Partyflock

Forumonderwerp · 18937
3853x bekeken
Waarschuw beheerder
ik heb net een clitpiercing laten zetten, wie heeft er ook een (of door zn eikel of dergelijke)?
deed wel pijn trouwens:S
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
krijgen we nog foto's te zien? :P

nee heb er geen
Waarschuw beheerder
nou nee eigenlijk...
Waarschuw beheerder
Kolere.

Ik wil er graag een door mijn eikel. En dan een kettinkje er aan die met mijn tongpiercing (die ik ook nog ga zetten) in verbinding staat. Als ik dan met mijn tong het puntje van mijn neus aanraak, gaat mijn piemel omhoog.

%)

Waarschuw beheerder
ik heb er ook een paar maar waar vertel ik lekker niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er maar drie....
Waarschuw beheerder
arwen dat betekent langs komen ;)

Waarschuw beheerder
ikzelf 6 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
au :s, maar je hebt wel lef, ik zou t niet durven..

Waarschuw beheerder
BEZIIIGGGG en dan een hangslotju dr an ofsow? Nah,mij niej gezien,tongpiercing en dan vink t wel weer welletjuz met de piercings
Waarschuw beheerder
donateur
Valt best mee de pijn, alleen maar 1 seconde een felle scheut, als ze m erin prikken, resultaat, het staat geweldig :):)
En leuk om mee te spelen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pijn wat is pijn???

1 sec. pijn op je leven......

Veel plezier ermee :)

Waarschuw beheerder
Ik moet er ook geen een.
Lijkt me niet echt lekker ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me af of het ook echt het genot vergroot....?

Waarschuw beheerder
k heb er ook 2 :D

bij vrouwen is het wel genot-verhogend... en daardoor automatisch bij mannen ook neem ik aan :S...
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht het wel :) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar leg eens uit waarom ?
Waarschuw beheerder
donateur
Met bep. standjes is het nogal bevordelijk zeg maar...hoef je weinig tot niets te doen :) :)

Ligt er wel aan trouwens hoe je hem gezet hebt :)

Waarschuw beheerder
een meid die ik ken had er ook 1 maar na een maand haalde ze hem eruit want kwam steeds klaar toen ze op de brommer zat hahahaa
Waarschuw beheerder
donateur
whehehehe :D :D :D
Waarschuw beheerder
Lol laat staan als ze een uurtje bij mij op viste is :P hahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Helaas voor jou Rave_beast zoals je leest heeft ze hem niet meer.....dus of ze dan nog wel langs komt :P :P :P
Waarschuw beheerder
Lol bij het zelfde resultaat als zonder ;)

Waarschuw beheerder
allemaal grote praatjes ;)
Waarschuw beheerder
Ttsssss

Ze kan nie eens zoveel lekkers aan :P

Kan d'r hartje niet aan hahahaha..........
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou nog meer grote praatjes :P :P
Waarschuw beheerder
Hmz...erDOOR vind ik niet zo, zou een beetje bang zijn voor uitscheuren, onstekkingen e.d. Vriendin van me heeft wel een ringetje door het velletje boven (op haar venusheuvel) haar 'spleetje'. Dat ringetje ligt dus plat op haar huid = heeeel erg cool!

Eikel en tepelpiercing bij mannen vind ik persoonlijk echt afstotelijk :(
Waarschuw beheerder
2<=== Biba

vrouwtjuzzz onder de 30 zijn sneller tevree dan je denk ;)

Dus ik hoef nie zoveel moeite te doen dan :P haahaha

Que pasa
Waarschuw beheerder
Enige peircing wat ik echt super mooi vind en wat ik zelf graag zou willen(kan alleen niet vanwege mijn werk) is een klein strak ringetje in de onderlip psies in het midden.

