Partyflock
 
Forumonderwerp · 17830
­ Nederland
Word een moeilijke pot..
Maar toch denk ik dat we er met een 2-1 (1-1) vanaf komen..
Wat denken jullie 8)
humz....op zich hoop ik europees altijd dat de nederlandse clubs winnen, maar ik vrees toch dat ajax niet zoveel heeft te vertellen in de champions leaugue. Maar goed...we zullen het wel zien morgen :)
Als ze hun kop erbij houden maken ze wel een kans maar het wordt lastig denk ik
 
ach met mido in de spits gaat het ons lukken hehehe :)
mag mido spelen dan morgen?
 
Hossam heet ie....Maar die zit niet bij de selectie als het goed is.
Sterke ploeg hoor dat Lyon. Het Franse voetbal wordt in Nederland nogal onderschat geloof ik. Tis te hopen voor Ajax dat Anderson niet mee kan doen. Zonder hem gaat het scoren bij Lyon toch een stuk lastiger, zo bleek dit weekend. Ik houd het op een 1-1....
1-0 en ik zit in het ajax cafe lekker te kijken met een biertje in me hand :)
In het Ajax-café? En in welke dan wel?
dat oude cafe aan de meer in de watergraafs meer?
a.k.a Cafe Meerzicht ;)
juistem ik wist het :)
Ik vraag het meer omdat er steeds verschillende namen opduiken.. dan is dat weer een Ajax-kroeg, dan dat weer.... ik kan door alle Ajax-kroegen de Dam niet meer zien..:S
;) cafe Meerzicht is toch wel "DE" kroeg ;)
hallo Wesz.. daar ging het nu ff niet om...;):)
hope dat litmanen enkele geniale ingevingen heeft want we hebben waarschijnlijk zlatan in de spits en daar moet j niet te veel van verwachten....

maar toch gok ik op een kleine overwinning voor ajax 2-1 of 2-0
 
2-0

Moet maar vanaf tv kijken :(
gezien het spel van ajax tegen zwolle vrees ik het ergste. 1-2 gok ik.
 
verliezen is gelijk die arrogantie wat getemd van sommige *j*x aanhangers
 
Arrogant? :S

Kijk, we houden gewoon van onze club dus zien we natuurlijk het liefst dat we winnen, maar dan ben je toch niet meteen arrogant?
Mjah, in Feyemoord ogen misschien...
 
*dushi* 16 september 2002 21:17
hoop dat ze verliezen

Ja, ik hoop ook dat Lyon verliest :D
 
Daan, ik dacht dat je in 409 zat...
 
officieel zit ik in 409, maar heb me stoel daar nog nooit gezien :)

Maar ik ben der niet met de CL, met de 2e rondes grijp ik me kersverse kansen :)
laatste aanpassing
Lijkt me een erg linke ploeg dat Lyon.Ik ben bang voor een gelijkspel :S.Maar hoop dat het 3-1 wordt :)

GREETZ!!
 
Het wordt geen makkie zonder V/d Vaart, Mido en Chivu(?). Hopelijk laat Zlatan nu echt zien wat hij waard is.
Ric de keeper is ook wel belangrijk ;)
Ik hoop als feyenoordsupporter wel dat ajax wint ik gok 2-1 maar ben er niet zeker van.
ik Hoop dat ze verliezen (N) :bah:

HAhaha :D

We'll see

FORZA LYON!! :bounce:
Daar gaan we :D
Litmanen Woohoo ,litmanen Woohoo!!! :bounce:

GREETZ!!
 
arena:

ajaxx
ajax amsterdam ole ole
wie niet springt
chivu
engelen zingen

Wat een sfeer hahahaha
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! JEzus wat een goal :D

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

GREETZ!!
 
3 - 1 voor ajax natuurlijk!
Goed voor je dushi :D

GREETZ!!
Van een Feyenoorder:

WOW, vette goal!....
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

2-0 ZLATAN!!!!! bwhwhehehe

GREETZ!!
goed overzicht van litmanen, mooie goal
 
zo waar blijven die spitsen van lyon nou? :bounce:
Die spitsen blijven in de zak van chivu en yakubu.!! :p

en daar gaan we weer!!AJAX KAMPIOEN!!

GREETZ!!
laatste aanpassing
2-1 nu, het zal toch niet :P

Op Stekelenburg en Litmanen en Chivu na, wat een armoedig team. Uitverdedigen op Fjes niveau en die Zatlam, kan volgende keer netzo goed een tuinstoel meenemen.

Nee geef mij maar een avondje engels voetbal op RTL5. Die is frusterend om naar te kijken
 
BWUUUUUUUUUUUUUUUUHAAAAAAAAAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zitten sommige mensen toch te zeiken, als een nederlandse club speeld ben je toch voor hun.
Ik bedoel, ajax is me club, maar als psv of feyenoord speeld vind ik het wel cool als ze winnen.
Maargoed :D............2-1!!!!!! eerste overwinning binnen (maar was wel verdomde spannend, ff me hart weer tot normaal tempo laten komen)
Idd locitus zo hoort het.

Ben feyenoordsup. maar cool dat ajax gewonnen heeft beetje jammer met wat voor tweede helft:P

Morgen gaan we echt genieten (Y) hehe :P
Pffff dat was effe met de billen knijpen zeg :S
Maar goed,3 punten zijn binnnen.

En ook ik geef Locitus gelijk. Ik ben ook dik voor Ajax en voor niemand anders.Maar met Europees voetbal ben ik ook voor alle nl'se clubs. Zoals morgen ben ik ook voor Feyenoord!

GREETZ!!
Idd, zoals het hoort.

Ik word trouwens wel moe van de Cruijff die overal net even wat meer van weet dan een ander :|
laatste aanpassing
 
SUPERJODEN!!! :D:D:D

1e helft was Ajax zwaar dominerend. 2e helft viel me tegen. Niet meer zo creatief als in de 1e helft, minder pit.
En die scheids was zeker een tering uitfluiter :S
Wat een aap, geeft ie onterecht gele kaarten aan Ajax, fluit voor ieder klein ding en dat neemt de Uefa aan als scheids???
Mjah, en dan krijgt Pienaar een dikke stoot in ze borst, zegt die lijer dat ie niks gezien heeft!!!
Ennuh, Van Der Meyde heeft een klasse wedstrijd gespeeld!!! :respect: