou je kaazzzzzz bek joh......ga maar gewoon lekker met mij houzzzzzen zaterdag! :D
Waarschuw beheerder
tuurlijk ga ik met je houzzzzen zaterdag, maar we moeten wel 'in style' gaan, dus dat betekent dat ik ook een leren broek aan moet doen? ik neem mijn kaaspak wel mee, smelt vanzelf wel van de hitte en dan.......... ;)

Waarschuw beheerder
whoeoeohoeeee.......­do me seksie!!:D

Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen in een leren broek??

Hmmz doe mij maar een vrouw(met mooi figuur) in een rubberen broekje (lees:hotpants) :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Die halsband moet wel spikes hebben hoor Kinygirly!!!

:D :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
van mij hoeft het echt niet

doe mij maar een strakke wittebroek waar je het stringetje doorheen ziet :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
2: GI Jane
Ja :) Zag laatst van die doorzichtige fluoriserende met kleine spikes erop echt gaaf !!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ligt er maar netn aan wat er in die leren broek zit, is het een fris lekker fraai vrouwke :kwijl:

is het een gefrustreerde te dikke huisvrouw die in de overgang zit :-s :kots:

Waarschuw beheerder
Dat geldt niet alleen voor leren broeken, dan moet je ook de te dikke vrouwen meetellen die zich met van die bandjes aan hun kleren net als een worstje dressen :S

Waarschuw beheerder
Whahahahahaha!!!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik vind het niet mooi.

Niet voor vrouwen en al helemaal niet voor mannen.

Dan vind ik latex mooier.

Rood ofzo :D

Waarschuw beheerder
donateur
idd para-noide (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik als rubber-liefhebster ben het helemaal mee eens ;)
Waarschuw beheerder
Vrouwen in leren broek zijn ckrs mooi aan te zien paar hooge hakken en ja ligt er aan wat voor vrouw het is niet gemaakt voor iedereen