Wrom een piercing in je clit of je duitsehelm??
Kan je partner je niet genoeg verwennen dan???
Waarschuw beheerder
donateur
2 bridget......iek moet er niet aan denken door de clit heen.....straks gevoel weg......clithood wel :) :)

2 rave_beast....aha vandaar dat jij de meisjes tevreden kan stellen :P :P
En misschien wel omdat iemand het mooi vind en niet eens voor de verwennerij ?????
Waarschuw beheerder
Een ex had dat ook zo'n pierding dooor d'r clit ,maar vond ut niet fijner ofzo wel geinig gezicht als je van nix weet en je kruipt ertussen met je waffel en e komt dat dingetje tegen AWHHAWHHAWHHA.......ze lag helemaal dubbel ,omat ik zo verbaast keek :D
Dus je kan er ook erug veel FUN mee hebben :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij spreekt jezelf ook behoorlijk tegen......
blijkbaar kon jij je ex nog niet bevredigen met piercing en al :p
Waarschuw beheerder
Kan me eigen niet eens bevredigen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan moet je daar maar eens even snel verandering inbrengen ;)
Waarschuw beheerder
ja heb er net een kilo aan pierdingen in me piemel geprikt....blijft alleen bloeden zou ik iets verkeerds hebben gedaan :S
Waarschuw beheerder
Zie je jezelf ook al zitten/liggen bij de Piercingshop, benen wijd enzo ;)

onder je onderlip vind ik ook mooi, maar dat moet je wel staan, en hij moet in het midden zitten, heb al zoveel mislukte versies gezien :(
Waarschuw beheerder
Nou ik zag een meisie op vakantie die had er 1 psies in ut midden van d'r onderlip.....damn en ze was al een mooi vrouwtjuhhh :$ ..........en dat stond superrrr zo mooi klein strak tegen d'r onderlip .....wil ik ookkkkkkkkkkk :S maar mag niet van me manager :S :'(

Als ik nog langer naar d'r had gekeken was ik verliefd geworden:$
Waarschuw beheerder
donateur
Ringetje in onderlip is kewl.....heb het gehad...maar kan er niet aan wennen :S :S
Daarom weer balletje :) :)
Waarschuw beheerder
Jammer :S

RIngetje is gewoon .....kwee nie staat soms zo mooi en vind ut wel sexy staan..ALS HET STAAT!!

TEnslotte zijn peirdingen en tatoez lichaam versieringen en niet specefiek voor sexueele stimulans...toch???

Kheb geen van bijde ben nog maagd :D

Wil wel een tatoe op me rug van schouder naar schouder ff kijken wat ik erop laat zetten in iedergeval GEEN plaatje :S
Waarschuw beheerder
donateur
Raymond, het ruikt hier beetje vreemd, vind je ook niet? :|
Waarschuw beheerder
2Esthertje

Nee heb net onder de douche gestaan :P en me ingesopt met DOVE :D

Hoezo ??????????????gaat me toch nie vertellen dat ik Arro ben he :s kom nou :S

Ben lief :P

Waarschuw beheerder
khou het bij 2, tong enne lip.. enne bij mij staat het wel! 1,5 jaar al, neuhh ik heb bezt een dikke lippen, onderlip al helemaal dus beetje verscholen onder mn lip zie je hem zitten offe ringetje er door heen, ook errg leuk

Waarschuw beheerder
hoop voor je dat ie niet gaat ontsteken?!?!

(k)
Waarschuw beheerder
Ach als het ontstoken is ......:P.....dan is het meteen gevoeliger :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet eerlijk bekennen, dat het sexueel genot, niet meer is geworden, sinds ik die piercing heb..................
Maar het staat hartstikke gaaf :)
Ik wilde m eigenlijk het liefst door de klit, maar die vrouw raadde mij dat af, ivm kans op ongevoeligheid, en nooit meer klaar kunnen komen :( dan maar erboven......
Als de piercing ontstoken raakt, mag je de piercing niet verwijderen geloof ik.

Waarschuw beheerder
pffff liever jij dan ik! :D

Waarschuw beheerder
een onderhuidste piercing bij je ster, dat is pas kinky :D
Waarschuw beheerder
Dat is een inwendige cockring :P

Waarschuw beheerder
kan ook... Maare neuhh nie voor mij, auwie!! haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga gelijk ff afspraak maken daarvoor (ECH NIET!!!!)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
[img]http://64.4.22.250/cgi-bin/getmsg/zipclitburtesda.jpg?curmbox=F000000001&a=5244f93db21a3100b031b8bd6cf2f6ef&msg=MSG1032625589.242&start=380330&len=41781&mimepart=5&disk=64.4.22.72_d866&login=djmarctilburg&domain=hotmail.com&hm___sig=aec58dd801c2661c25c5890f28d808f7236ccf4ab50e1927[/img]

ook hendig :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch juist handig en zeker voor anale s*x ;)
Waarschuw beheerder
en dit alles op vrijdagmiddag!!! Ik wordt hier te oud voor..

Waarschuw beheerder
donateur
Doet echt geen pijn hoor, tis letterlijk 1 gemene kutprik en thats it. tongpiercing is vele malen pijnlijker

maar ik was wel erg bang,hihihi.
nog bedankt biebs voor t vasthouden van mn handje :-D
Waarschuw beheerder
Blijkt dus dat er meer hier leip zijn :)

GREETZ!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou uhm...eigenlijk wel Raymond.
Joe vieserik %)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom staat dit stukje eigenlijk onder LIEFDE?;)

Tongpiercing deed meer zeer? Nou, dat had ik nooit gedacht...weer wat nuttige info :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 buzzzzz your welcome

ennuh tong zeerder???? uh vind ik niet.....
Clit doet meer pijn.......KUTprik

ennuh Boom vertel nou eens :D :D :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
liefde voor piercings? nou komaan met die cockringliefhebbers of doen alleen de dames een boekje open. ikzelf heb er geen ervaring mee en t lijkt me ook niks maar en als je nog meer plezier wil hebben zijn er ook wel andere methodes toch

Waarschuw beheerder
Ik kan met piercings (en tatoos, brandmerken enzv.) altijd alleen maar denken: vind je het later nog zo mooi en geweldig?? Ben je straks een bejaarde oma, komt iemand van de thuiszorg je een schone Tena Lady aandoen, zegt ze goh mevrouw wat heeft u een mooie kutbel??? of: wat heeft u daar een leuke bijentatoo in uw lies??? Een piercing is natuurlijk wel makkelijker weg te halen dan een tatoo, maar ik zou er echt geen motten. Met tatoos heb je ook nog het probleem dat je huid als je ouder wordt verandert. Dan ziet het er net zo uit als je een opgeblazen ballon met een plaatje erop laat leeglopen. Gerimpeld en verfrommeld....
Waarschuw beheerder
Hehe nee Dey beter geen clitpiercing... anders zit ik eens vast met mijn :p
;):D
Waarschuw beheerder
Tja als je zo moet denken...ik heb mijn tattoo voor mezelf genomen en voor niemand anders, heb er 10 jaar heel goed over nagedacht en weloverwogen de beslissing genomen. De plek waar ik hem heb zitten hoeft niet altijd bloot te zijn en ach als ik straks oud en gerimpeld ben wat maakt het dan nog uit, ik trek dan echt geen strapless topjes meer aan hoor.

Al snap ik wel je punt, als je een tattoo hebt en je wordt ouder, wordt die tattoo ook ouder, iets rimpeliger maar dat ligt er helemaal aan waar dat de tattoo staat!
Waarschuw beheerder
zet je er een onder je voet dan ziet niemand dat en dat verimpelt ook niet geloof ik :D

Waarschuw beheerder
haa hebt een vriend van me gevraagd of dat kon maar dat gaat dus nie.. nie onder je voet of op je tong... Was ook wel een kewl id :D
Waarschuw beheerder
Onder je voet kan wel, een vriend van me en tevens zelf tattoo ontwerper en piercer (bij tattoo-artstudio John in Dordt) heeft er een die op zijn voetzool staat! :)

Waarschuw beheerder
Als je het zogenaamd voor jezelf doet, waarom neem je het dan op je rug?? :S Dan kan je het zelf toch helemaal niet goed zien?? Dan kan je er nog beter 1 op je voetzool nemen, dat kan je met een beetje lenigheid tenminste nog een keer zien. Tja of je moet een onwijze spiegel stellatie op je hoofd zetten of de hele dag je rug filmen en dat gaan kijken???

Waarschuw beheerder
En Toch doe je t voor jezelf niej voor iemand anders he! Tis gewoon je weet dat die tat2 er zit,op n plek die je mooi vind en dat je je aantrekkelijker door voelt of in ieder geval voel je je goed van binnen door iets te late zette waar jij wil,kweeniej ech hoe je t uit moe legge... Maar ik zou niej wete waarom je n tat2 neerzet voor iemand anders

Waarschuw beheerder
Nee ik zou sowieso niet weten waarom je er 1 zou nemen, het is nog saai ook, want het is altijd hetzelfde plaatje. Kleding, make-up en piercings kan je nog es afwisselen. Naja je kan em wel laten inkleuren en verder laten tekenen enzo natuurlijk. Maar ok als bep. mensen zich er beter door voelen, laat ik ze vooral hun gang gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Wel vaag om te zien dat de vrouwen normaal kunnen reageren in dit topic, terwijl de heren nog geen normale opmerking hebben gemaaakt. Op leeftijd kunnen ze het niet gooien want ze zijn allemaal boven de 20.

Zelf zou ik er niet aan moeten denken om een piercing door mun eikel te nemen,maar bij een vrouw vinnik een clitpiercing niet verkeerd.

Waarschuw beheerder
Zeker,vooral elkaar in hun waarde laten de 1 vind n tat2 verminking,de ander vind dat van n piercing. Ik heb ze beide en I don't give a f*ck zeg maar wat mensen ervan vinden,ik mot er toch mee leven. Gelukkig(!) zijn we niej allemaal t zellufdu anders was ut soooo saaiii! ;-)
Waarschuw beheerder
Het is voor iedereen verschillend, mijn tattoo staat oa op mijn rug omdat ik hem dan express niet de hele tijd zelf zie, zo blijft hij interessant, ook staat hij op die plaatst omdat dat stukje huid bijna niet verouderd, en omdat ik als ik wil de tattoo altijd onder een kledingstuk kan 'verbergen'. De tattoo geeft mij inderdaad een goed gevoel, heb hem laten zetten ivm dood van mijn paps, zo is hij altijd bij me :)

Het is geen assecoire, het is for life!!!!!!

Waarschuw beheerder
Mn 1e tat2 was op me 15e nu ben ik er nog steeds *blij* mee,ik zeg mn 1e want het is best verslavend,heb jij dat owk Bridget?
Waarschuw beheerder
heeeeeeel erg verslavend :) maar kan me nog inhouden! Als ik me niet meer kan inhouden ga ik de huidige uitbreiden geen extra tattoo meer bijnemen.

Waarschuw beheerder
mijn tatoo komt ook heel snel hehe;p
Waarschuw beheerder
2 Cootje: je bent gewaarschuwd, het is heeeel erg verslavend!!! :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou Sam. jij valt wel even binnen met een klinkende opmerking??????????????????????? en die mannen met cockringen zijn nou eenmal ver te zoeken hier. er zijn wat sneaky cockringen maar dat is taboe bij mannen onder elkaar. snap je dat niet?
Waarschuw beheerder
Zo'n lichaams versiering is wel mooi maar als het er teveel worden is het mooie er van af :S

Waarschuw beheerder
Nou tis dat ik n meissie ben anders had ik owk al aardig onder gezeten. Heb er nu 3 waar van er 1 iets overheen is gezet,ZET NOOIT LETTERS OF EEN NAAM van je o zo lieve vriendje! whaha Maar had ik weer een excuus om n nieuwe tat2 te nemen whahaha! En binnekort een nieuwe op mn rug,sowiesow n tribal en eigen ontwerp natuurlijk. Nix is zo verkenkerd om iemand tegen te komen met de zelfde tat2 :-O
Waarschuw beheerder
donateur
ouweschool 27 september 2002 17:08
Nou Sam. jij valt wel even binnen met een klinkende opmerking??????????????????????? en die mannen met cockringen zijn nou eenmal ver te zoeken hier. er zijn wat sneaky cockringen maar dat is taboe bij mannen onder elkaar. snap je dat niet?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leer je feiten kennen meneer. Een kockring is niet een ring door je eikel, maar een ring die je om je geslachtsdeel doet om hem langer erect te houden (kheb het zelf niet nodig, maar dit hebben ze zelfs bij biologie vroeger uit gelegd). Een ring door je eikel heet een prins albert (het is in ieder geval een prins.....van dat albert weet ik het niet zeker). Wat mij alleen opvalt is dat mannen alleen maar kunnen giechellen als het om zo´n onderwerp gaat, maar serieus reageren ho maar....

En nogmaals zelf zou ik geen ring door mun eikel willen....hehehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
(Y) sam......:)

Ach ze weten er geen raad mee :P
Waarschuw beheerder
Ik heb absoluut geen cockring nodig :D

Dus ik heb ook geen beschrijving nodig :P

Waarschuw beheerder
een geitenoog... lol

Waarschuw beheerder
2--> bridget : Ik zal oppassen. :flower:
Waarschuw beheerder
ook piercings zijn erg verslavend, heb dr nl een onder mn lip laten zetten maar ga binnenkort ook n tongpiercing laten schieten...
ik zweer t, t is verslavend!!!

Waarschuw beheerder
2 StampQnijntje: ik moet zeggen ik vind het wel super kinky hoor..

Zou het wel een keer willen zien :)

Maar veel plezier ermee...

greetz
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, uhhh, ik ben heel blij voor je. als ik je zie zorg ik wel dat ik een magneet bij me heb :p

Waarschuw beheerder
Wat een mongolen zijn jullie :P
Waarschuw beheerder
whehehe lekker lekker, k begin dr steeds blijer mee te worden :P
Waarschuw beheerder
Mag ik er een keer aan trekken?? ;p

GREETZ!!

Waarschuw beheerder
als je dan naakt aan t droogneuken bent, dan schuur je bij een jongen z'n pik aan bagger! hahaha... (geen ervaring mee hoor), maar t schijnt wel lekker te zijn :S :vaag: feaky...

k heb trouwens pas een clitpiercing door me tong laten zetten, en t deed echt geen pijn! :D

Waarschuw beheerder
2Rhythm: een clitpiercing door je tong??? Heb jij een clit op je tong dan ofzo? :S :D

Waarschuw beheerder
ga je nou serieus op mijn domme verhaaltje in?
Waarschuw beheerder
blijkbaar...

Waarschuw beheerder
stampie: ben je er een beetje blij mee?

Waarschuw beheerder
donateur
StampQnijntje 27 september 2002 00:09
ik heb net een clitpiercing laten zetten..

thank you so much for sharing that with us!...

Waarschuw beheerder
donateur
ouch...
zou er nie aan moete denke joh...

Waarschuw beheerder
2 iguana : daarzijn toch forums voor
?!?
Waarschuw beheerder
donateur
2 Krankheimer: helaas, ik zat er ook al aan te denken, maar ze zijn van chirurgisch staal: NIET MAGNETISCH, kutzooi.... :(

Waarschuw beheerder
donateur
en ik maar denken dat het een dance gerelateerd forum was..

meervoud is trouwens fora..

Waarschuw beheerder
donateur
als je goed kijkt, zie je dat dit forum opgedeeld is in meerdere sub-fora, met daarin ook andere globale onderwerpen...

sport & spel of actueel bv. zijn namelijk ook niet echt dance-gerelateerd...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 iguana_
boeid ut nou
je ziet zo veel mensuh dinguh in fora zettuh bijv: dit is muh nieuwe auto, me kat is overleden enz enz enz.
[niet dat ik ut erg vindt ofzo hoor juist niet]

Waarschuw beheerder
donateur
oh ja joh butcher..

Waarschuw beheerder
Alleen het idee dat je voor een wildvreemde moet gaan liggen met je kut wijd open:vaag:
heb al moeite met een uitstrijkje laat staan dat ze er een ding in boren
Waarschuw beheerder
donateur
2 xypzo........het is van titanium.....

Chirurgisch staal mag niet meer gebruikt worden sinds vorig jaar juli :) :)
Waarschuw beheerder
Lijkt mij ook houspauzinnetje... ik heb al niet eens een K*T maar toch... stukje intimiteit lijkt mij wat je voor jezelf en of vriend/vriendin wilt houden

Maarja zo denk ik erover :)
Waarschuw beheerder
heb al moeite met een uitstrijkje laat staan dat ze er een ding in boren

Hahaha, geen seks voor het huwelijk dus, of mogen andere dingen er wél ingeboord worden?:P

Waarschuw beheerder
Ik ga volgende week voor de tong pearcing whaha...............­:bounce:

Waarschuw beheerder
Nou lijkt me erg pijnlijk allemaal en wat heb je er aan, dat ding ziet toch niemand..
Waarschuw beheerder
donateur
Uh een clitpiercing?????? nee die zie je niet....

ennuh wat heb je eraan.......try it.......dan snap je wat je eraan hebt :P :P

Waarschuw beheerder
Ehm nou ik sla over als je niet erg vind.. Ik vind prima wie het doet, lijkt me alleen zo pijnlijk en nutteloos, maar misschien heeft het idd voordelen als de nadelen zijn geweest :s.

Waarschuw beheerder
donateur
als je het goed doet, heb je met sex zonder piercing toch ook wel genoeg genot??
of zie ik dat nou verkeerd...

enne, hoezo mag chirurgisch staal nie meer worden gebruikt dan?
laatste aanpassing
Nou ik heb dus een een piercing door de klit en puur omdat ik het zelf mooi vind...en nee pijn doet het niet valt erúg mee hoor.En het is net hoe je hem er in laat zetten een staafje kun je haast niet zien om dat die er verticaal ingaat maar een ringetje kun je er horzizontaal in laten zetten. Het moet ook geen kerstboom worden haha.....gewoon een nette piercing ....

Waarschuw beheerder
Kan je ook blijven haken met zo'n ding? Dat lijkt me namelijk erg pijnlijk :s

Waarschuw beheerder
donateur
Respect ! ;)

Zonder gein, ik vind het erg cool als mensen zoiets doen. Misschioen mede omdat ik er zelf niet aan moet denken. Ik heb zelf een tongpiercing, en ik denk eerlijk gezegd dat ik het daarbij laat. Misschien zou ik nog wel een staafje door me wenkbrauw willen, maar dan aan de kant van de neus zeg maar. Maar dat vinden ze op het werk nie echt acceptabel.

Een piercing door me eikel.. Nou, ik kan je garanderen dat dat never nooit gaat gebeuren bij mij! Naast het pijnlijke laten zetten, word ik ook niet blij met de gedachte sex te hebben met zo'n ring door me eikel.

Over het sexuele genot van een clitpiercing kan ik weinig zeggen. Daar ben ik heel simpel in: Heb nog nooit iets gehad met een meisje met een clitpiercing.

Maar.. Have fun met je nieuw "speeltje" ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we voorop stellen.......nee clitpiercing heb je niet nodig voor de sex.....dat zou niet best zijn :P

IK heb hem omdat ik het mooi vind.....als je hem klein en subtiel neemt.....:) :)

Maar na het zetten kwam ik erachter dat het ook wel heel lekker kon zijn tijdens de sex....

En 2 UK.....van horen zeggen.......piercin­g door de eikel moet heeeeeeeel lekker zijn tijdens de sex.....Kan me voorstellen dat je denkt uh nou nee.....is volgens mij ook een stuk pijnlijker dan een clitpiercing :S
Waarschuw beheerder
donateur
Moet der niet aan denken om me eikol te piercen
Waarschuw beheerder
Krijgen we die piercings ook te zien zaterdag ????

Waarschuw beheerder
Seg, je kan er uren over discussieren, maar ik wil foto's zien. Je kan me nog wel meer vertellen.

dus HUP, sharen die piercing en wees maar niet verlegen meid, ik heb al eens eerder een clit gezien!

en snel een beetje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
oh en btw er was nog een vraag waarom geen chirurgish staal meer......er zit een te hoog nikkel gehalte in....en sinds ze dat weten is verboden....

2 tha_ravebeast.....ho­op voor je dat de mensen die jij ziet zaterdag zo gek krijgt :P

Waarschuw beheerder
donateur
oh... leuk... ik heb sinds 1996 een ringetje door me oor van chirurgisch staal... :S
Waarschuw beheerder
donateur
clitpiering......RES­PECT,RESPECT,RESPECT­!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2biba,

Dat komt toch wel goed ;)

Ik vraag me alleen af of sommige mensen wel een piercing daar hebben.
En het gaat me ook alleen om die piercing wat er omheen zit is niet echt boeiend meer kan alleen een nare lucht met zich meedragen maar dan nog ontvang ik de dames met [img]http://www.plauder-smilies.de/happy/bigok.gif[/img] :D

Om gezellig te gaan stampuhhh :D en de stuiterende dames [img]http://www.plauder-smilies.de/person/cheering.gif[/img] :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 Butcher...ik heb ook nog chirurgisch staal....bij mijn lip....als je er niet gevoelig voor bent is er niets aan de hand :) :) En blijkbaar ben jij dat niet.....

2 Ravebeast.....hehehe jah jha dat zal wel dat je ze met open armen ontvangt.....:P :P
En waarom zouden mensen er over liegen dat ze daar een piercing hebben zitten.....wat schieten ze ermee op????

2 stop-p......:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat gebeurt er al je er wél gevoelig voor bent dan? of had me oor dan allang eraf gerot moete zijn... :P
Waarschuw beheerder
2Biba,

Tegen alle onaardige mensen zeg ik [img]http://www.plauder-smilies.de/2up.gif[/img]

En tegen alle vrolijke mensen die lekker gezellig komen beuqen op de muzieq [img]http://www.plauder-smilies.de/happy/bigok.gif[/img] daar is toch niks mis mee ??